Quo Fata Ferunt! QFF! Die ECHTE Illuminati shit... Welkom in de Hel! - complotten, ufo's, karma, illuminati, nonsens, wetenschap, kennis en verlichting! QFF

Aanpassen
A+ R A- wide normal
Registreren Inloggen
  • Skip to content
QFF » Forum
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
  • QFFsummary
  • Forum 
  • Qommunity 
  • contactwith us
  • Zoeken 
  • Index
  • Recente onderwerpen
  • Regels
  • Help
  • Zoeken
Welkom, Gast - Maak een account
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Wachtwoord vergeten?
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
BESCHAVING EN SPIRITUALITEIT
John of God (part II)
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

John of God (part II)
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47288

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Mooie woorden Combi!

Met name het gedram is irritant!
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47289

• ddww
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door .
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47290

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
ddww schreef:
baphomet schreef:
Dat is zeer waarschijnlijk in een opwelling gebeurt ddww, omdat het Dolle emotioneel wellicht even te veel werd... Wellicht zou je daarvoor begrip op kunnen brengen en wat compassie kunnen tonen in plaats van gelijk te gaan beschuldigen en met de vinger gaan wijzen...

Jaja tuurlijk, en ben ik nu de gebeten hond welke stemmingmakerij in de spreekwoordelijke schoen wordt geschoven door verschillende leden omdat ik met dingen aan kom die het daglicht niet kunnen verdragen en HELEMAAL niets met Dolle te maken heeft!
En dan notabene door Nexion beschuldigd wordt van "zieken" met opzet?
Wie doet er hier nu aan stemmingmakerij? Ga je schamen Nexion...
Probeer het van 2 kanten te bezien Baphomet! Op deze wijze krijg ik en de lezers een heel ander idee over dit onderwerp en de vrijheid van meningsuiting op QFF!
Denk daar maar eens over na...

Ik ga hier verder niet eens op in ddww, ik heb je de afgelopen tijd een paar keer stof laten happen in diverse topics, en het enige wat je nog kon zeggen was iets met het verzanden in een woordspel... Nou lees alles nog eens rustig terug ddww... Want ik diende je gewoon op nette wijze3 van repliek. Dat jij vervolgens niet in staat was om daar nog op te reageren dat zei mij meer dan voldoende...

En ook dat wat er nu weer gebeurt is bevestigd wat ik al meermaals aan heb gegeven...

Iedereen heeft zijn eigen waarheid ddww, en dat heeft alles te maken met ervaringen en met name intenties...

Maar goed, dat weet jij natuurlijk al lang en breed dus dat hoef ik je verder ook niet uit te leggen, want stel je voor, dadelijk denk je weer dat je in een aflevering van lingo bent aanbeland...

Ik snap echt wel dat niet iedereen het zelfde denkt en wil... Maar dat betekend nog niet dat de een dan aan de ander zijn of haar mening op moet gaan dringen toch??!!

En misschien is dat je intentie niet, maar zo komt het wel op de nodige mensen over ddww...

En dat vind ik persoonlijk jammer! Maar goed, dat is slechts MIJN mening...
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47291

• ddww
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47292

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
ddww schreef:
combi schreef:
Twee volwassen zouden toch in staat moeten zijn elkaar in hun waarde te laten zonder posten weg te halen, stukjes eruit te knippen of een andere vorm van censuur toe te passen, die info is er nu eenmaal of je het hier weghaalt of niet.

Voor dolle en vrouw heeft die John wel geholpen zo simpel is zijn 'waarheid', daar veranderen al die mensen waarbij het geen ene moer heeft geholpen helemaal niks aan.
Als je iemand kwetst (ook al heb je feitelijk, procentueel wel/niet what ever gelijk) en dan roepen dat het toch echt alleen zijn probleem is en niet naar je eigen manier van doen kijken maakt het middel erger dan de kwaal en help je de 'waarheid' ook niet mee, vind ik.

En ja mensen doen soms dingen die niet zo slim zijn zeker als in dit geval de emoties ook nog is hoog opspelen.
Is dat het waard om iemand of iets af te schrijven ? of stug alleen maar op die ene manier je punt door te drammen, die keuze kan je alleen maar voor jezelf maken.
Om nu voor allebei in de slachtoffer rol te kruipen en alleen maar de verwijten willen zien helpt ook geen ene moer denk ik.

Ieder "dramt" zijn eigen punt/mening door, en als je dan met feiten aan komt waaruit blijkt dat het om een oplichtersbende gaat dan ga je ineens te ver...jaja.
Ik heb nog veel meer info hierover maar klaarblijkelijk is QFF niet de plaats daarvoor omdat er belangen/vrienden verstrengelingen zijn.
Daar knelt de schoen.
En dat mag je dan niet aankaarten want dan doe je aan stemmingmakerij.
En als er uit je comment tekst/fotomateriaal wordt gedeleted door de topicstarter en je noemt dat censuur wordt je aangevallen.
Ik bedoel......zie ik het nu zoooo verkeerd?

