Dark Water of Cecil

Hier tref je diverse algemene topics aan over occulte en dark side onderwerpen
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 apr 2014, 01:47

wist zo snel niet of er een gepast topic is om dit te plaatsen dus ik dacht the fuck...

Afbeelding

Gewoon nieuw topic.

Dark Water of Cecil

Part 1 (dus zal nog meer volgen)

A documentary about Elisa Lam, the movie Dark Water and the Cecil Hotel where she was found on the roof inside a cistern water tank!

A Truthiracy Film Production - Educational Research

UPDATE 18 april (part 2):

UPDATE 3 juni (part 3):

UPDATE 2 juli (part 4):

UPDATE 6 juli (part 5 EN 6):

Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, BL@DE
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 apr 2014, 17:30

http://articles.latimes.com/2014/mar/04 ... e-20140304
Geen vermelding van TBC (nergens), behalve op conspiracy websites die meteen weer beginnen over occulte Illuminati rituelen en een verwijzing naar Crowley FFS. ::)

http://edition.cnn.com/2013/02/21/us/ca ... er-corpse/
"The results of the testing showed no harmful bacteria in the tank or the pipes, according to Angelo Bellomo, director of environmental health for the department. Chlorine in the city's water may be the reason it is safe, he said."

http://www.mmrp.org/projects/clinical-t ... ction.html
Interessant is wel weer dat een bepaalde test op TBC inderdaad LAM-ELISA heet.
LAM = LipoArabinoMannan, ELISA = Enzyme-Linked Immuno Sorbent Assay.

http://www.biomedcentral.com/1471-2334/13/407
Deze vorm van TBC staat in verband met HIV-infectie en een verminderd immuunsysteem.
Geen sprake van bij de persoon Elisa Lam.
Wel opvallend dat deze namen hetzelfde zijn.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Tobi, BL@DE, Toxopeus, ninti
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 apr 2014, 19:57

FreeElectron schreef:http://articles.latimes.com/2014/mar/04 ... e-20140304
Geen vermelding van TBC (nergens), behalve op conspiracy websites die meteen weer beginnen over occulte Illuminati rituelen en een verwijzing naar Crowley FFS. ::)

http://edition.cnn.com/2013/02/21/us/ca ... er-corpse/
"The results of the testing showed no harmful bacteria in the tank or the pipes, according to Angelo Bellomo, director of environmental health for the department. Chlorine in the city's water may be the reason it is safe, he said."

http://www.mmrp.org/projects/clinical-t ... ction.html
Interessant is wel weer dat een bepaalde test op TBC inderdaad LAM-ELISA heet.
LAM = LipoArabinoMannan, ELISA = Enzyme-Linked Immuno Sorbent Assay.

http://www.biomedcentral.com/1471-2334/13/407
Deze vorm van TBC staat in verband met HIV-infectie en een verminderd immuunsysteem.
Geen sprake van bij de persoon Elisa Lam.
Wel opvallend dat deze namen hetzelfde zijn.
In de video word ook niet beweert dat zij dat had er word gezegd dat er een outbreak van tbc was in hetzelfde gebied en dat die test lam-elisa heette.

Bl@de deed het gister in de shout wel overkomen alsof zij dat had en de oorzaak van die outbreak was.. hoewel dat ook niet uitgesloten is misschien, maar het word niet beweert in de video.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 apr 2014, 23:48

Mijn reactie was beknopte sumatie van vreemde gebeurtenissen in en rond hotel cecil.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

ma 07 apr 2014, 00:56

Tobi schreef:wist zo snel niet of er een gepast topic is om dit te plaatsen dus ik dacht the fuck...

Afbeelding

Gewoon nieuw topic.

Dark Water of Cecil

Part 1 (dus zal nog meer volgen)

A documentary about Elisa Lam, the movie Dark Water and the Cecil Hotel where she was found on the roof inside a cistern water tank!

A Truthiracy Film Production - Educational Research

Grappig, ik had hier dus tijden terug al eens een artikel over getikt, echter nooit gepubliceerd, het word document heb ik nog wel ergens. Zal eens zoeken en kijken of ik die kan plaatsen hier als comment!

Verder is het inderdaad een merkwaardig verhaal dat met die TBC test ook! WTF!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Tobi, BL@DE
baphomet
Administrator
Administrator

ma 07 apr 2014, 01:02

De mysterieuze dood van Elisa Lam (en het engste filmpje op het internet ooit)

Afbeelding

Mik Maes dregt hier de komende tijd de duisterste uithoeken van het internet voor ons op. En dan bedoelen we niet de sites waar je aangereden baby's kan zien, maar de doodenge websites waar niemand de oorsprong van kent, de onopgeloste mysteries en de verhalen die het daglicht niet kunnen verdragen.

Afbeelding

Dit is het Hotel Cecil in Los Angeles. Een hotel dat in de jaren vijftig en zestig een populaire plek was om zelfmoord te plegen. Waar seriemoordenaars Jack Unterweger en Richard Ramirez (a.k.a the Night Stalker, uitgesproken Satanist) hun betrekking hielden. En waar onlangs het naakte lichaam van de 21 jarige Canadees-Chinese toerist Elisa Lam om onverklaarbare redenen twee weken lang in de watertoren lag. Haar verdwijning leverde naast apart smakend kraanwater voor de hotelgasten ook één van de verontrustendste filmpjes op het internet op.

