Het echte verhaal omtrent de mens!?

Alles puur natuur nier ;-)
Dromen
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 00:35

Het 'echte' verhaal omtrent de mens!?
Via dit youtube filmpje ging ik zoeken op internet. Ik doe altijd research en al snel kwam ik wat interessante dingen tegen. Dit werd, voor mij, al zo interessant dat ik het topic waardig vond. Ik heb nooit echt een duidelijk verhaal gelezen omtrent het annunaki-verhaal. Tot dat ik onderstaande serie tegen kwam. Werkelijk een prachtige docu / serie / luister- kijkspel met o.a. Def P van Osdorp Posse. Persoonlijk heb ik vrijwel niks met rap en hiphop maar Def P mag ik erg graag luisteren, vooral dankzij zijn interessante teksten.

Al snel vond ik nog een nederlandse docu van Bram Vermeulen. Verteld vanuit Christelijke principes. Waar in de docu hier boven werd gesproken van 'Annunaki' en 'Enki', spreekt Bram Vermeulen van Nephilim en andere. Het grappige is ook dat ik mij héél erg in onderstaande vertelling kan vinden. Ik herken heel veel dingen die Bram Vermeulen verteld, zijn ervaring.

Al met al moet ik zeggen dat her en der nogal wat plaatjes op z'n plek vallen. Erg interessant!

Dromen
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Nexion
Dromen
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 01:01

In filmpje 1,

Er word ook gesproken over een vermiste planeet. Ik citeer:
Dr. Kiessling ging de banen van de planeten in ons zonnestelsel na en kwam tot een zeer opmerkelijke ontdekking!

Hieronder de tabel van de banen van onze planeten rond de zon (overgenomen uit het boek 'De dag dat de goden kwamen' van Erich von Däniken)

In aardse dagen In aardse jaren

Mercurius 88 0,24

Venus 225 0,62

Aarde 365 1,00

Mars 687 1,88

-------- 1898 5,20

Jupiter 4329 11,86

We zien met een blik op het tabel hierboven, dat de aantallen achter de stippellijn tussen Mars en Jupiter, de aantallen zijn waarnaar Dr. Kiessling zocht. We zien meteen aan deze tabel dat er tussen Mars en Jupiter een enorme kloof zit. Een soort groot 'gat' waar inderdaad nog iets tussen zou horen. In dit 'gat' beweegt zich een groep planetoiden, die enkel met een telescoop waarneembaar zijn. Ze bewegen zich in een keplerbaan rond de zon. Het is precies deze groep planetoïden (ofwel astroïden) die in de tabel hierboven als een stippellijn staat weergegeven, waarvan wetenschappers meerdere malen hebben beweert dat het de resten zijn van een planeet die in het verleden door onbekende oorzaak werd vernietigt. Het is de onbekende planeet, ook wel een soort 'Planeet X' genoemd. Tegenwoordig lijkt men deze zeer logische theorie te hebben ingeruild tegen de toch wel belachelijk aandoende theorie dat deze asteroïde-gordel tegelijkertijd 'met het sterrenstelsel is ontstaan' maar dat deze brokstukken 'geen kans hebben gekregen om miljarden jaren geleden samen te klonteren tot een planeet'. Men moet wel heel erg naïef zijn om hier enige logica in te willen ontdekken. Onzin! Eerder lijkt het erop dat men de plausibele en logische verklaring over een vernietigde planeet waarvan wij nu met de brokstukken zitten, graag van tafel wil zien verdwijnen.
http://achtergeslotendeuren.punt.nl/ind ... f=0#439576

op 9:22 zie je een een symbool, met al die vertakkingen, ik ben even kwijt, maar dat komt veel vaker voor (denk dat Combi wel weet waar ik op doel).
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Dromen
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 01:04

Die filmpjes komen trouwens van deze kerel zn youtube account:
http://www.youtube.com/user/WeAreQuestionDutch
Zie ook:
http://wearequestiondutch.hyves.nl/

Actief persoon. Woont in Drachten, wellicht maar eens langs daar (vlakbij).
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 05 sep 2011, 01:32

The Epic of Gilgamesh

The Epic of Gilgamesh is, perhaps, the oldest written story on Earth. It comes to us from Ancient Sumeria, and was originally written on 12 clay tablets in cunieform script. It is about the adventures of the historical King of Uruk (somewhere between 2750 and 2500 BCE).

