Tijd in de war?!

Alles puur natuur nier ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 15:46

Digitale klok ook Dromen??? Ik zat te denken kan het ook komen door de zon???
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 15:52

Geen digitale klok, analoog.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 15:55

oke vaag...

:blink:
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 16:00

[quote=""Dromen" post=33993"]Geen digitale klok, analoog.[/quote]

Analoge aanduiding, maar wel met batterij?....;)
illuminati of my own reality
Dromen
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 16:01

[quote=""blackbox" post=33996"][quote=""Dromen" post=33993"]Geen digitale klok, analoog.[/quote]

Analoge aanduiding, maar wel met batterij?....;)[/quote]

Jep, wel met batterij. Maar als die leeg of vaag zou doen, zou de klok achter lopen, en niet voor :blink:
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 08 jun 2011, 21:09

Hmm het linkje dat die gast heeft naar "die Glocke" is wel interessant, vooral om het object dat zich daar onder het ijs zou bevinden.
Had ook gelijk de link naar Neu Swabenland en Nazi praktijken.

Wel apart dat de tijd dan terug gaat naar 27jan '65 in die grijze mist....(om mogelijk bepaalde vindingen ongedaan te maken volgens de plaatser van het filmpje, klinkt echt als Sci-Fi becoming Sci-Fa....)

Misschien is het wel een (gemaakt?) "Matrix" virus, een soort stuxnetvirus dat zich in de lucht bevindt wat bepaalde informatie bevat en alles wat zich er in bevindt zet naar data wat zich er in bevindt? ^^

En wat die wekkers betreft, misschien wel een "virus" over het elektriciteitsnet wat informatie kan veranderen van digitale prut wat er op aangesloten is? ^^

Tijd geleden dat ik ergens zoiets las dat internet (digitale data) ook mogelijk over het elektriciteitsnet zou kunnen worden verstuurd met behoudt van de functie als elektriciteitsnet.

Ben wel zeer verwonderd dat dit normale media bereikt :), maar helpt misschien wel om de minds wat meer open te krijgen (maar of dat goed is in dit geval. Misschien is het een leuke afleiding met exotische speeltjes...)
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
Dromen
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 21:14

weer leuk hersenspinseltje:

Stel je voor dat 'ze' nu het heden veranderen. Dan heeft dat voor 'ons' 'nu' geen invloed denk ik :P.
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 08 jun 2011, 22:26

[quote=""Dromen" post=34027"]weer leuk hersenspinseltje:

Stel je voor dat 'ze' nu het heden veranderen. Dan heeft dat voor 'ons' 'nu' geen invloed denk ik :P.[/quote]

Direct misschien niet maar indirect wel, omdat men wil veranderen aangaande de maatstaven van het "nu" ^^. Kronkel kronkel kronkel pfff... :P
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
Dromen
Administrator
Administrator

wo 08 jun 2011, 22:28

Hmmm, weer een lekkere fail van mij.

Ik bedoelde dat;
Stel je voor dat ze nu het verleden veranderen. Dan heeft dat voor ons geen invloed 'nu', denk ik :P
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 08 jun 2011, 22:34

[quote=""Dromen" post=34032"]
Stel je voor dat ze nu het verleden veranderen. Dan heeft dat voor ons geen invloed 'nu', denk ik :P[/quote]

Waarschijnlijk zouden we het niet weten omdat gelijk met de verandering onze herinneringen aan het niet-bestaande verleden weg zouden zijn......

Hier zijn science-fiction boeken vol over geschreven. B)
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 jun 2011, 01:20

Waarom is er altijd een "ze" ?

Kan het niet zo zijn dat shit gewoon vaag is, dat dat de aard van het universum is.

Neem nou die komkommerpest, geen evil plan, gewoon stupid fucks, beesten volspuiten met antibiotica om het rendement te verhogen en die spuitpoep van die mishandelde beesten over de komkommers sproeien om het rendement te verhogen, het is gewoon de etter die uit de puist komt.

Afbeelding

Daar is je "missing capstone" ... :muur:

Let's build one !
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
baphomet
Administrator
Administrator

do 09 jun 2011, 01:31

Mooi verwoord Perm0, en ik snap je wel...

Maar wat als de piramide hier nu andersom zou staan? ;)

Maar oke... vaagheid... ja zo zou ik dit ook het liefst willen omschrijven maar die menselijke nieuwsgierigheid en het bijna irritante verlangen om verder te zoeken naar oorzaken en meer mogelijkheden nekt 'de mens' wel vaker en zorgt er nu eenmaal voor dat je allerlei mogelijkheden af gaat waar je mee bekend bent... pas als blijkt dat het daar niet in zit gaat je zoeken naar oorzaken die voort komen uit dat gene wat we nog niet kennen...

