Flippende agent slaat door

Hier tref je alle overige topics aan met betrekking tot nieuws en discussie over onderwerpen die niet thuis pasten in een van de andere sub-fora.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 02 sep 2011, 07:30

Ach omdat ik deze in deze extreem vroege uurtjes van de Vrijdagochtend zo actief ben ook nog even aandacht voor een flippende agent die ik net op het spoor kwam dankzij een interessant draadje op GodLikeProductions.com (GLP voor intimi)... Wat een gast, deze agent slaat echt volledig door en gaat redelijk serieus van Flippensteijn omdat hem wordt verteld dat hij toch echt een bevel uit de papierwinkel van het bureau nodig heeft om zijn werkzaamheden te kunnen vervolgen...

Tja, ach weet U wat? Kijkt U maar gewoon even mee naar deze belachelijk trieste agent die echt volledig doorslaat...

Wat is dat toch met de meeste dienders? Vanwaar dat extreem hoge percentage compleet geschifte agenten die dus blijkbaar als tikkende tijdbommetjes in de rondte wandelen zowel binnen als buiten de muren van de plaatselijke pettenflat? 

Genoeg voer voor discussie leek me zo... Hieronder in de comments kan het wat mij betreft dan ook verder...

1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 02 sep 2011, 16:05

hahaha wat een pannekoekenpolitiemannetje, lol

eigenlijk te triest dat het zo gaat, maar ik had even lol :silly:
nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

vr 02 sep 2011, 18:21

Ja ik vond het ook ergens zo triest dat het weer lollig werd en tja daarom dus even dat filmpje in een artikel...
1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 02 sep 2011, 20:33

man krijgt mogelijk 75 jaar gevangenis voor 'afluisteren' popo

http://www.huffingtonpost.com/2011/06/0 ... lnk3|69598
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 02 sep 2011, 20:35

btw de agent in het filmpje geeft de man GEEN boete en wil in 'ruil' de wagen doorzoeken...

hij dacht aardig te zijn...maar snijdt zichzelf in de vingers lol...en begaat een overtreding door de man zijn rijbewijs mee te nemen...
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Denkmetkoosmee
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 02 sep 2011, 23:23

Haha!! Een soort Fokko Cuperus. Deze moet net als Fokko een tijdje op de divan.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 02 sep 2011, 23:42

Fokko ohhhhww Fucko Cuperus nu weet ik weer welke agent datis, die heeft mij vroeger getracht voor de eeuwigheid naar de hel (lees: naar het bureau Halt) te sturen i.v.m. het het creatief doen met spuitbusjes (en heus echt het was gewoon kunst...)

Afbeelding
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

vr 02 sep 2011, 23:47

Op een oud pand zeker en daar als plietsie druk om maken??? :sick:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 02 sep 2011, 23:53

de foto die ik plaatste is niet de creatie waar het om ging daar heb ik geen digitale foto van dat was in pak en beet 1993 of 1994 of zo, maar wel vergelijkbaar met die die ik had gemaakt 's nachts op de achterzijde van het oude bureau nog in Assen met daarbij een varken met politie pet en wapenstok in de klauw... konden ze oprecht niet waarderen, ik was een jaar of 14 a 15 en ben met harde hand door 4 agenten de volgende dag van school opgehaald en in de boeien geslagen en naar de cel gebracht waar ik toch zeker een uurtje of 4 a 5 door mocht brengen alvorens ik een donderpreek kreeg en weer mocht gaan maar daarna een project voor de duur van 24 maanden in moest bij bureau halt.

Tja dat waren de tijden joh ;-)
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 03 sep 2011, 00:30

24 maanden vind ik wel erg lang, ik moest 4 uurtjes stenen stapelen.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
blackbox
Administrator
Administrator

za 03 sep 2011, 02:19

In a shocking development, police begin "guns drawn" raids on organic food stores in California. George speaks with an owner of Rawsome, a Venice beach organic food store caught up in one of the raids. The coverage of this story by the Los Angeles Times caused a firestorm online with many groups concerned about abuse of police powers and unnecessary safety regulations concerning the consumption of organic and raw foods.

illuminati of my own reality
baphomet
Administrator
Administrator

za 03 sep 2011, 02:25

[quote=""Toxopeus" post=40579"]24 maanden vind ik wel erg lang, ik moest 4 uurtjes stenen stapelen.[/quote]

Was ook buitensporig lang en veel maar het was dan ook de 20ste keer dat ze me pakten voor een dergelijk verdrijf...
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 03 sep 2011, 02:57

Oke, ik had een oude telefooncel opgeblazen.
baphomet
Administrator
Administrator

za 03 sep 2011, 03:33

Kaboom!!! Tja vurwerk immer schön! ;-)

Kwam dit hieronder net tegen...
Attorneys Say Local Police Officer Severely Beat Unarmed Man
Posted: Sep 1, 2011 8:17 PM by Steven Romo - sromo@kristv.com
Updated: Sep 1, 2011 11:20 PM

ARANSAS PASS, Texas -

Martin Garcia Ortiz is in critical condition after an incident allegedly involving Aransas Pass police back on August 10th.

The family and their attorneys say they believe a rogue police officer may be to blame for Ortiz's severe injuries.

48-year-old Martin Garcia Ortiz is a life long Aransas Pass resident, though for the past few weeks he's been at Spohn Memorial Hospital in Corpus Christi.

On August 10th, Ortiz's family says he was riding his bicycle home and just a few blocks away something happened to put him in critical condition.

Just before midnight, the family's attorneys say they believe police tried stopping Ortiz for not having a headlight on his bike. Then, the situation took a dramatic turn when one officers allegedly knocked Ortiz to the ground.

"Either with his vehicle or with his person pushed him over on his bicycle. He fell over to the street," said Stephen Carriganan, attorney for the family.

SNIP

They say, they believe when Ortiz was already on the ground bleeding the officer got out and punched or kicked him causing even more injuries.

SNIP

Police are charging Ortiz with public intoxication and resisting arrest.

The family's attorneys report the police department has told them the dash-cam video from the police unit was- for some reason- unable to record the incident.
Bron: http://www.kristv.com/news/attorneys-sa ... armed-man/

[video][/video]
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

za 03 sep 2011, 04:32

[quote=""baphomet" post=40568"]Fokko ohhhhww Fucko Cuperus nu weet ik weer welke agent datis, die heeft mij vroeger getracht voor de eeuwigheid naar de hel (lees: naar het bureau Halt) te sturen i.v.m. het het creatief doen met spuitbusjes (en heus echt het was gewoon kunst...)

Afbeelding[/quote]

Lijkt wel sluik reclame voor Ajax. :P
Plaats reactie

Terug naar “Overig Nieuws”