Alex Jones is zelf een jezuit , maar 80% van wat ie zegt klopt...maar dat is info die je met wat zoeken overal wel kan vinden, de echt interessante info houd hij achter.
Email em eens en stel een vraag over de Jezuïeten...dan krijg je geen antwoord, niemand trouwens...ook hij is "just a puppet"...
Die docu's staan overal, maar niet onder de namen waar jij op zoekt waarschijnlijk en het zijn er misschien wel honderden die ik afgelopen 6 jaar heb gezien.En misschien wel 5000 documenten/posten etc over de materie gelezen.
Vraag is ook waarover wil je info?
Er is geen docu die ineens alles openbaart, daar is het te complex voor...bovendien zou die dan 4 maanden duren a 24/7

Ik ben opgegroeid met die gekke alex jones, maw door zijn docu's te kijken kwam ik er achter dat er een heel andere wereld bestaat.. daar ben ik hem nog wel dankbaar voor, want ik wist dat er iets niet klopte.. dat er iets gaande was.. en dankzij bijvoorbeeld endgame, the fall of the republic ben ik zelf meer op zoek gegaan..
Wat je zegt: 80 % klopt.. denk ik te weten

maar hij brengt het met zoveel 'angstaanjagende' beelden en sensatie, dat ben ik een beetje zat.. ik laat me niet lijden/leiden door angst.. Maar ik wil wel verder met ontdekken!
De geschiedenis van de illu, freemason, nwo.. Dat vind ik zeer interessant maar daar is het hier het topic niet voor
dat komt beter tot zijn recht in het topic: de nieuwe wereld orde..
Ik ben er zo weer.. even afsluiten hier.. heb m'n 12 uursdienst er op zitten!!!
Tot rur