En nogmaals GODVERDEGODVER is dit NIET persoonlijk naar Dolle bedoeld, maar die trekt zelf de slachtofferrol aan!
Zien jullie dat niet?

Jij trekt in deze post zelf de slachtofferrol aan qff geen plek voor, zien jullie het niet enz. Ik zeg niet dat je er niks over neer mag zeggen of dat er niks is weggehaald, integendeel! ik zeg wel dat de manier waarop je dat doet dolle kwetst want zijn waarheid is anders.
Is dat jou schuld? nee! totaal niet en dat zeg ik ook niet, moet je dat anders doen? zelfs dat zeg ik niet! ik vraag, vooral hoop alleen dat twee volwassenen die ik allebei heel graag mag instaat zijn om wel elkaar in elkaars waarde te laten.
En daarvoor hoef je niet je ding niet te kunnen posten of posten weg te halen denk ik.
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door combi.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: Dromen, baphomet

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47293

• FreeElectron
  • Aanwezig
  • Administrator
In belangenverstrengeling geloof ik niet. Niet bij Dolle Eland.

Wat ik WEL vind: als er "Antonaki" had gestaan ipv. "John of God", en iemand kwam met zulke berichten als ddww doet, dan hadden we er met zijn allen lol over gemaakt en/of er schande van gesproken.

En ook bij mij staat dat volkomen los van hoe ik over Dolle denk, want dat weet die zelf het beste.

Ik vind wel bij tijd en wijle de toon van ddww's berichten een beetje rellerig/drammerig.
Dan kan ook wat feitelijker en afstandelijker, maar zoals gezegd doen we dat bij Antonaki's Stargate en andere zaken ook niet.

Dusssssss............ schiet mij maar lek.
Ik vind het intens jammer dat Dolle weg is en begrijp het ook best, maar verdriet overheerst momenteel.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: baphomet, Vortex

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47294

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
ddww schreef:
baphomet schreef:
ddww schreef:
baphomet schreef:
Dat is zeer waarschijnlijk in een opwelling gebeurt ddww, omdat het Dolle emotioneel wellicht even te veel werd... Wellicht zou je daarvoor begrip op kunnen brengen en wat compassie kunnen tonen in plaats van gelijk te gaan beschuldigen en met de vinger gaan wijzen...

Jaja tuurlijk, en ben ik nu de gebeten hond welke stemmingmakerij in de spreekwoordelijke schoen wordt geschoven door verschillende leden omdat ik met dingen aan kom die het daglicht niet kunnen verdragen en HELEMAAL niets met Dolle te maken heeft!
En dan notabene door Nexion beschuldigd wordt van "zieken" met opzet?
Wie doet er hier nu aan stemmingmakerij? Ga je schamen Nexion...
Probeer het van 2 kanten te bezien Baphomet! Op deze wijze krijg ik en de lezers een heel ander idee over dit onderwerp en de vrijheid van meningsuiting op QFF!
Denk daar maar eens over na...

Ik ga hier verder niet eens op in ddww, ik heb je de afgelopen tijd een paar keer stof laten happen in diverse topics, en het enige wat je nog kon zeggen was iets met het verzanden in een woordspel... Nou lees alles nog eens rustig terug ddww... Want ik diende je gewoon op nette wijze3 van repliek. Dat jij vervolgens niet in staat was om daar nog op te reageren dat zei mij meer dan voldoende...

En ook dat wat er nu weer gebeurt is bevestigd wat ik al meermaals aan heb gegeven...

Iedereen heeft zijn eigen waarheid ddww, en dat heeft alles te maken met ervaringen en met name intenties...

Maar goed, dat weet jij natuurlijk al lang en breed dus dat hoef ik je verder ook niet uit te leggen, want stel je voor, dadelijk denk je weer dat je in een aflevering van lingo bent aanbeland...

Ik snap echt wel dat niet iedereen het zelfde denkt en wil... Maar dat betekend nog niet dat de een dan aan de ander zijn of haar mening op moet gaan dringen toch??!!

En misschien is dat je intentie niet, maar zo komt het wel op de nodige mensen over ddww...

En dat vind ik persoonlijk jammer! Maar goed, dat is slechts MIJN mening...

Natuurlijk ga jij hier niet op in bapho, ik had eerlijk gezegd niets anders verwacht.
Het bevestigd slechts mijn gedachten.

Je blijft maar stemming maken... Smaakte het stof happen zo goed dat je nog een keer wilt??

Zucht....

Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47295

• ddww
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47296

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Hou nou eens op met stemming maken ddww!

ipv alles op QFF te schuiven zou je ook eens in de spiegel kunnen kijken...

Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47297

• ddww
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47298

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Ja hoor jochie je hebt helemaal gelijk joh! ik ben de stemming maker en Nex ook joh! Wij zorgen altijd voor een goede sfeer en dus stemming....

Jij hebt gelijk joh!

Jij je zin!
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47299

• ddww
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47300

• baphomet
  • Afwezig
  • Administrator
Steek er weer eens eentje op....

