Openbaring; Bohemian Grove

Hier vind je meer over de vele andere broederschappen en genootschappen die hier in de afgelopen jaren op QFF besproken zijn.
Plaats reactie
Dromen
Administrator
Administrator

wo 21 dec 2011, 04:59

De Grote Onvoltooide Piramide van de Geschiedenis zweeft over het centrum van ons Grote Eiland van de Mensheid, en op de afgeknotte top vindt je de Geest Hoofdstad (Ghost Capital) waar de Verhevene Dood heerst. Hier in deze astrale stad schrijft het Kosmisch Congres de wetten van de consensus werkelijheid voor onze matrix. Sinds 2000 geldt de koortsachtige wetgeving van de Apocalypse, in een poging om ons voor te bereiden op de komende botsing met de Omega Point Singularity in 2012.
Elk belangrijk gebouw en ritueel(plaats) in de Great Game is ergens gekoppeld in de Geest Hoofdstad. Washington DC vormt de kern van deze Nieuwe Wereld Orde, vanzelfsprekend. Het is allemaal onderdeel van de wereldwijde Vrijmetselaars verlichting agenda, natuurlijk. Dat lijkt gemiakkelijk te begrijpen, maar laat je niet voor de gek houden! Om te begrijpen waar het Spel daadwerkelijk om draaid, is het nodig om de geheimen van Bohemian Grove te leren kennen.

Het was Februari 2001 toen ik begon met astraal projecteren (Astral projecting) naar de Geest Hoofstad, onder leiding van tsaar Peter de Grote, de geheime architect van deze necropolis.

In een nacht hebben we elkaar ontmoet in de etherische dubbel (ethereal double, energielichaam) van de Bohemian Grove, welke is gelegen aan de oostelijke kant van het Capitool gebouw zelf, zodat het beeld van de Vrijheid boven op de koepel naar beneden kijkt op de grote stenen uil.

Aan de linkerkant, diagonaal van het Capitool, was de astrale dubbel (koppeling) van het replica Parthenon gebouwd in Nashville, Tennessee.

Zijn reusachtige standbeeld van Athene is op dezelfde schaal als de uil van the Grove, en ik vind het een merkwaardige synchroniteit dat de echte versies van deze twee beelden tegelijkertijd werden gemaakt tijdens de jaren 1890.

"Athene en haar uil", zei Peter tegen me toen we in de astrale Grove stonden, "Wakend over het Nieuwe Atlantis". Ik realiseerde me dat de kaart van Washington DC een uil in het stratenplan rond de feitelijke hoofdstad bevat, en dat deze plaatsing van de Bohemian Grove en Parthenon passen in de kop van waar die uilachtig het wegontwerp is.

"Kun je me asjeblieft opnieuw uitleggen waarom Amerika het Nieuwe Atlantis is?!", vroeg ik. Op dit delicaat moment was ik nog steeds gevangen in het proces van alle losse stukjes van de Great Game samen te voegen.
"Je weet de essentie van de westrijd", zei de Tsaar met amusement, "dat er twee kanten zijn, de Witte Lodge (White Lodge) en de Zwarte Lodge (Black Lodge), die de geschiedenis van de Grote Onvoltooide Piramide manipuleren. Dingen spelen zich af volgens de herhalende Gouden Spiraal, in het bijzonder: Atlantis viel, liet de wereld achter in chaos, 13 millennia geleden. Dit markeert het begin van het pad, die stijgt, draaid op zichzelf, buigt in een wervelende draaikolk die eindigt in een Omega Point.
"Juist", ik herinnerde het als de reusachtige kolommen van het Parthenon die flauw gloeide, "en 1 AD, de piek van het Romeinse Rijk, was de eerste oplevering van de Gouden Spiraal."
"Ja", antwoordde Peter met voldoening. "Augustus Caesar heeft eindelijk controle over de Game voor ons Tweede Ras".
"De werelds Eerste Ras van de mensheid waren de Atlantiërs?", vroeg ik.
"De weinige die overleefden, ja. Zij heersten over hun jongere neven, ze stimuleerdem  de creatie van religieuze culten toegewijd aan hun eigen ego. De Olympiërs waren de laatste heersers van de dynastie. Zij bouwden de Grote Onvoltooide Piramide in 4000 voor Christus, zette het hele tweede Ras gevangen in hun labyrint."
'Wij noemen het 'De Matrix' tegenwoordig", ik onderbrak. "Ook bekend als Chapel Perilous". (aanvulling van Dromen: http://en.wikipedia.org/wiki/Chapel_perilous )
"En de Romeinse Caesars groeide eindelijk uit tot gelijke hoogte onze Olympische babysitters, die tenslotte op 1 AD vertrok, om de controle over de matrix te draaien, om jouw termen te gebruiken". Deze gebeurtenis markeerde de laatste fase van het 6000 jaar durende toernooi (spel) in de Piramide. De Tweede ras mensen begon de hand te leggen op the Great Game, genoeg spelers aan beide zeiden stonden in de rij ten tijde van de Kruistochten. De Gouden Spiraal boog snel, in de richting van de tweede octaaf sprong in 1500. Het collectieve bewustzijn dat 10.000 jaar nodig had om te ontpoppen in het Oude Rome verdubbelde zichzelf in een andere ontpopping binnen slechts 15 eeuwen, resulterend in de Renaissance en de ontdekking van de Nieuwe Wereld."