The translator chose to eliminate Tablet XII for personal reasons, with support from many literary, archaeological, and linguistic experts because it appears to be more of a sequel to the first 11 tablets, containing a story about Enkidu volunteering to retrieve some objects that Gilgamesh dropped into the Netherworld.

This translation is based on the "standard" Akkadian "edition", but is filled in with excerpts from the Old Babylonian where necessary.

I have proofread this set of documents extensively, but should you find any typographical errors in it, please let me know.
Tablet I
Tablet II
Tablet III
Tablet IV
Tablet V
Tablet VITablet VII
Tablet VIII
Tablet IX
Tablet X
Tablet XI
Mesopotamian Texts Archive
Library Main
Home

Afbeelding

Enjoy.
B)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ThaViking
Dromen
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 01:37

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ThaViking
combi
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 02:56

op 9:22 zie je een een symbool, met al die vertakkingen, ik ben even kwijt, maar dat komt veel vaker voor (denk dat Combi wel weet waar ik op doel).

Afbeelding
De meeste zullen het wel de tree of live noemen, plasma ontlading ?.

Ook dit is , denk ik, weer afgeleid van:
Afbeelding
en hier in de annuaki Babylonië vorm
Afbeelding

als ik deze zie (Olympus berg van de goden)
Afbeelding
denk ik aan die
Afbeelding
dus vermoedelijk heeft dit gebeuren zich in die tijd afgespeeld

Anderen zullen weer roepen dat het ons DNA is (waar de Annuaki aan gesleuteld hebben)

staf van Hermes kan ook nog:
Afbeelding

Die dan ook weer in de Hygeia de Griekse godin van de gezondheid vorm bestond, zij was weer de dochter van Asclepius die de drager van de aesculaap was:

met boom
Afbeelding
zonder boom,
Afbeelding
keuze genoeg
Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Nexion
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 05 sep 2011, 04:12

baphomet
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 04:17

Het is oogstseizoen nu toch?

Dat merk ik deze dagen enorm op QFF! Bedankt allemaal! Heerlijke om te lezen al die comments en artikelen! En het feit dat Dodeca hier nu onder ons is bevestigd alles nog eens extra mijns inziens! Bedankt voor de oogst mensen!

1One!
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 05 sep 2011, 05:17

Ik ben echt geen werkpaard voor H.M, Hare Majesteit zoals die Flippo.
ninti
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 19:18

van draadje op ATS:http://www.abovetopsecret.com/forum/thread749097/pg1

Were the Sumerians settled in Latin America several thousands years ago? Seem so, according with the new analysis and translation on the carved text on a statue of Pokot civilization. The monolith is a Pokot anthropomorphic stone statue, about 170 cm high, which was found around 1960 at the site of the Pokot, about 2 km from the city of stone Tiahuanaco.

De bijlage f908a73cc534.jpg is niet meer beschikbaar

According to the scholar Clyde A. Winters in the monolith of Pokot there are various inscriptions (proto-Sumerian origin), but the most important ones are below the hands (which are resting on thighs), and in the dorsal part (in the back of the statue). This is the translation inscriptions found in the front, according to epigraphist Clyde A. Winters: "Spread to all mankind the opening oracle of Putaki. It proclaims that the race of Putaki be estimated over time. Act in the right way so that the oracle may disclose wisdom. Enjoy the cult. Everyone must bear witness to the Divine will. The soothsayer interprets the guidance of the oracle, to make known the rules that guide humanity. The citizens who testified in favor of human wisdom and will disseminate examples of strong character." In the front left of the statue there is an additional wording relating to which is interpreted as follows: "The shaman proclaims the immense importance of this place, the power of Divinity in order to deliver the wisdom of man." There are two other additional incisions, always at the front: "Putaki Oh great, wise man and ancestor of many nations. And again, you swear to bear witness to the character and wisdom. Bear testimony of the power of divinity in order to strengthen your character." In the hands of the monolith will be written, according to Winters: "The oracle Putaki leads man to the truth. This oracle will sprout precious esteem, now shows his escape." As far as the dorsal part of the monolith, there are various interpretations. According to Clyde A. Winters that the translation would be: "The oracle is the ideal standard. This leads to the oracle of divine knowledge. Distribute to all mankind the divine will. Capture the sense of perfect voice. The oracle will spread peace. Listen to the oracle, the prophet calls. The diviner speaks wisely. The will of God will become visible and shining, coming from the mouth of the oracle. Listen to the soothsayer, listen to the oracle call to you wisdom and character. Listen to the oracle to spread the divine will, following the Good legitimate and fair. Call the food to you purely for the oracle. Oh Oracle, you are the witness of purity. Spread peace and wisdom. The oracle of Putaki is the father of wisdom and benefit of all. Become a visible witness of wisdom and divine will. Spread the divine will and you will be witness of his power." According to Winters, therefore, the monolith of Pokot was an oracle whose name was Putaki.
Bijlagen
f908a73cc534.jpg
f908a73cc534.jpg (27.73 KiB) 713 keer bekeken
16d4144aa527.jpg
16d4144aa527.jpg (44.92 KiB) 713 keer bekeken
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
combi
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 19:47

Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 05 sep 2011, 20:45

[quote=""combi" post=40720"]

Afbeelding
[/quote]
De tree of life is toch iets heel anders...?
Afbeelding
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 21:54

[quote=""Vrillon" post=40745"][quote=""combi" post=40720"]

Afbeelding
[/quote]
De tree of life is toch iets heel anders...?
Afbeelding
[/quote]

anders ? ja dat kan ik denk dat het dit is (de planeten) in welke vorm dan ook
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maar hier komt dan weer de boom aan
"The oldest name of Babylon, Tin-tir-ki, meant ‘the place of the tree of life’.
• The name Euphrates was applied to the rope of the world, to the encircling river of the snake god of the tree of life, to the heavenly river which surrounds the earth (Sumerian)."
Afbeelding
is eigenlijk volgens ?? de Assyrian Tree of Life with two geniis and King Ashurnasirpal.
From the Northwest palace at Nimrud.

hieronder nog 1:
Afbeelding
Urartian Tree of Life with attending genii picking the fruit.

"The Tree of Life was a Babylonian concept, and as represented in carvings it does not look particularly like a tree at all. It was shown as a series of leafy rosettes, arranged and construction in a strange [lattice] pattern...To the Babylonians, it was a tree with magical fruit, which could only be picked by the gods. Dire consequences befell any mortal who dared to pluck form its. The tree found its way into the Hebrew legend of Adam and Eve...which is heavily loaded with allusions of the Ancient of Days. Recent works on the Kabbalah make extensive use of this tree. Ten parts or attributes of the Ancient of Days are identified with ten of the rosettes..."
- George Sassoon and Rodney Dale, The Manna Machine
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, baphomet
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 05 sep 2011, 22:02

Het meest geloofwaardige verhaal rond onze voorouders(?) vind ik zelf. Ook al is er altijd meer(waarschijnlijk)...Planeet Nibiru zou volgens deze verhalen dan ook al niet meer bestaan maar kapot zijn gegaan tijdens een botsing met een planeet in ons stelsel(toch?) (het verhaal van Tiamat). Tijd geleden (15 jaar ofzo lol) dat ik von danicken heb gelezen, ga hem binnenkort nog maar eens lezen. Veel nieuwe informatie bijgeleerd hier, kijken of ik er nieuwe dingen uit kan halen.

Def P is in zijn manier van doen gewoon geniaal, absoluut een uniek persoon naar mijn mening. Soms wat hard en confronterend (voor sommigen zelfs zeurend) maar ik luister er al naar sinds zijn mixtape op cassette en moet zeggen waardevolle info en goed doordachte teksten, die zeker niet zijn gemaakt op geld mee te maken door mensen naar de mond te praten, maar goed doordachte teksten met inhoud.

Erg mooi dit onderwerp THNX!!
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, baphomet
Dromen
Administrator
Administrator

ma 05 sep 2011, 22:13

@ Combi, en toch is dat ook ergens anders ter sprake gekomen, maar ik kan het topic niet vinden! *grmbl* Dacht eerst dat het het topic omtrent oude beschavind op Malta was, maar daar kon ik het niet vinden :(
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”