Alex Jones is een CIA agent!

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
Dromen
Administrator
Administrator

ma 29 aug 2011, 03:28

Alex Jones is a CIA agent, after wikileaks released a document showing that CIA wanted to destroy wikileaks several websites began claiming that wikileaks is a hoax and a man appeared in Alex Jones show, saying that it was not true about CIA agents or government agents being after wikileaks but after this wikileaks released the collateral video, and then Alex Jones changed and began talking about how the government is really evil by killing civilians, when days before that a cia agent was in his show saying that wikileaks is a hoax
9 points to show he is a cia agent

1 Has close ties with Hollywood actors (Charlie Sheen became the highest paid sitcom actor after he revealed "his" thoughts on 9/11)

2 Promotes and was paid to promote a presidential candidate? that never had a chance of winning

3-Does not support other alternative media web sites

4-Sites critical of Jones never last long and mysteriously cease activity (Wing tv is a good example)
5- He receives mainstream media attention, FOX NEWS.

6- Refuses to enter into live debate about his CIA (and other) connections such as Project Mockingbird

7-Plagiarized William Cooper and took credit for his work. William Cooper was killed after he correctly "predicted" 9/11 and raised questions about Alex Jones. Jones of course takes credit for "predicting" 9/11, when in fact Cooper made the revelation 1 month before Jones.

8-Has connections to Clear Water, who? essentially own him

9-Started "a war" (his words, not mine) with Wikipedia and demanded his followers post links to his web site. More recently, CIA interest in Wikipedia has reached the mainstream and damning evidence pointing to their deliberate editing of pages is rife.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 29 aug 2011, 05:32

Het zou me niks verbazen, hoewel ik die kerel niet echt volg.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
ninti
Administrator
Administrator

ma 29 aug 2011, 18:56

Hij komt vanavond ook uitgebreid aan het woord in programma op BBC2 om 22:00 uur

The Conspiracy Files 9/11 10 years on:

http://www.bbc.co.uk/programmes/b0148yz5

Ik ga wel kijken niet zozeer omdat ik iets verwacht te horen of zien wat ik nog niet eerder heb gedaan maar om te kijken hoe MSM bepaalde conspiracy theorien nuanceert...
(hoe ze oa Alex Jones over laten komen)
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 29 aug 2011, 20:15

Beter een van hen die iets van een geweten heeft en de ballen dan geen van hen. Eveneens maakt dit hem stukken kredietwaardiger.
kraven

vr 02 sep 2011, 01:53

Zonder onderbouwing is het slechts een boel funderingloos geblaat.

Klinkt eerder alsof de schrijver een tikkie jaloers is op AJ
Dromen
Administrator
Administrator

vr 02 sep 2011, 17:20

[quote=""kraven" post=40518"]Zonder onderbouwing is het slechts een boel funderingloos geblaat.

Klinkt eerder alsof de schrijver een tikkie jaloers is op AJ[/quote]

Vast ;-)

Nee, ik ben ook niet zo'n fan van Alex Jones. Tuurlijk hij heeft in veel dingen gelijk. Maar het gaat allemaal wat te gemakkelijk ;-) Je komt niet 'zo hoog / ver' door tegen hen (het systeem) aan te schoppen. Het hoort er allemaal bij joh. Een pot nat momenteel.

Overigens, CIA agent zou ook positief kunnen zijn. Daarnaast, onderbouw jij maar eens waarom hij het niet zou kunnen zijn ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

wo 09 jan 2013, 00:37

Alex Jones was net even te zien bij Flauw & Pitteman op de Communistische Viva Rara! Ik bedoel op de Vara! euhh en ja daar hadden Abra en ik het even over in de shout. Abra kwam met de link van het hele filmpje dat ik hier onder maar even neer kwak:

[video][/video]

Enjoy!

Thanks Abra!
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 04:05

Het kan er aan liggen dat het nu 3 uur 's nachts is, maar ik hou amper een minuut van het fimpje vol omdat ik me zo erger aan Alex Jones die niet op een normale manier kan praten.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ninti
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 09 jan 2013, 04:30

ROFL! :wodan:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 09 jan 2013, 07:49

Hij komt op mij gepassioneerd en boos over. Iedereen weet toch hier dat als je je netjes (dwz zonder stemverheffing) opsteld in zo n discussie dat je op een zeer trieste manier geoveruled wordt.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 09 jan 2013, 13:36

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 14:42

hij doet me zelfs denken aan hitler....die deed hetzelfde als jones alleen dan op een kratje op een vol plein....alex heeft de media middelen die hitler niet had, maar hitler begon op dezelfde manier als alex jones.....

zelfs die kuif op zn hoofd is hetzelfde hij mist alleen nog dat snorretje.....

hitler schreeuwde net zo en was net zo bezeten als jones...ook hadden ze het over dezelfde groep mensen....
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 09 jan 2013, 15:17

denk niet dat hitler net zoveel humor had als jones :D

die britse shit op eind is tog wel helemaal geweldig ^^
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 15:34

Alex jones=

Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 09 jan 2013, 15:45

Of Jones een CIA-agent is weet ik niet, maar dat hij niet zuiver op de graat is roep ik al veel langer (samen met anderen als Icke enz).

Het is jammer, maar als je intenties kunt "voelen" zoals ik dan is het vrij snel duidelijk wie "echt" is en wie niet.

Ik zal hiermee wel weer tegen heel wat schenen schoppen maar ik kan mijn gevoel hierover niet negéren.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan
Plaats reactie

Terug naar “Overig Nieuws”