Wordt je een stuk relaxter van...

Dan bist ook nait zo'n olle miegert tenminste! En dan was DOlle nog hier geweest....

Ik ga wat anders doen ipv mijn energie te verspillen aan de onzinnigheid van de discussie waarin een persoon zich niet verdedigd en de ander alleen maar zijn mening op blijft dringen en echt het ene huzarenstukje na het andere weet aan te leveren op het gebied van drammen...
Antwoord Quote

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47301

• combi
  • Aanwezig
  • Administrator
ddww schreef:
FreeElectron schreef:
In belangenverstrengeling geloof ik niet. Niet bij Dolle Eland.

Wat ik WEL vind: als er "Antonaki" had gestaan ipv. "John of God", en iemand kwam met zulke berichten als ddww doet, dan hadden we er met zijn allen lol over gemaakt en/of er schande van gesproken.

En ook bij mij staat dat volkomen los van hoe ik over Dolle denk, want dat weet die zelf het beste.

Ik vind wel bij tijd en wijle de toon van ddww's berichten een beetje rellerig/drammerig.
Dan kan ook wat feitelijker en afstandelijker, maar zoals gezegd doen we dat bij Antonaki's Stargate en andere zaken ook niet.

Dusssssss............ schiet mij maar lek.
Ik vind het intens jammer dat Dolle weg is en begrijp het ook best, maar verdriet overheerst momenteel.

Ik ook FE, echt jammer dat Dolle deze keuze maakt i.p.v. de dialoog aan te gaan.
Want, en dan zeg ik het nogmaals godverdegodver, dit is NIET persoonlijk naar Dolle toe bedoeld. Maar hij kiest er zelf voor die schoen aan te trekken.

En de manier waarop ik communiceer is de manier waarop ik communiceer, take it or not!

En als ik dan SHIT boven de tafel tover(waar QFF ook voor bedoeld is)krijg ik dit over me heen.

Het is voor mij nu volkomen duidelijk waar QFF in deze staat.
Echt oprecht jammer.

je kan alleen maar jammeren en roepen dat je niks mag kan posten volgens mij post je alles nog gewoon hoor ? dus waar heb je het nu over? en ja dan kan nu weer terug posten dat dolle wat weg gehaald heeft dat weten we en is niet goed punt uit. en dan kan je ook no roepen dat bapho of nex iets anders vind maar ja dan verknip ik je eigen stelling: En de manier waarop zij communiceren is de manier waarop zij communiceren , take it or not!

En dan wordt iedereen weer lekker boos op elkaar en kan je roepen zie wel! of ik ga weg of hij/zij moet weg.
Ik zou een andere oplossing prefereren maar goed ik ben jou, dolle of de rest niet
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden Door Nexion.
Antwoord Quote
We willen u bedanken: baphomet

Re: John of God (part II) 1 jaar, 5 maanden geleden #47302

• ddww
Antwoord Quote
Antwoord onderwerp
Nieuw onderwerp
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
QFF Forum
QUO FATA FERUNT
VOORPAGINA ARTIKELEN
BESCHAVING EN SPIRITUALITEIT
Tijd voor maken pagina: 0.60 seconden

Algemeen

• Nieuws / Discussie
  • Politiek / Oorlog
  • Economie / Banken
  • TV / Films / Docus
  • Muziek
  • Sport
  • PC / Web
  • Gezondheid / Voeding
  • Haatbaarden &zo

Informatief

• Archeologie
  • Boeken
  • Geschiedenis
  • Gnostiek / Religie
  • Nasa
  • Natuur / Astronomie
  • Techniek
  • Vrije Energie
  • Wetenschap

Dark Side

• Alchemie
  • Broederschappen
  • Complotten &zo
  • Ghost Busters
  • Kabbalah
  • M3T2
  • Nazi's
  • NWO / Illuminati
  • Occult / Darkside

Dark Side

• Paragnosten &zo
  • QFF Chaos
  • Satanisme
  • Symbolen &zo
  • Tempeliers
  • Tuig von Oranje
  • UFO'S / ET
  • Wereld Geheimen
  • KinderneuQers

QFF Dossiers

• 911
  • Fuck BP
  • Libië / QadaFFi
  • Grote Brand Moerdijk
  • Fukushima
  • Snelwegschutter
  • John Titor
  • Joris Demmink
  • Mallona / paNique
  • Niburu / Anton Teuben

Overig

• Beschaving & Spiritualiteit
  • DUMP!
  • Games
  • Overig
  • Strictly QFF
  • QFF Qontest
  • Sociologie & Samenleving
  • Waar te beginnen?
  • Over QFF
  • F.A.Q.'s
  • Contact
Quo Fata Ferunt - QFF - De ECHTE Illuminati © 1119 - 2013 Design: Jeug Creatief Reclamebureau

• Wachtwoord vergeten?
  • Gebruikersnaam vergeten?
  • Registreer
*
*
*
*
*

* Verplicht veld