Dr. Johan Oldenkamp heeft op een slimme manier aandacht weten te trekken voor de grootse onthullingen die zijn gedaan in onderstaande documentaire over de pyramides in Gizeh, ook heeft hij andere bronnen gebruikt voor zijn nieuwste bevindingen. Als het een beetje meezit is Johan volgende week al te zien op de TV met zijn visie op de laatste ontdekkingen rond het Gizeh plateau.
De docu kan hier op Piratebay in HD worden gedownload (bit torrent download programma vereist):
thepiratebay.org/torrent/6635884/Revelation_of_the_Pyramids_XviD_AC3
De docu kan ook gestreamed worden:
consciousvideodirectory.webs.com/apps/videos/videos/show/14711626-revelation-of-the-pyramids
Johan's reactie : "Mijn excuses dat ik zo geheimzinng moest doen. Dit was volgens mij nodig om de aandacht van de mainstream media te trekken. Eerst een soort hype creëren, want anders is het niet nieuwswaardig, ongeacht de strekking van de ontdekking. Dat heb ik namelijk al een paar keer mogen meemaken. De aandacht is er nu, mede door al jullie reacties, ongeacht de strekking ervan, waarvoor mijn hartelijke dank. Wees niet verbaasd als het binnen een week live wordt uitgezonden op TV. Ook hartelijk bedankt voor jullie geduld, daarom ligt ik hier alvast een tipje van de sluier op. These new insights will shed a completely new light on the history (and possibly also the origin) of humanity (on this planet)"einde quote.
Een tipje van de sluier:
www.pateo.nl/English/discovery.htm
Onthulling Gizeh-geheim vanavond op tv
Vanavond wordt het Geheim van Gizeh onthult op de Nederlandse televisie. Deze onthulling is vanaf 22:30 uur te zien op Nederland 3 in het programma PowNews. PowNed zegt van zichzelf bovenop het nieuws te zitten, en dat blijkt bij deze onthulling inderdaad te kloppen, want ze zagen onmiddellijk de (ongekende) nieuwswaarde van deze onthulling.
Vanochtend stond ik op met de gedachte dat ik vanavond op Nederland 1 te zien zou zijn, want sinds vrijdag had ik hierover contact met de redactie van Pauw & Witteman. De primeur is nu een half uurtje eerder.
Zeist, Lunadag 10 oktober 2011
Johan Oldenkamp