ddww schreef:
baphomet schreef:
Dat is zeer waarschijnlijk in een opwelling gebeurt ddww, omdat het Dolle emotioneel wellicht even te veel werd... Wellicht zou je daarvoor begrip op kunnen brengen en wat compassie kunnen tonen in plaats van gelijk te gaan beschuldigen en met de vinger gaan wijzen...
Jaja tuurlijk, en ben ik nu de gebeten hond welke stemmingmakerij in de spreekwoordelijke schoen wordt geschoven door verschillende leden omdat ik met dingen aan kom die het daglicht niet kunnen verdragen en HELEMAAL niets met Dolle te maken heeft!
En dan notabene door Nexion beschuldigd wordt van "zieken" met opzet?
Wie doet er hier nu aan stemmingmakerij? Ga je schamen Nexion...
Probeer het van 2 kanten te bezien Baphomet! Op deze wijze krijg ik en de lezers een heel ander idee over dit onderwerp en de vrijheid van meningsuiting op QFF!
Denk daar maar eens over na...
Ik ga hier verder niet eens op in ddww, ik heb je de afgelopen tijd een paar keer stof laten happen in diverse topics, en het enige wat je nog kon zeggen was iets met het verzanden in een woordspel... Nou lees alles nog eens rustig terug ddww... Want ik diende je gewoon op nette wijze3 van repliek. Dat jij vervolgens niet in staat was om daar nog op te reageren dat zei mij meer dan voldoende...
En ook dat wat er nu weer gebeurt is bevestigd wat ik al meermaals aan heb gegeven...
Iedereen heeft zijn eigen waarheid ddww, en dat heeft alles te maken met ervaringen en met name intenties...
Maar goed, dat weet jij natuurlijk al lang en breed dus dat hoef ik je verder ook niet uit te leggen, want stel je voor, dadelijk denk je weer dat je in een aflevering van lingo bent aanbeland...
Ik snap echt wel dat niet iedereen het zelfde denkt en wil... Maar dat betekend nog niet dat de een dan aan de ander zijn of haar mening op moet gaan dringen toch??!!
En misschien is dat je intentie niet, maar zo komt het wel op de nodige mensen over ddww...
En dat vind ik persoonlijk jammer! Maar goed, dat is slechts MIJN mening...