Deze beelden zijn vlak voor haar dood opgenomen, en ik wil je even waarschuwen dat dit echt het engste filmpje is dat ik ooit heb gezien. Ooit. Deze shit is Paranormal Activity in het echt.

Elisa staat in een lift, een lift die niet dicht gaat. Al gauw begint ze rare dingen te doen. Snel naar buiten kijken, in een hoek staan, op knoppen drukken. Uiteindelijk loopt ze naar buiten en begint daar op een heel bizarre manier met haar armen te bewegen. Daarna loopt ze het beeld uit. De liftdeuren openen en sluiten zich nu enkele keren. Einde filmpje. Einde Elisa. Door de afwezigheid van geluid is het heel moeilijk om te zien wat er nou precies aan de hand is, maar het ziet er in ieder geval erg verontrustend uit allemaal.

Afbeelding

Hoe ze uiteindelijk in de watertoren terecht gekomen is blijft een raadsel. Om op het dak te komen zou ze door een deur gegaan moeten zijn die zowel op slot zat als een alarm had. De deur zat nog steeds op slot, het alarm is nooit afgegaan. Ook Elisa’s kleding is nooit gevonden.

Over het gedrag in de lift van Elisa gaan natuurlijk heel wat speculaties rond op het internet. Drugs of alcohol? (Nee, volgens het autopsierapport was Elisa broodnuchter) Spoken? Demonische overname? Psychose? Moordenaar? Lichaamstaal-expert Jack Brown analyseerde het filmpje en komt met de theorie dat ze aan het flirten was met iemand. Als dat zo is, en die persoon was werkzaam in het hotel, zou dat verklaren hoe ze langs gesloten deuren en alarmen het dak op is gekomen. Op zich een interessante theorie hoor, en ik weet natuurlijk niet hoe Jack Brown flirt, maar ik doe dat toch net effe anders dan met extreem angstaanjagende armbewegingen uit een Japanse horrorfilm.

Los van deze tragische dood en het feit dat een hotel vol mensen lijkenwater gedronken heeft ( "de eerste paar seconden was het zwart, daarna transparant maar het smaakte vreemd, zoetig."), is het gewoon echt een heel raar verhaal. Want wat deed Elisa überhaupt in hotel Cecil? Een hotel met slechte kritieken op Yelp en ook nog eens vlakbij Skid Row, de slechtste buurt van L.A. Als ik een meisje alleen was, had ik die plek zeker niet uitgekozen voor mijn vakantie. Daarnaast was L.A oorspronkelijk niet eens onderdeel van haar reisschema, en zelfs haar ouders weten niet waarom ze er was.

De L.A.P.D heeft de zaak in ieder geval afgesloten als ‘death by accident.’, maar wat er ook aan de hand was, paranormaal of verklaarbaar, een ongeluk was dit zeker niet. Gelukkig is het hele internet het met me eens, dus het is te hopen voor haar nabestaanden dat de ware oorzaak van deze bizarre dood ooit nog aan het licht komt.
Bron: ->> http://motherboard.vice.com/nl/read/de- ... ernet-ooit
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Tobi, BL@DE
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 18 apr 2014, 18:49

Zie OP is geupdate met deeltje 2...
Moraliteit ∝ Vrijheid
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

za 24 mei 2014, 12:36

Speculatie omdat het kan, niet dat ik denk dat het waar is ;) .

Misschien werd ze gedrogeerd (LSD achtige shit) en misschien zelfs aangerand (seksueel, lichamelijk, geestelijk w/e) of poging tot, door iemand met de sleutel van die deur en van de liften en daarna gedumpt daar, of misschien alleen vermoord door iemand die haar kent/kende (op goede/slechte manier) van dat hotel...

just a brainfart in the moment...
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 03 jun 2014, 12:44

Afbeelding

Zie OP is weer nieuw deel.. part 3
Moraliteit ∝ Vrijheid
baphomet
Administrator
Administrator

di 03 jun 2014, 19:24

#podcast31
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 jul 2014, 13:47

Zie OP is geupdate met part 4

truthiracy3 reageerd erop met morgen part 5 dus zal morgen wel weer deel bij komen.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 jul 2014, 14:33

Zie OP is geupdate met part 5 EN 6

moet ze zelf zo nog gaan kijken..
Moraliteit ∝ Vrijheid
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 jul 2014, 17:10

Dat waren dus ook de laatste.. serie is compleet.
Moraliteit ∝ Vrijheid
baphomet
Administrator
Administrator

zo 06 jul 2014, 18:05

Bedankt voor de updates Tobi!!
baphomet
Administrator
Administrator

wo 19 sep 2018, 08:35

Dit verhaal is nooit echt opgelost of wel?
Plaats reactie

Terug naar “Dark Side Algemeen”