Strange History

Hier tref je allerlei topics aan die te maken hebben met geschiedenis en de oudheid.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 22 jan 2011, 22:29

[quote name="Vrillon"]Allereerst bedankt voor het antwoord...
Maar ik persoonlijk kan er niet echt in komen dat het alleen zou gaan om meteorieten die uit die richting kwamen.. overal, niet alleen in egypte word orion afgebeeld.. volgens mij staan alle piramides ter wereld wel in die opstelling en in die video's die jij geplaatst hebt werd orion ook overal op afgebeeld..
En voor jou staat vast dat we zulke afstanden niet af kunnen leggen? Voor mij iig niet.
En hoe denk jij over het ontstaan van de mens?[/quote]

Owww Vrillon wat een goede vragen stel je allemaal en owwww Vrillon wat moet ik daar lange antwoorden voor typen....terzijndertijd zal ik dat zeker doen maar zekers niet in 1X. Da's niet te doen man.

Wat betreft die lange afstanden die we (en "ze" niet kunnen afleggen: Vergeet niet dat alles in het universum (dichtbij of ver weg) aan dezelfde wetten onderhevig is. Ook is het al vastgesteld dat het hele (zichtbare) Universum is opgebouwd uit dezelfde stoffen. Neem daarbij ook mee dat sterren die vele lichtjaren van ons verwijdert zijn niet eens meer bestaan. We zien nog duizenden jaren hun licht maar de ster zelf is al lang verdwenen.
Lichtsnelheid is lichtsnelheid en een ieder die daar mee te maken heeft (of reist) ondervinden dezelfde problemen en voordelen.

Nu hoor ik sommigen al zeggen: "Ja, maar die gasten reizen door dimensies en bla bla bla".
Okee, ja je kan wellicht iets bouwen waardoor je in een andere dimensie kan komen en daar in rondreizen. Maar zodra je de knop weer om zet ben je weer waar je begonnen bent. In de dimensie van vertrek op het exacte punt van vertrek. dat heeft te maken met zeg maar de opbouw van het hele fysieke universum. Ook da's weer een heel lang en ingewikkeld verhaal, dus als er iemand onder de lezers is die dat beknopt doch correct kan neer zetten dan graag.

[quote name="mozes"]In rusland hebben archeologen op 100 meter diepte overblijfselen van koperen draad gevonden.
Deze moeten minstens duizend jaar oud zijn, hieruit maken ze de conclussie, dat een oude beschaving voor hen reeds over geavenceerde communicatie moet hebben beschikt.
Met dat nieuws waren ze in de us alles behalve blij mee, immers ze gaan graag door als de ware groot macht,
Ook zei gaan graven, eb vinden op 300 meter diepte restanten van glasvezel.
Deze vonst trekt alles weer recht, hun verbeelde grootmacht blijft dan ook een poos overeind staan, totdat ze een mailtje uit België krijgen.
"Hallo, we zitten al 500 meter diep, maar hebben nog steeds niks gevonden, Hahahaha wij waren al 5000 jaar geleden draadloos".

lol, beetje flauw, maar ey, tis weekend.[/quote]
Hoezo is dat flauw? Hoe denk jij er dan over dat ze die dingen in de grond vinden? In datzelfde Rusland zijn ook in miljoenen jaren oude steenlagen microscopisch kleine vijlsel stukjes gevonden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://newilluminati.blog-city.com/oopa ... efacts.htm

MVG
Nexion2
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 23 jan 2011, 01:47

Als jij meent dat ik het complete plaatje mis dan vind ik dat je ook specifiek moet zijn en vertellen welke informatie dan logisch gezien tot de conclusie leidt dat het een afbeelding van een vliegtuig is, als je dat bedoelt tenminste.
Ik ga niet een hele meuk zooi bij elkaar zoeken..
Je was nogal stellig dus dan vind ik het jammer dat je dat niet uit je hoofd weet te onderbouwen. Maar met opzoeken is ook niks mis hoor.
in dit topic alleen staat al voldoende wat er op lijkt te wijzen.. en niet dat het verschil maakt, maar aangezien we het over die houten vogel hebben daarbij werd de tekst, "I want to fly" (niet in het engels uiteraard :P) gevonden.
Dat is wel interessant, het kan iets zeggen over de persoon waar die vogel aan toebehoorde, dat het echt zijn wens was om te kunnen vliegen. Dan heeft die vogel dus een grote symbolische waarde.
En ze deden dingen die we vandaag de dag niet na kunnen doen.. Maar vliegen nee dat kan niet?
Niet persé nee.
Misschien is het alleen speelgoed.. maar ik durf mn leven erop te verwedden dat dat niet zo is.
Nee, niet doen. In bijna geen enkel geval is dat een goeie deal.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 23 jan 2011, 02:25

Afbeelding
combi
Administrator
Administrator

zo 23 jan 2011, 02:48

[quote name="dingo"]Afbeelding[/quote]

leuk :-)

pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 23 jan 2011, 17:39

de moebius ring is (vind ik) een mooie verklaring voor een kosmos waarin alles in verbinding staat.

de tijd ruimte reizen waar ik het hier over heb zijn dan gaten in het wegdek, de putdeksels in de weg.

en zo kom je aan de andere kant van de kosmos zonder de hele weg af te leggen.

(inspiratie Storm "de wentelwereld") ;-)
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:15

the right words @ the right time @ the right place will open up the gates.

with language you can summon things...some you dont want to summon ....but others could be of assistance in creating big beautifull things
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:25

......@ Dingo.

It's all about the right "pitch". Sound is (the) Key in our world. Pats, Present and future.

:smokey:
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:30

time and place......not important?

imagine the power that someone could have :smokey:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:36

Time is important (as is timing) place not that important.

(PS da's een hele moeilijke om te doorgronden)
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:38

Time is important (as is timing) place not that important.

(PS da's een hele moeilijke om te doorgronden)
mwah...kan er een hoop kanten mee op.
tijd zal zich denk ik aandienen per doel....niet ieder doel vraagt om dezelfdde tijd.

ik zie taal wel als een sleutel
op welk slot wil je dat ie past?
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:44

tijd zal zich denk ik aandienen per doel....niet ieder doel vraagt om dezelfdde tijd.
Yup!
ik zie taal wel als een sleutel
op welk slot wil je dat ie past?
*Speak your Mind*

Wave after wave after wave after wave..........De Adepten uit de Oudheid hebben hun geheimen goed bewaard maar delen ze met hen die verstaan. (ver-staan).

Kun je met geluid zaken verplaatsen? Ja. Kun je met geluid mensen en situaties beinvloeden? Ja.

Speach. The first kind of Magic given to Man.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:47

mensen beeinvloeden met taal...jazekers...lagere magie

gebruik ik dagelijks ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 03:51

[quote name="dingo"]mensen beeinvloeden met taal...jazekers...lagere magie

gebruik ik dagelijks ;-)[/quote]