De Tsaar leunde tegen de grote uil, zelfs zijn torenhoge vorm ziet er verkleind uit door haar.

"Alle oude wereldrijken vertegenwoordigen het spelbord in the Great Game, een voor elk land, allen verwikkeld met eeuwen historisch verhaal, dat bestaat om ons ras te genezen van het misbruik en het proberen te doorstaan in de handen van de Atlantiërs. Om voor ieder van ons volledig tot hun niveau te stijgen, moesten we een nieuwe start -dus, de Nieuwe Wereld. De Zwarte Lodge, zoals je weet, scoorde groot in het spel van voor 1500, met donkere kracht rijken zoals Spanje en Portugal vroegere winnaars van onze verovering van het Tweede Eden. Ze verkwisten de verdubbelende kracht van de tweede octaaf, gefocust met alle energie op de controle van het labyrint."
"Wat zouden ze hebben gedaan?" Vroeg ik, en terwijl ik dat deed, reed een prachtige rollende machine de Bohemian Grove in. Het was een verplaatsbaar kasteel met veel deuren en ramen, versierd met alchemistische symbolen en gevuld met Renaissance figuren gekleed voor een eerste klas glammer show. Een spottende stem van binnen riep: "Ze zouden de Rozenkruisers een kans moeten hebben gegeven!"

De tsaar lachte toen het College van de filosofen ons denderend passeerde, verdwijnend rond de andere kant van het Capitol gebouw.
"Die adepten zijn mislukt", verklaarde Peter,"De Witte lodge in wanorde achter laten totdat het ontstaan van de Vrijmetselarij in voorbereiding voor de derde octaaf verdubbeling in 1750. Ja, de Gouden Spiraal nam slechts 250 jaar in beslag in zijn derde ontplooiing."
"En jij was op het toneel voor deze fase van het Grote Spel," stelde ik voor de hand liggend.
"Het was ik die tenslotte uit de Piramide brak, die verder gaat dan Witte of Zwarte lodges, om hier te eindigen, op het derde niveau van het spel."
"Leg de niveau's opnieuw uit, asjeblieft."
"Het eerste level is nationaal (vaderlands), de Matrix voor de gemiddelde mens. Het tweede niveau is internationaal, gereserveerd voor de Witte en Zwarte spelers van de mondiale elite-evenals ons hier te midden van Verheven Dood (Exalted Dead). De Great Game gespeeld door die Broederschappen van het Licht en Samenzweringen van het donker is gemodereerd door onze overheid. Maar op het derde niveau van the Game zijn de dingen planetair. Slechts één mens kan op een bepaald moment bovenop het spelbord staan- om dit te doen betekend dat je de hele mensheid vertegenwoordigd. Voor ons Eerste Ras, was de supervrouw aan ons bekend als Athena de planetaire afbeelding. Voor het Tweede Ras, viel de eer mij toe in 1700. Ik volgde de 1 AD symbolische code, het bouwen van mijn stad van Sint-Petersburg als een antwoord op de kosmische raadsels van de Gouden Spiraal. Mijn tempels waren de eerste nieuwe structuren om het missende sluitstuk van de piramide in te vullen, om de puzzel compleet te maken die Athene voor ons achterliet."
"Maar de Geest Hoofdstad groeide in Amerika dat uit een Britse kolonie kwam", zei ik, "Niet een Russische. Jij had weinig tot geen aanwezigheid in de Nieuwe Wereld."
"BAH!" Brulde de Tsaar. "Ik stuurde Vitus Bering op zijn missie naar de Nieuwe Wereld hetzelfde jaar dat ik grond verwoeste voor Sint Petersburg!" Hij zwaaide met zijn astrale vuist.

"De hand van De keizerlijke Romanov strekte dwars door de zeestraat al snel de naam voor mijn ontdekkingsreiziger, in het noordwesten van Amerika, helemaal naar beneden naar de bossen van Redwood langs de Russische rivier waar de eigenlijke Bohemian Grove nu bestaat."
"Maar waarom heet het Bohemian Grove?"
"Bohemian verwijst naar de Rozenkruisers en hun mislukte 1500 plan, dat was de eerste ronde van het spel waarin de Black Lodge gewonnen had. In de jaren 1800, Vrijmetselaar schrijvers als Mark Twain populariseerde de term Bohemers als code voor het Amerikaanse intellectuele elite zijnde de wraak van de Rozenkruisers."

"Dit leidde tot de oprichting van de Bohemian Club en later, de Grove. Op hetzelfde moment dat de uil het symbool geworden was van de nieuwe media van de vrije pers."

"En dus wat is het," vroeg ik, "met de bijeenkomsten van samenzwerende spelers uit de hele wereld elk jaar?"
"Denk aan het spel", zei Peter,"en de Gouden Spiraal. 1750 Was het verdubbeling punt waar de Vrijmetselarij Amerika over nam en de eerste internationale natie maakte, waardoor de Great Game gedwongen werd het voort te vloeien over het hele (spel)bord. De monumenten en mysteries van dit Nieuwe Atlantis, zorgvuldig geschreven in het 1 AD code, trapten de Zwarte Lodge krachten in een symbolische hinderlaag van waaruit ze nooit zijn ontsnapt. Ja, ze kunnen de Matrix regeren. maar ze moeten het doen volgens de wijsheid van Athena , belichaamd door de uil staande in mijn Hof van Eden, waarvoor de Samenzwering jaarlijks eerbetoon moet betalen. Meer dan dat, moet je realiseren dat elk belangrijk moment dat gebeurd in de Grove is gerepliceerd hier in de Geest Hoofdstad. Alles, van de planning van het Manhattan Project tot de selectie van Dick Cheney als running mate voor Bush Jr is herhaald voor de doden om op te merken. We zien ook graag dat deze zelfbenoemde meesters van de werkelijkheid zich verkleden als vrouwen en zichzelf seksueel vernederen. Het herinnert de samenzweerders aan hun ware plaats in het stelsel van de dingen. De zorgen van de alledaagse markt zijn hier gecremeerd voordat de uil van goddelijke wijsheid "
"Sommige zeggen dat de uil niet van de Godin Athene is, maar in plaats daarvan Moloch vertegenwoordigd, de oude demon van het kinderoffer."
"Dat is wat de Samenwering wil dat de wereld geloofd," zei Peter afwijzend terwijl hij op de klauw van de reuze uil klopte. "Sinds het 1 AD code is gebasseerd op Rome, met de uil van Athena / Minerva, hun enigste hoop is dat omkeerd, dat de uil veranderd in het Moloch monster aanbeden door de aartsvijand van Rome, Carthage. Maar dit is slechts de meest verachtelijke vorm van kosmische propaganda. Onze uil behoort tot de Godin, net als onze Nieuwe Wereld Orde."
En dus, volgens de Tsaar, gaan de rituelen en de functies van de Bohemian Grove allemaal over het in stand houden van de Samenzwering, gedwongen om nederig te zijn, en het behouden van een waakzaam oog op hun Kosmische business. Dit is inderdaad logisch, in tegenstelling tot de wilde onzin men meestal hoort over de Grove. We krijgen dat, en de mysterische crematie van zorg ritueel, in een moment.
Maar laten we eerst nog wat informatie bekijken welke uit de eerste hand komt over de Grove van niemand minder dan Richard M. Nixon, die vermeldt het twee keer in zijn omvangrijke memoires.

