Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
SPORT
Het Grote QFF voetbal topic.
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...
  • 13

Het Grote QFF voetbal topic.
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 1 jaar geleden #55626

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
NoMore schreef:
Zullen ze toch meer doelpunten moeten maken...Vind alleen Tadic en Sparv goed genoeg voor de top van de eredivisie. En dat 4-5-1 systeem is ook wat achterhaald naar mijn mening. Maaskantje zal wel een paar knoeperts voorin erbij zetten

Deze held mag ook wel in dit forum;

Sorry hoor maar Tadic is weg naar de Rukkers en vond hem afgelopen seizoen drama na het vertrek van Stenman. Dan Sparv, sorry maar dat is een van de grootste prutsers uit de selectie van FC Groningen afgelopen seizoen. Pieter heeft flink wat schade aangericht met zijn kut systeem... Verder verwacht ik juist dat de Uruguayanen en ook van Dijk volgend seizoen samen met de nieuwe aankopen nog wel eens hoge ogen konden gaan gooien. Ik hoop dat Holla snel rond komt met ADO Den Haag en dan kan Sno tekenen bij Groningen. Verder komt Femi de ideale balafpakker terug dus verwacht dat Groningen gewoon weer terug gaat komen waar het de afgelopen 6 a 7 seizoenen gespeeld heeft... ergens tussen plek 3 en 7...
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 1 jaar geleden #55627

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Batistuta heb ik wel bewondering voor maar mijn favoriete speler en idool aller tijden is op nummer 1 toch echt Milko de rookmagiër...

Kippenvel!!

En een goede nummer twee... Jairzinho

en.wikipedia.org/wiki/Jairzinho

Antwoord Quote
We willen u bedanken: NoMore

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 11 maanden, 3 weken geleden #56021

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
@ Abra: Dit bedoel ik met dat Grunn meer historie heeft dan Heerenveen ooit zal hebben...

Laast bewerkt: 11 maanden, 3 weken geleden Door baphomet.
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 11 maanden, 3 weken geleden #56022

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
abrakadaver schreef:
Sc heerenveen bestaat al 90 jaar hoor;-)
Leuk dat uit jouw statistieken dus blijkt dat sc-heerenveen vroeger ook al beter wasB)
Tsjah laat Groningen maar de trots van het noorden zijn, dan gaat het clubje dat notabene uit een dorp komt mooi europa in:kiss:

SC Akkrum Zuid kan niet tippen aan de legendarische geschiedenis van een volksclub als FC Groningen. Puur omdat SC Hoerenveen een totaal andere club is waar een totaal andere voetbalcultuur heerst.

Daarom is er voor mij en vele anderen maar een trots van het noorden en dat is FC Groningen......

Kijk dat is de mening van een Groningen supporter...is dus subjectief...
Bovendien doe je sc-heerenveen ermee tekort.

Sorry Abra, deze lees ik nu pas... Maar je weet dat ik graag wat cynisch ben en hou van sarcasme toch? Ach en je weet hoe dat gaat toch met voetbal en tussen Grunn en Akkrum Zuid supporters?

Is verder niet hekelend of boos bedoeld maar dat weet je denk ik ook wel, zo niet bij deze

Anyways we gaan gewoon weer een mooi seizoen te tegemoet volgens mij, zowel de Akkrum Zuid fans als de supporters van FC Grunn.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: abrakadaver

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 11 maanden, 3 weken geleden #56023

• Het Dolle Eland
  • Afwezig
  • Administrator
Tja, het is tenslotte voetbal....:

Meer...
Antwoord Quote
We willen u bedanken: baphomet, abrakadaver

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 11 maanden, 3 weken geleden #56200

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
Oranjekoorts stuwt omzet supermarkten
6 juni 2012 16:45
www.nu.nl/economie/2828669/oranjekoorts-stuwt-omzet-supermarkten.html

DONGEN - De oplopende Oranjekoorts krijgt de consumenten steeds steviger in zijn greep.

knip

Saillant detail is dat de meeste Oranje-artikelen in Friesland en Drenthe over de toonbank gingen.

Dromen (ik wist het) en Baphomet

Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen, baphomet, FreeElectron

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 11 maanden, 1 week geleden #56678

• abrakadaver
  • Afwezig
  • Super QFF-er
www.soccernews.nl/news/158853/Groningen-aanwinst_Magnasco:_Het_stadion_is_mooi,_alles_is_mooi
Groningen-aanwinst Magnasco: "Het stadion is mooi, alles is mooi"

Lees verder: www.soccernews.nl/news/158853/Groningen-aanwinst_Magnasco:_Het_stadion_is_mooi,_alles_is_mooi#ixzz1xnC24zJ4

FC Groningen versterkte zich donderdag met Stefano Magnasco. De negentienjarige rechtervleugelverdediger kost de noordelingen een bedrag van ongeveer vijf ton. Hij komt over van het Chileense Universidad Católica, alwaar hij anderhalf seizoen in de hoofdmacht speelde. Magnasco kijkt uit naar zijn tijd bij Groningen.

"Het is geweldig om hier te zijn. Het stadion is mooi, alles is mooi. Ik ben mijn hele leven al rechtsback geweest en probeer met mijn snelheid ook aanvallend van waarde te zijn. De Eredivisie is een mooie stap voor mij. Ik heb de Eredivisie altijd in Chili gevolgd en kende Groningen voornamelijk van spelers als Luis Suárez. Het is een mooie competitie met leuk en attractief voetbal. FC Groningen is een club waar jonge voetballers de kans krijgen, dat sprak me aan", zei Magnasco bij zijn voorstelling aan het publiek.

