Kontakt met overledenen

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 06 jan 2011, 23:01

Al van jongs af aan had ik het gevoel dat er meer was tussen 'hemel en aarde' maar kon daar uiteraard de vinger nog niet opleggen.Ik 'voelde' dat er mensen om me heen waren zonder dat ze zag. Bang ben ik er nooit voor geweest,ook niet in die tijd.Wel voelde ik me 'anders' en durfde er niet over te praten.Ik was bang uitgelachen te worden...achteraf gezien onzin al zouden er genoeg mensen zijn die me voor gek verklaren.Toen ik een jaar of 14 was kon ik de 'mensen/geesten/entiteiten' ook zien.Dat was de eerste keer wel even raar.Zat ik op mijn kamer hele gesprekken te voeren. Vanaf het moment dat ik op mezelf ging wonen werd het steeds drukker om me heen.Aangezien ik toen volop bezig was met werken en leren heb ik me er een paar jaar voor afgesloten.Tot ik geen rust meer kreeg......voetstappen naast mijn bed,sleutels die verdwenen in de suikerpot en meer van die ongein.Dat was voor mij het teken om me maar weer open te stellen...dat heb ik geweten.Sinds ik in mijn huidige woning woon ,met mijn man,komen er ook bekenden bij me langs.Mijn oma die in 1991 is overleden is een vaste bezoeker,altijd fijn om met haar bij te praten.Ook de vader van mijn man,Leviathan zoals hier bekend,kwam regelmatig.De grootste verrassing kwam voor mij echter afgelopen nacht.In 2004 ben ik bevallen van mijn overleden tweeling.Mijn man had al een contact met ze gehad maar ik nog nooit!Denk ook niet dat ik daar all klaar voor was.Tot afgelopen nacht.Mijn meid en jongen waren bij me..ze hebben me zelfs wakker gemaakt..heel lief door een aai over mijn wang.Ik kan jullie niet uitleggen hoe gelukkig me dat maakt.Ik was al met dit topic bezig maar heb hem nu wat aangepast.Zijn re hier nog meer mensen met deze ervaringen??? Let's share en vragen staat vrij uiteraard.
Dromen
Administrator
Administrator

do 06 jan 2011, 23:59

Nope, ik heb wel dat ik overleden mensen soms in bepaalde periodes in mijn dromen zie. Zoals overleden grootouders en ook de pa van mn vriend.

Dat ga ik hem echt NIET vertellen, want dan denkt hij vast dat ik aandacht van hem wil ofzo. Maar ik heb wel eens het idee dat die wellicht via mij contact zoekt ofzo???? Iig heb ik een keer een soort gesprek gehad van: 'maar jij bent toch dood?!' Waarom hij antwoorde:'jah en?'.

:lol:

Vaag :-)
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 07 jan 2011, 00:13

dank je wel dat je dit zo kwetsbaar durft op te schrijven.
helemaal top.

Ik heb geen ervaring met overledene zien alhoewel ii wel soms rare lichtplekken waarneem die ook weer heel snel weg zijn.

Ook lijtk het alsof ïets"mij wel eens wat influisterd zonder woorden.
wordless whispers.....
Waardoor ik insipratie krijg. Hleaas heb ik daar geen controlle op en komt het vooral wanneer ik ergens niet mee bezig ben.

Ik ben oprecht blij voor je dat je het ziet als iets positiefs en er kracht uit kan halen. altans dat denk ik wel te lezen zo.

omarm het.
liefs D.
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 00:36

[quote name="Dromen"]Nope, ik heb wel dat ik overleden mensen soms in bepaalde periodes in mijn dromen zie. Zoals overleden grootouders en ook de pa van mn vriend.

Dat ga ik hem echt NIET vertellen, want dan denkt hij vast dat ik aandacht van hem wil ofzo. Maar ik heb wel eens het idee dat die wellicht via mij contact zoekt ofzo???? Iig heb ik een keer een soort gesprek gehad van: 'maar jij bent toch dood?!' Waarom hij antwoorde:'jah en?'.

:lol:

Vaag :-)[/quote]
ja..ook aan genezijde hebben ze humor.
Het kan heel goed dat hij contact met je zoekt..als dat zo is word het je vanzelf wel duidelijk.
MichelR

vr 07 jan 2011, 01:12

Beste auteur uit niewsgierigheid ben ik benieuwd of je ouders gescheiden zijn, het is me opgevallen dat veel jongeren en kinderen die geesten zien vrijwel altijd gescheiden ouders hebben. Aangezien jij ook nog vrij jong was toen je voor het eerst hiermee in aanraking kwam ben ik toch even benieuwd
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 01:42

@ michel nope mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar al 43 jaar
Dromen
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 01:49

[quote name="mrslucy"]@ michel nope mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar al 43 jaar[/quote]

Jemig wat ouderwets! :P Die van mij zijn ook nog steeds bij elkaar! Al 30 hele jaren! Ook zo ouderwets ;-)
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 01:54

Ik heb best veel activiteit om me heen, maar heb geen zin in contact. Tenminste niet van het Derek Ogilvie gehalte (tante Truus zegt dan alles OK is... enzo, traan, traan...snik)