De eerste keer dat hij naar de Grove gaat, Tricky Dick is vrij laag op de totempaal:
In de zomer van 1950, zag ik Eisenhower van dichtbij op de Bohemian Grove, de plaats van de jaarlijkse zomer-terugtocht van San Francisco Bohemian Club, waar elk jaar de leden van deze prestigieuze prive mannen club en hun gasten uit het hele land bijeen komen te midden van prachtige Redwoods in Californië. Herbert Hoover gebruikte zijn dagelijkse lunch Cave Man Camp om een aantal van de 1400 meest vooraanstaande mannen bij The Grove uit te nodigen. Bij deze gelegenheid was Eisenhouwer, toen president van Columbia University, de geëerde gast. Hoover zat aan het hoofd van de tafel zoals gebruikelijk, met Eisenhower aan de rechterkant. Als Republikeinse kandidaat in een zware strijd om de Senaat, was ik ongeveer twee plaatsen van de bodem.

Ike doet in wezen auditie voor zijn binnenkort te komen Presidentschap op de Bohemian Grove. Dat was toen de Gouden Spiraal eindelijk weer verdubbeld was, van 1900 tot 1950. Nixon kwam triomfantelijk terug naar de Grove toen de volgende verdubbeling plaats vond in 1967. Dingen versnellen en hij heeft op de golf van het collectieve bewustzijn gereden van nederlaag naar dreigende overwinning. Hij schrijft:
Als ik een toespraak kon kiezen die me het meeste plezier en voldoening  gaf in mijn politieke carrière, zou het mijn Lakeside Speech op de Bohemian Grove in juli 1967 zijn. Omdat deze speech traditioneel of the record was ontving het geen publiciteit op dat moment. Maar in veel belangrijke opzichten markeerde het de eerste mijlpaal op mijn weg naar het presidentschap. 
De omgeving is misschien wel de meest dramatische en mooie ik ooit heb gezien. Een natuurlijk amfitheater is opgebouwd rond een platform aan de oever van een meertje. Redwoods toren boven de scène, en het weer in juli is meestal warm en helder. Herbert Hoover had altijd de geleverde Lakeside Speech bij zich, maar hij was gestorven in 1964, en er werd mij gevraagd of ik de 1967 toespraak in zijn eer te leveren. Het was een emotionele opdracht voor mij en ook een unieke kans om enkele van de meest belangrijke en invloedrijke mensen te bereiken, niet alleen uit Californië, maar uit het hele land.
In de speech wees ik erop dat we leven in een nieuwe wereld - "Nooit in de menselijke geschiedenis hebben er meer veranderingen plaatsgevonden in de wereld ten tijde van een generatie" -en dat dit een wereld van nieuwe leiders, nieuwe mensen, nieuwe ideeën.
Ik leidde het publiek mee op een rondleiding door de wereld, het opsporen van de veranderingen en het onderzoeken van de conflicten, het vinden van zowel de gevaren als de kansen evenals United States gingen het laatste derde van de twintigste eeuw binnen... "Ons economisch overwicht is enorm, onze militaire superioriteit kan worden wat we ervoor kiezen om het te maken. Het belangrijkste is, dat het gebeurt aan de juiste kant-de kant van vrijheid en vrede en vooruitgang tegen de krachten van het totalitarisme, reactie, en oorlog. Er is maar een gebied waar sprake is van een vraag, dat is de vraag of Amerika het nationale karakter heeft en de morele uithoudingsvermogen om ons te zien via deze lange en moeilijke strijd .... "

Hoe ongelooflijk ironisch, gezien wat hij zegt in vergelijking met wat er stond te gebeuren. Maar het punt hier was om precies te laten zien hoe belangrijk de Grove is tot de Great Game, en hoe titanen van de Samenzwering de plaats aanbidden.
En dus, spreek nu van de verering, laten we naar een van mijn favoriete jongens, uil-ogend reporter Jon Ronson.

Hij besteedde het jaar 2000 werkende aan zijn fantastische Britse tv-specials, The Secret Rulers of the World, welke ik je zeer adviseer om te kijken. Ronson rondleidingen door de wereld van samenzweringende paranoia, het raken van alle apocalyptische beweringen met een geamuseerde nieuwsgierigheid. In het begeleidende boek THEM: Adventures with Extremists, vertelt hij van zijn eigen penetratie in Bohemian Grove. Ten eerste: Ronson roept de Valse Profeet van Samenwering op voor zijn visie op de voorgestelde missie:
"David Icke waarschuwde me ervoor! Hij zei dat de reptielachtige bloedlijnen zichzelf terug transformeren  in gigantische hagedissen op Bohemian Grove. Bovendien, zei hij, Henry Kissinger, Jimmy Carter, Walter Cronkite en de mannelijke leden van de Britse koninklijke familie regelmatig seksueel misbruik maken van hun harem of van ontvoerde sex slaven die gehersenspoeld zijn door de MKULTRA trauma op basis van mindcontrol-programma-in de Grove. Ik vroeg David hoe hij wist dit, en hij legde uit dat een van de seksslaven, een vrouw genaamd Cathy O'Brien, ontsnapte en schreef een huiveringwekkend memoires over haar ervaringen genoemd TranceFormation van Amerika. "
Het wijselijk negeren van Icke's onzin, Ronson ging op weg naar de Grove in het gezelschap van anti-samenzweerder kruisvaarder Alex Jones. Sommige betrouwbare lokale bronnen vertelden Ronson dat ze waarschijnlijk precies goed zouden lopen in Bohemian Grove als ze gekleed gingen als preppy (aanvulling Dromen: Preppy is bepaalde kledingstyle: http://en.wikipedia.org/wiki/Preppy ) en non-chalant handelen. Jones kocht het natuurlijk niet, ging liever onderdompelend en chaotisch door het kreupelhout van de Grove parkeerplaats terwijl Ronson rustig slenterd vlak langs een aantal zogenaamd high-security checkpoints ging. Eenmaal binnen vond hij een nieuwsgierige camping versierd met uilen overal.

Ronson schreef:
Een prikbord, vol met momentopname foto's vermoedelijk genomen tijdens de vorige entertainment nacht. Op deze foto's, ouderen preppy uitziende heren stonden rondom, drinkend en lachend. Sommigen waren gekleed in volledige drag, met vis-net kousen en afschuwelijk toegepast make-up, humor, veel te grote nep borsten staken uit hun nylon blouses. Ze sloegen burleske erotische poses, hun benen wijd uit elkaar, vingerden hun billen, tongen, enz. Anderen waren verkleed als Elvis imitators, met nep borsthaar. Naast de foto's was een bericht welke reclame maakte voor het volgende concert dinsdag, MC: George Bush. En er was een lijst van gastsprekers voor Lakeside gesprekken van de volgende week: Henry Kissinger en John Major.

Als voor de eigenlijke ceremonie, hier is Ronson's verslag van wat hij zag in de zomer van 2000:

Vanuit de overkant van de lagune, een enkele viool begon te spelen. Een stilte daalde. Een figuur verscheen voor de uil. Hij droeg lederhosen bedekt met bladeren. Hij leek op een soort elfachtige Germaanse Tarzan. Hij was, leerde ik van mijn programma, Hof van Edens' Solist.
Hij strekte zijn armen en begon te zingen met de opera-grandeur: "Glorious! Glorious! Oh takjes! Oh takken! Oh bomen! "
Voor de volgende tien minuten of zo, Hof van Edens' Solist prees de prachtige natuur, zijn stem gaat via de luidsprekers verborgen in de bomen. Spotlights belichten individuele redwoods. Ze gloeiden groen.
Toen werden we plotseling in duisternis gehuld. De drums donderden. Boom! Boom! Bij elke boom een geklede man met een brandende fakkel verscheen te midden van de bomen. Er waren misschien wel dertig van hen. Het was, zonder twijfel, een gekleed fakkel processie. Hun kappen waren rood, hun gewaden zwart. Ze leken op chique Clanleden, of de cast van een Broadway musical, mocht Broadway ooit besluiten om de Moloch heidense cultus van Sacrifice verhaal te doen.
Ze stak een brandstapel aan aan de voet van de uil.
"Gegroet, Bohemians," zei de hogepriester, en het was duidelijk dat hij de hoogste was van alle priesters omdat zijn kleren waren van zilver- en goudenzijde gemaakt. De Hogepriester hernam Hof van Edens' Solist's lofrede van het buitenleven. "De rimpel van de wateren, het gezang van vogels, zoals muziek als insperatie voor de ziel ..."
Samengevat, hij deelde de menigte mee, deze mannen van rijkdom en macht, dat Dull Care, aartsvijand van Beauty, moet gedood worden, hier en nu!
"Breng brand!" Brulde hij.
Ik vroeg me af wat Alex en Mike hiervan maakten. Ik, persoonlijk, dacht dat met Dull Care  de lasten en verantwoordelijkheden van het bedrijfsleven bedoeld werd, maar ik dacht dat Alex de scène anders zou interpreteren. Een naysayer zou gemakkelijk vermoeden dat Dull Care de wereld buiten de Grove betekende, de gemiddelde mens, en dat wat de Hogepriester suggereert dat de wereldleiders in de menigte lak moeten hebben aan gewone mensen.
Terwijl ik nadacht hierover, een verrassende thundercrack klonk door de bomen, gevolgd door een enge, cackly stem. Het was de stem van Dull Care."Dwazen" brulde hij. "Dwazen! Ha ha ha! Wanneer zult gij weten dat gij mij niet kan doden? "
Dull Care stelde voor dat de hogepriester onoverwinnelijk was.
"Wanneer gij uw voeten richten op de markt," zei hij bespot cacklingly, "ben ik niet aan het wachten op jullie als vanouds? Dwazen! Om te dromen overwinnen gij Care. "
Op deze, en in een adembenemend scherm van pyrotechnische tovenarij, de geest van Dull Care spuwde vuur naar de Hoge Priester. Vanuit de boomtoppen, een klodder van het vuur regende neer op de hoed van de hogepriester, razende hem.
"Neen, gij spottende geest", zegt hij sputterd. "We weten dat gij wacht voor ons wanneer de Sylvan vakantie eindigt. Maar ook dit weten we: jaar na jaar, binnen deze gelukkige Grove, onze gemeenschap heeft u verbannen voor ruimte, Zo zullen wij U opnieuw verbranden en in de vlammen staren naar uw beeltenis, Midsummer bevrijd ons!"
En de menigte brulde en schreeuwde en juichte de laatste regel terug op de priester: "Midsummer bevrijd ons!"
Op dit moment, Dood verscheen op een gondel aan de lagune, die een papier-mache beeltenis naar de reusachtige uil droeg. Droog ijs dreef op de oppervlakte van de lagune's. Het was een prachtig gezicht. De beeltenis werd vanaf de boot door (mijn programma informeerde me) de Brazier Dragers gedragen, stak naar het middenrif van de uil, en vervolgens gegooid, door de Mourning Revelry Dansers-in het vuur.
"Aaaargh, 'zei Dull Care, zijn groteske doodsgereutel vulde het bos.
"Hoera!" Zei de menigte.
Vervolgens barstte het vuurwerk en iedereen zong "And The Saints Go Marching In." Toen was het voorbij.

Nu natuurlijk, Alex Jones was op diezelfde ceremonie, in het geheim opnamen aan het maken met zijn trillende verborgen camera, en (verassend), alle ergste angsten van Alex over de Nieuwe Wereld Orde werden gerealiseerd.