Jurrie Koolhof, hoofdscout bij de Groningers, lichtte de kwaliteiten van de Chileen toe. "Een speler met aan de ene kant veel temperament, die tegelijkertijd ook veel stabiliteit in zijn spel heeft. Hij speelt zeer gedreven en heel geconcentreerd. Verdedigend gezien staat hij zoals wij dat noemen goed op zijn benen, kan kort en fel in de duels zitten en op die manier ballen veroveren. En als verdediger redt hij zich ook koppend prima."

Koolhof had nog meer informatie voor de toegestroomde media. "Hij overziet situaties en kiest vaak de goede positie en oplossing. Naast zijn verdedigende kwaliteiten, speelt hij ook graag in aanvallend opzicht een rol. Vanuit het veroveren van de bal schakelt hij steeds snel om, heeft een goede snelheid en ook een voorzet."

Lees verder: www.soccernews.nl/news/158853/Groningen-aanwinst_Magnasco:_Het_stadion_is_mooi,_alles_is_mooi#ixzz1xnBfcsMi
Antwoord Quote
We willen u bedanken: baphomet

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 7 maanden, 3 weken geleden #62092

• abrakadaver
  • Afwezig
  • Super QFF-er
SPORT Heerenveen heeft de eerste overwinning van het seizoen binnen. De nummer 16 van de Eredivisie pakte vanavond in eigen huis drie punten tegen NAC. Het werd 2-0.
Spits Finnbogason zette de ploeg van Marco van Basten al na negen minuten op voorsprong. Vijf minuten voor rust maakte De Ridder er 2-0 van, waarna de Friezen niet meer echt in de problemen kwamen.

Een uitgebreider verslag volgt.

Momenteel zijn Feyenoord – NEC, FC Utrecht – Vitesse en Heracles – ADO Den Haag nog bezig. En dan is er nog één andere wedstrijd in de Eredivisie vanavond: Ajax en FC Twente staan om 20:45 uur in Amsterdam tegenover elkaar. Deze ontmoeting was in 2010-2011 de wedstrijd die bepaalde wie er kampioen werd (3-1 voor Ajax). Vorig seizoen werd het 1-1.

Dit is de stand in de Eredivisie.
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 5 maanden, 2 weken geleden #63856

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
Speciaal voor Bapho!!

FC Groningen-spits David Texeira en Barcelona-aanvaller Lionel Messi waren dit kalenderjaar samen al goed voor 88 doelpunten.
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 5 maanden geleden #64205

• abrakadaver
  • Afwezig
  • Super QFF-er
www.nusport.nl/eredivisie/2988564/heerenveen-promoveert-categorie-iii.html

Heerenveen promoveert naar categorie III
HEERENVEEN - sc Heerenveen draait vooralsnog een moeizaam seizoen. De Friese club heeft inmiddels wel een financieel succes geboekt.

© Proshots
De vereniging maakte vrijdag bekend dat het van de licentiecommissie van de KNVB te horen heeft gekregen dat het weer in categorie III van het financiële ratingsysteem wordt ingedeeld.
Dat betekent dat sc Heerenveen weer bij de meest gezonde profclubs van Nederland hoort. De formatie zakte bij de vorige waardering naar categorie 2, wat door de nationale voetbalbond nog steeds als voldoende wordt beoordeeld.
Clubs die ingedeeld zijn in categorie 1, kampen volgens de KNVB wel met financiële problemen.
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 5 maanden geleden #64206

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Net als Grunn, alleen maakt Grunn meer winst en is het EV van Grunn groter en dat met een aanzienlijk kleinere begroting. Doet de FC netjes, nu de sportieve prestaties nog wat beter (trainer weg en doorselecteren, zeebuik weg gewoon contract ontbinden, dikke papzak!) en ik zie weer wat lichtpuntjes.
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 5 maanden geleden #64207

• abrakadaver
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Je kan het niet laten he Bapho...zucht
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 5 maanden geleden #64208

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Sorry Abra, als souverein lid van de elite eenheid destructie van het FAA kan ik niet anders...

www.trotsvanhetnoorden.nl/faa.php?id=2&sid=31
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 5 maanden geleden #64209

• NoMore
  • Afwezig
  • Super QFF-er
Meeesssssiiiiii Meeesssssiiiiii Meeesssssiiiiii Meeesssssiiiiii
Antwoord Quote

Re: Het Grote QFF voetbal topic. 4 maanden, 2 weken geleden #65318

• Dromen
  • Afwezig
  • Administrator
'Mocht Ronald Koeman bij Feyenoord vertrekken, dan zou die club prima bij mij passen'
Robert Maaskant, nu trainer bij FC Groningen, laat zich verleiden tot een blik in de toekomst (AD).

Echt wat mankeert die kerel, dit is al de 2e keer in 6 maanden tijd dat hij begint over het overnemen van Koeman z'n taken bij Feyenoord.

Vind die Maaskant sowieso vrij kansloos. Eigen spelers compleet verrot schelden en niet serieus nemen (eerste competitie wedstrijd tegen FC Twente, die back van Groningen, voor de camera helemaal de tyfus verrot schelden) en later Zeebuik een 'dikke ouderwetse Surinamer' noemen... Rofl, wtf?

Owja, begin van het jaar, ging ie tijdens voorronde CL de wedstrijd van Feyenoord analyseren en had daarbij commetaar over opstelling / verdediging van Feyenoord... als trainer van FC Groningen

Ik vond Maaskant bij NAC niet zo slecht en wel goede trainer. Maar bij FC Grunn doet ie zo vreselijk uit de hoogte, tis net of hij los van de groep (spelers) staat, en zichzelf verheft boven de groep.
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • ...
  • 13
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
SPORT
Tijd voor maken pagina: 0.73 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Reclamebureau Groningen

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld