Beste, gewoon kort wezen in mijn antwoord. Algemene vaststelling is dat hogeren rangen( directeurs, burgerhoofden van, …) het toch maar weten of beter via via laten weten, meestal, onbereikbaar zijn druk hebben, op vergadering zijn, kan nog tiental items bedenken, oh ja ook ALGEMEEN GEWETEN gore seksfeestjes hebben met alle extremiteiten aan bod (KEN diverse meisje die in dat circuit werken) Nu goed in artikel lijkt me allochtone naam voor te komen, NEEN ben geen racist , BEN wel fiere BELG, misschien ook eens die Kulture gesschiednis Lezzen, stoort me niet welke taal je praat, ken ondertussen al aardig wat arabisch (tesjch seccuuur) wat me wel stoort is de genetische ingebakenheid of aangeleerd van jongsafaan heid, zelf gemerkt op straat, school kinderen van 4 5 jaar die zeggen jij mag niet aan mijn boek(school), jas(kinderchreche) komen of ik laat op uw bakkes slaan, sorry maar is geen zelfs geen MODERN anno 2011 kleutertaal maar is aangeleerd. Kijk nu als dappere Belg zijnde doe maar, ik ga nu heel brutaal en menig fatwa of mij krijgend zeggen” ik hoop dat ze ooit een virus bacterie kunnen ontwikkelen(via eten of lucht te verspreiden) die het arabisch gen opspoort en indien gevonden direct, instant, direkt, de persoon vernietigd. En nee allah of god of boedha, of er zijn er nog zovelen zullen NIET ingrijpen omdat ze er NIET zijn, mochten ze dat wel zijn was de huidige beschaving nooit tot 2011 geraakt, oei sorry moslims is 2011 vanaf onze geboorte van christus nu ja was een jonk zoals een ander, zeg vraagje het zou toch een ideale vergelding zijn mochten er tijdens de kabbaa allez of da gedoe rond die zwarte steen twee vliegers op neerstorten, plus tegerlijkertijd een tientalatoombommen droppen op de gebergten in afgahanistan of waar mietje osama zich zou kunnen ophouden
Gegroet ik ga bidden tot wat nooit zal zijn
Amen
ABA Tesjjsch(maar dan luid roepend en met klaxonererende wagens op het voetpad)
Raamraamkrishna krishna please short translation at the moment 1000 of moslima round around the kabbaa let two planes crash there an at the same time lift a tental atomic bommbs on the mountains up afghanistan or wherever gay bin laden will be a beard man so gay and so learned arabic say no to western cult yoy claim always your cult but no nothing about history mohamed jezus = super gay persons with mannly followers