En omdat die dingen waarmee we niet bekend zijn dusdanig anders zijn als alle andere zaken die we wel kennen (met kennen doel ik op opgeslagen informatie) zijn we geneigd het als vaag af te doen... En daardoor ontstaat vaak (lang niet altijd) een soort remming waardoor men niet verder zoekt daar emn niet bekend is met de materie en dan blijft het vaag...

Heel enkel is er een verlichte ziel die door gaat met zoeken en steeds meer en meer nog onbekende informatie ontdekt... dan kun je zelfs soms een soort kettingreactie krijgen binnen de zoektocht naar meer 'nieuwe' materie...

tja... mooi wat zo'n onderwerp als tijd al niet te weeg kan brengen...

:)
1119 AD
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 jun 2011, 01:37

Ja de piramide moet omgedraaid worden, als fundament wat smart people en dan maar hopen dat het doorsijpelt, of de zeis er overheen halen, dan wordt ie gewoon wat kleiner B)

Dat met die klokken blijft vaag ja, net als die shizzle bij dat hunebed :blink:
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Aillas
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 09 jun 2011, 02:17

fftjes een search gedaan naar het eerstgenoemde artikel van deze thread:

Deadly timevortex appears over Antartica

Een paar dingen vielen me op:

- Een heleboel sites refereren naar het oorspronkelijke artikel met de afbeeldingen en schema's van enorme boorplatforms. Ik weet niet of er al zaken zijn nagezocht maar bij de illustraties staat niet vermeld waar we naar kijken.

- De schema's van de 'boormachines' heb ik gevonden in een oud artikel uit 1973 op de site van de 'Department Of Energy's: Scientific and Technical Information'. Dit document heeft de intrigerende titel 'Systems and Cost Analysis for a Nuclear Stubterrene Tunneling Machine.
Voor de nieuwsgierige mensch:
http://www.osti.gov/bridge/servlets/pur ... 444905.pdf

- De genoemde natuurkundige Mariann McLein kan ik op het internet niet terug vinden behalve op sites die refereren naar het 'time vortex' artikel.

Dit roept bij mij allemaal vragen op. Ik vind het al moeilijk genoeg om de informatie over verwonderlijke gebeurtenissen en documenten 'objectief' te verwerken en verbanden te leggen. Ik wil dus niet te snel conclusies trekken, hoogstens hypothesen opstellen.

Tot dusver kom ik tot 3 hypothesen:
(I) er is sprake van een cover-up en we kunnen een tijd vortex verwachten,
(II) er wordt heeeeel veel tijd gestoken in het verspreiden van 'interessante' documenten om ons bezig te houden
(III) door dit soort 'nieuws' te herintroduceren in de reguliere media krijgt wordt het gevoel van onbehagen bij de populatie (verder) verhoogd.

Heeft iemand verdere ideeën, hypothesen, informatie, anything....anything om de betrouwbaarheidsgehalte van het artikel te toetsen? Het gaat me trouwens niet om perse het artikel als 'niet waar' of 'waar' te bestempelen, hoogstens om uit te vinden WTF! is going on!!?
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 jun 2011, 03:00

Eerlijk gezegd weinig over te vinden, alleen het artikel met het verhaal dat ze een ballon in de grijze mist hebben gehangen en het meetinstrument gaf de tijd 27jan '65 aan.
Lijkt op een leuk Sci-Fi verhaal met een beetje linkhints naar eerder geschreven artikelen zoals 'neu swabenland' en de "ancient structure" onder het ijs in Antartica
Het is in ieder geval niet de eerste keer dat ik zoiets als dit hoor of dit moet een andere iets zijn dan die koepelstructuur van eerdere artikelen van een andere site.
En hintjes naar de anomalien van bermuda en 'such' (zelfde grijze mist waargenomen). Niks duidelijks behalve dat onderzoekers er niks van snappen en er bang van worden...

Misschien toch hoger energetisch gebied waar we doorheen gaan met ons stelsel(de kern wordt actiever wat zich uit in veranderingen bij de polen? *Kronkel*, dan maar hopen dat Terra met haar deflectie schild ons goed kan (en nog wil ;)) beschermen)

Ik ben benieuwd wat nog meer wordt gemeld.

edit: de ballon was niet bij deze test...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”