Hier is zijn versie van de nacht:
Toen, kwam de hogepriester, die ging door al zijn bezweringen over de dood (die dood is in de Grove in het verleden, kunnen hun geesten worden opgeroepen en daar achter gebracht door de "grote uil"). Hij prees de uil voor de ongeveer twintig minuten en hij sprak over "sierlijke Tyrus en Babylon."
(Ik weet hoe bizar dit allemaal klinkt, vergeet alleen niet dat we dit alles op band in mijn video hebben, Dark Secrets: Inside Bohemian Grove, die landelijk is uitgezonden in het Verenigd Koninkrijk, en kan hier in de Verenigde Staten de lucht in , tenzij het wordt tegen gehouden.)
Dus, de priester sprak over "sierlijke Tyrus en Babylon." Nou, er is maar een "grote uil" van Babylon en "sierlijke" Tyrus. Als je je Bijbel leest, of een historisch document van die tijd, er werden kinderen verbrand in de Babylonische en Caananite koninkrijken voor de uil-god Moloch.
Plotseling, (nogmaals, aanvankelijk waren we verkeerd gericht door de uil door de activiteiten achter de gordijnen over de bank, toen hadden we aandacht voor de uil en de priesters op het eiland) terug op de westelijke oever, was er een ouderwetse rivier-stijl boot, met dat Magere Hein personage die de wagen bestuurde, en hij was de polariteit zelf door over het water met het gebonden lichaam op de boeg.
Hij bracht het gebonden lichaam naar de hogepriester die stond te wachten aan de voet van de uil, op de bodem van de grote cirkelvormige stappen die als basis de uil zit. Dan, op een zeer macabere wijze, de twee zwart geklede priesters wreven en streelden het offer lichaam en brachten het voor de uil.
Het lichaam smeekte om zijn leven, over een luidsprekersysteem. Zij weigerden het genade. Ze lagen het op op het altaar. De "grote uil" vertelde dat ze het lichaam (dat zij "dull care" noemden) moesten verbranden, die eruit zag als een mens gehuld in zwarte stof. Rechts boven het altaar was een grote steen lamp die brandde, die ze de "eeuwige vlam" noemden. De hogepriester nam een gedoofde toorts en stak zijn toorts aan met deze vlam.
Het lichaam smeekte weer om genade. De hogepriester liep toen naar beneden(met enige moeite, want deze hogepriester was zo oud, hij kon zelfs amper lopen), en stak de brandstapel in brand. Hij begon te zeggen dat hij de symbolen zou lezen in de overblijfselen, een diepe occulte traditie. Dit is niet de Hollywood duivel met de rode pyjama - dit is de real deal, Babylon mysterie religie-stijl.

Je ziet wat je wilt zien en hoort wat je wilt horen. Alex Jones kiest ervoor niet te begrijpen wat de waarheid van de Bohemian Grove Apocalyps is, de 1 AD-code en functie in het reguleren van de Matrix, of wat het allemaal heeft te maken met de Great Game. Voor mensen zoals hij, zal de uil altijd Moloch, omdat hij niet bereid is de kosmische verantwoordelijkheden te nemen die Athena vraagt ??...
... en JIJ?

Vertaald door Dromen op 20-12-2011 met toestemming van de eigenaar Steve. Voor de orginele bron klik hier. In de comments kan het verder, voor vragen op / aanmerkingen, die zal ik doorsturen naar Steve!
Special for Steve: i translate it into dutch with permission of the right owner; Steve! If people have questions in dutch i translate it to you into english!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: koewacht
Medemens
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 21 dec 2011, 19:28

http://www.vocoza.nl/concert/1112/1112tekst.html

Lullaby

Jaakko Mäntyjärvi

(The Fairies sing:)
You spotted snakes with double tongue,
Thorny hedgehogs, be not seen;
Newts and blind-worms, do no wrong,
Come not near our fairy queen.
Philomel, with melody
Sing in our sweet lullaby;
Lulla, lulla, lullaby, lulla, lulla, lullaby:
Never harm,
Nor spell nor charm,
Come our lovely lady nigh;
So, good night, with lullaby.
Weaving spiders, come not here;
Hence, you long-legg'd spinners, hence!
Beetles black, approach not near;
Worm nor snail, do no offence.
Philomel, with melody,
Sing in our sweet lullaby.

Tekst: William Shakespeare (A Midsummer Night's Dream)

http://www.vocoza.nl/historie/boekjes/2 ... r-2011.pdf (deze concerten zijn financieel mogelijk geworden dankzij ondersteuning van het Amsterdams Fonds voor de Kunst en het Prins Bernhard Cultuurfonds)
Geloof niks van wat ik zeg, onderzoek alles lekker zelf!
Dromen
Administrator
Administrator

wo 21 dec 2011, 19:37

Metalfyre
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 25 dec 2011, 21:09

Jammer van de enigszins Google-achtige translatie, maar niettemin interessant leesvoer :)
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

zo 25 dec 2011, 22:09

Tja, Bohemian Rhapsody.....:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
combi
Administrator
Administrator

vr 13 jul 2012, 20:47

Bohemian Grove: "You're wasting your time" says MSNBC's Lawrence O'Donnell

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
baphomet
Administrator
Administrator

za 02 mar 2013, 22:10

Niets te zien! Doorlopen mensen!

:P
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 22 jun 2013, 00:07

[quote=""baphomet" post=69257"]Niets te zien! Doorlopen mensen!

:P[/quote]

Of ultra-bump dus

:bump:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Plaats reactie

Terug naar “Broederschappen Algemeen”