Andrew Breitbart is niet meer

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

zo 04 mar 2012, 06:22

En op deze Zaterdag is er nog meer nieuws omtrent Obama, zijn aanhang en zijn tegenstanders... Maar dat is wellicht niet de juiste toon om dit artikel mee aan te vangen... Andrew Breitbart is namelijk niet meer, en dat is best een triest feit daar Breitbart al enige tijd liep te verkondigen dat de hele wereld vanaf 1 Maart 2012 heel anders tegen President Barack Obama aan zou kijken na het zien van belastende videobeelden waarover Breitbart zou beschikken...

Die dag, die bewuste 1 Maart 2012 mocht Andrew Breitbart niet meer meemaken daar hij in de nacht voor zijn grote presentatie is overleden. En dat zou natuurlijk puur toevallig zo kunnen zijn gebeurd, ware het niet dat de mensen om Andrew heen zeggen dat Andrew niet aan aan natuurlijke dood gestorven zou zijn... Tel daar nog eens bij op dat Andrew enkele uren voor hij is gaan slapen nog een kortstondig onderhoud had aan de telefoon met Sheriff Joe Arpaio. De man waar ik even eerder op deze avond al aandacht aan heb besteed in een ander artikel...

Zoals ik in mijn andere artikel over de broekpissende redneck sheriff ook al aangaf, speelt er van alles in de Verenigde Staten momenteel, en dit kan en zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de verkiezingen weer aankomen, maar dat is absoluut niet het enige, er is meer... En het lijkt er op alsof de zooi op exploderen staat...

Hieronder in de comments kan het wat mij betreft verder...
1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 04 mar 2012, 07:00

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 04 mar 2012, 07:06

Ik dacht het al...
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
ninti
Administrator
Administrator

zo 04 mar 2012, 17:40

Wat er niet bij verteld wordt is dat er bij deze "Pitbull"een jaar geleden ook al hart problemen zijn geconstateerd. Het zou zo maar kunnen dat hij zich zelf zo onder druk zette om met "bewijs"van zijn beweringen to komen dat hij eraan bezweken is.

Dat hij een gepassioneerde vechter tegen Liberalen was valt niet te ontkennen. Dat zijn methoden om aandacht te trekken op zijn zachts gezegd onconventioneel waren maakte hem niet bepaald geliefd.

In de commentaren onder diverse artikelen blijken er velen blij dat deze man dood is...

http://www.guardian.co.uk/world/2012/ma ... NETTXT3487

http://www.guardian.co.uk/commentisfree ... ia-nemesis

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ories.html
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 05 mar 2012, 00:15

[quote=""ninti" post=52090"]
In de commentaren onder diverse artikelen blijken er velen blij dat deze man dood is...
[/quote]
Dat had ik ook al gemerkt toen ik op youtube rond ging kijken ja.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Skynet
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 06 mar 2012, 02:37

Wel vreemd dat hij sterft voor de dag dat hij het openbaar zou maken. Hij stond gewoon het 2de termijn Obama in de weg en dat vonden de puppetmasters maar niks. Of het is toch een hartaanval maar dan wel heel toevallig. Terugkijkend naar de geschiedenis van de Vs zijn er meer opmerkelijke stergevallen van invloedrijke personen die geen natuurlijke dood zijn gestorven en ik denk dat je Breitbart gewoon op die lijst kan zetten, helaas.

R.I.P. Andrew Breitbart
ninti
Administrator
Administrator

do 08 mar 2012, 18:32

'We hid this during the election': Obama ally confesses he covered up 'race' video Andrew Breitbart threatened to release before his death

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z1oWFONO1W

A website unearthed the video earlier today, but it initially seemed much less dramatic than one might have expected given Mr Breitbart's boasts.

:whistle:
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 17 okt 2017, 16:40

Wag ff.... die gast die leeft toch nog ?

Meh.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus
Toxopeus
Administrator
Administrator

di 17 okt 2017, 20:10

Permuter 0. schreef:Wag ff.... die gast die leeft toch nog ?

Meh.
Nee, hij is wel dood hoor. Maar die Steve Bannon leeft nog..
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Permuter 0.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

di 17 okt 2017, 20:28

Oh gelukkig ;D
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 okt 2017, 20:22

Die extreem linkse lobby clubs hebben maar wat moeite met de informatie die over hun uitkomt. Oud beleid en nieuw beleid. Domme extremen weer die tegen over elkaar gaan staan dom volk pff
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”