Maar bv. gisteren vloog een dichte deur twee keer open. Grumpy trok ik hem dicht... ging er naast staan met de armen over elkaar... pang... weer open... helemaal geen handel die omlaag ging...
Dan mompel ik iets als... leuk, we hebben gelachen.... maar nou is het afgelopen....
Vandaag had ik steeds koude windvlagen. Soms plaatselijke aanrakingen met kippenvel (maar niet vandaag)
Maar zien doe ik niks. Wil ik ook niet. Al ben ik in het verleden wel eens een paar keer wakker geworden en dat er dan een gestalte stond toe te kijken hoe ik sliep.
Wil ik dus niet meer. Je hebt er niks aan.
Soms weet ik dat bekenden om me heen zijn.
Gewoon omdat ik dan constant aan ze moet denken, of in mijn dromen komen.
Na, ja, zat rare dingen. Rara geluiden, flikkerende lampen, maar het boeit niet zo dat ik er maar iets mee zou willen. Ben er niet bang van. Heb nog nooit in mijn leven iets kwaadaardigs meegemaakt.
Dromen
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 02:09

[quote name="jasmin"]Ik heb best veel activiteit om me heen, maar heb geen zin in contact. Tenminste niet van het Derek Ogilvie gehalte (tante Truus zegt dan alles OK is... enzo, traan, traan...snik)

[/quote]

Oké mevrouw Truus, ik ga nu contact maken met uw overleden man...

....

Jah, ik geloof dat i contact heb! Begint de letter van uw man met een A?
- Nee

B?
- Nee

C?
- Nee

D?
- Nee

E?
- Nee

F?
- Nee

G?
- Nee

H?
- Jah!! HARRY!!!! MIJN LIEVE HARRY!!!

Hij zegt dat hij u heel erg mist!!
- OHNEEEEEE???? ECHT??? IK HEB HET ALTIJD AL GEWETEN!! SNIF SNOTTER SNIK.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 02:13

@jasmin ieder zo zijn ding toch? ;-)

@ dingo heb ook wel getwijfeld hoor...stel me toch kwetsbaar op maar heb tegelijk het gevoel dat dat hier ook zeker kan.En ik omarm het zeker.
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 07 jan 2011, 02:16

Ik heb er niet echt veel ervaring mee, tenigste wat ik nog uit mijn tienerjaren herinner is als ik telkens naar het wc ga, zo en dan eens een kippevelmoment kreeg die van mijn nek zo doorliep naar mijn staartbeentje, kon er toen de vinger ook niet op leggen wat het was!
Nu met lucy's topic hier begin ik gewoon te accepteren dat het waarschijnlijk bezoekers waren die ik niet kon zien, en die vreemde kloppen op mijn bed vond ik vreemd...anyway, kheb er mij nog niet op toegelegd dat te doen...moet allereerst eerst herstellen van heel wat schade, zit helemaal geblokkeerd de laatste tijd eh
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 02:24

They will come to you if and when you are ready for them.@ geel kristal ster
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 03:50

[quote name="Dromen"][quote name="jasmin"]Ik heb best veel activiteit om me heen, maar heb geen zin in contact. Tenminste niet van het Derek Ogilvie gehalte (tante Truus zegt dan alles OK is... enzo, traan, traan...snik)

[/quote]

Oké mevrouw Truus, ik ga nu contact maken met uw overleden man...

....

Jah, ik geloof dat i contact heb! Begint de letter van uw man met een A?
- Nee

B?
- Nee

C?
- Nee

D?
- Nee

E?
- Nee

F?
- Nee

G?
- Nee

H?
- Jah!! HARRY!!!! MIJN LIEVE HARRY!!!

Hij zegt dat hij u heel erg mist!!
- OHNEEEEEE???? ECHT??? IK HEB HET ALTIJD AL GEWETEN!! SNIF SNOTTER SNIK.[/quote]

Char en Ogilvie zijn toch wel hele verschillende twijfel gevallen. Char gebruikt zon dergerlijk letterding terwijl Ogilvie het van het raden van bepaalde gebeurtenissen bevestiging zoekt/krijgt.
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 07 jan 2011, 19:03

Ik ben naar Ogilvie geweest.
En moet zeggen....... oke 85% van wat hij aanhaald over personen kan hij zo van internet halen, dankzij sites zoals hyves.
Info over je gasten opzoeken is vrij eenvoudig, tevens worden de plaatsen waar je moet gaan zitten, al voor de show vast gelegd, oftewel, derrek weet waar iemand zit.
Echter, en dat is wat niet op tv terug ziet, is dat er met nadruk word gevraagt niet te reageren op derrek totdat hij minimaal 3, maar liever 5 onderwerpen over 1 persoon heeft aangehaald.
Deed men dat wel, dan zou dat onder cold reading vallen, en dat wou men voorkomen.

Ik heb toen een reading gehad, iedereen die toen een reading had gekregen, werd gevraagd na de opnames te blijven zitten voor een interview.
Kijk, en dan zit je ineens met een heel select groepje, en kan je dingen onderling gaan checken.
Iedereen. dus niemand uitgezonderd was 't ermee eens dat de meeste dingen gewoon algemeen bekent waren, behalve die hele kleine persoonlijke dingen, en daar zaten enkele hele sterke staaltjes tussen.
En juist die dingen zijn uiteindelijk niet op tv getoond?
hooploos
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 09 jan 2011, 05:43

zo een programma draait op en om de kijkcijfers.
wellicht was et niet zo interessant voor tv.
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”