Gemanipuleerd?

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 00:26

De A.I.D.A. formule Na mijn middelbare school besloot ik om het middenstands diploma te gaan halen. What an eyeopener THAT was, folks. In die zelfde periode leerde ik voor het eerst ook de broederschappen kennen en hun manier van werken. Vooral op het gebied van (massa) manipulatie, waarin ik toendertijd zeer geinteresserd was. Naarmate de opleiding volgde merkte ik dat bepaalde formules, die gebruikt worden in marketing en reclame, overeen kwamen met wat ik leerde aan de "andere" kant. Het was verbazend om te zien hoe makkelijk het is om mensen, individueel of een grote roep, te manipuleren en dingen te laten doen die ze uit zichzelf nooit zouden doen. In dit artikel licht ik 1 van de meest effectieve formules toe welke is toe te passen op kleine schaal, zowel als op globale schaal als daar de intentie toe bestaat. Met dit artikel wil ik de lezer bewust maken van wat er zoal op ze los wordt gelaten en zo elke kant op lopen waar iemand maar wil, de formule toepassend al naar gelang het te dienen eind doel. Ik hoop dat je na het lezen die tekenen om je heen kunt herkennen en zo je eigen wil weer wat sterker kan maken en de bullshit van de diamanten weer kan onderscheiden. De AIDA formule dus. Wat is het, hoe werkt het, wat betekent het en wat kun je er mee.Deze formule word in de marketing en reclame wereld (laat ik het daar maar bij houden) gebruikt om mensen over te halen producten te kopen of op andere acties over te laten gaan. Dit is een 4 voudige formule bestaande uit 4 stukken "gereedschap" die gebruikt worden. Nu volgt een opsomming daar van en daaronder licht ik ze stuk voor stuk uitgebreid toe. AttentionInterestDesireAction ATTENTION: Het eerste wapen wat in de strijd word gegooit richting het einddoel zorgt er voor dat iemand de aandacht krijgt voor het "gepresenteerde". In supermarkten zien we flitsende displays met schreeuwende teksten en kleuren. Een argeloze passant kan er niet om heen en de aandacht is getrokken. Waneer je iemands aandacht hebt kun je door gaan naar de volgende stap. INTEREST: Vervolgens, als je eenmaal de aandacht hebt, voer je eigenschappen (alle positief natuurlijk) van het product aan die de interesse van de persoon opwekt. "Hmmmm, ik heb het eigenlijk niet nodig maar het is interessant om even bij stil te staan en te bekijken. Mag ik het even vasthouden?" En natuurlijk mag dat, graag zelfs. En je bent weer een stap verder waar je die persoon wil hebben. DESIRE: Vervolgens ga je argumenten aanvoeren waarom die persoon je product moet kopen. Deze stap is de meest listige in de AIDA formule en is het daadwerkelijke manipulerende deel er van. Je wekt bij de persoon het verlangen op om het artikel te kopen met "smoesjes" ZONDER dat je gaat liegen. (erg belangrijk dat laatste). Je maakt iets wat volsterkt onbekend is bij iemand onmisbaar, als het ware, waardoor het verlangen ontstaat om het artikel te kopen. "Goh, dat ik al die tijd zonder heb gekund, zeg!" ACTION: Vrervolgens is het een kleine moeite om deze persoon tot actie over te laten gaan, wat dus letterlijk betekent dat het artikel wordt verkocht aan die persoon. Bingo! In het voorbeeld heb ik me beperkt tot de detailhandel, omdat iedereen daar mee bekend is en staat dus dicht bij je zelf. Echter, deze formule wordt niet alleen toegepast door winkeliers en reclame mensen maar ook door bedrijven in de diensten sector, overheidsinstanties, regeringen, etcetera, etcetera. Vergeet ook de religies niet, die passen het ook toe en dan vooral met name de New Age beweging, Scientology en Mormonen. Ik weet zeker dat de lezer zelf verder kan kijken en deze formule kan herkennen in de wereld om hem/haar heen. Educate yourselves!  Vragen staat vrij.nextworldorderAugustus 2010
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron, meNsies
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 00:39

Top post! tis dat er geen worship smily bij staat hier (hint bapho hint bapho) 8)
baphomet
Administrator
Administrator

wo 25 aug 2010, 00:46

[quote name="PakNak"]Top post! tis dat er geen worship smily bij staat hier (hint bapho hint bapho) 8)[/quote]

Zoek smileys en dump de links of de bestanden even in mijn mail dan fix ik dat
1119 AD
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 00:49

[quote name="Baphomet"][quote name="PakNak"]Top post! tis dat er geen worship smily bij staat hier (hint bapho hint bapho) 8)[/quote]

Zoek smileys en dump de links of de bestanden even in mijn mail dan fix ik dat[/quote]

Alrighty... 8)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 00:49

PLEASE STAY ON TOPIC ON THIS ONE!
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 03:39

grappig ik gebruik deze formule voor sollicitaties.

nlp is ook zo'n leuke. de 'verzinner' (richard bendler) ervan is een oud? cia medewerker die werkt met triggers bekend uit mind control programming van oa dr. mengele.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 03:46

Kloppt lou. Grappig om te zien dat jij dat bij sollicitaties gebruikt.
Ik ken nog meer van dit soort middelen die ik na verloop van tijd hier uiteen ga zetten. Niet allemaal, want ik wil geen gedonder maar een tipje vd sluier gaat zeker wel opgelicht worden.......

Wat zit ik (soms) toch in een heerlijke positie wat dit soort zaken betreft...... ;-)
Firebird76
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 25 aug 2010, 04:19

@NWO,Baphomet e.a.

Mijn aandacht hebben jullie. Ik heb al vaker gelezen dat er mogelijk gedonder komt als jullie te veel zeggen.

Geinteresseerd ben ik om te weten waar dat mee van doen heeft.

Sterker nog ik verlang naar een antwoord!

De actie zit hem er in dat ik vraag of jullie wat achtergrond informatie kunnen geven over het hoe en waarom?

On of off topic?! :lol:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 04:23

[quote name="Firebird76"]@NWO,Baphomet e.a.

Mijn aandacht hebben jullie. Ik heb al vaker gelezen dat er mogelijk gedonder komt als jullie te veel zeggen.

Geinteresseerd ben ik om te weten waar dat mee van doen heeft.

Sterker nog ik verlang naar een antwoord!

De actie zit hem er in dat ik vraag of jullie wat achtergrond informatie kunnen geven over het hoe en waarom?

On of off topic?! :lol:[/quote]
Heeeerlijke reactie Firebird! Vertel wat wil je weten als zijnde achtergrond informatie! 8)
Firebird76
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 25 aug 2010, 04:40

:lol:
Great got ur attention!

Door wie of wat word je opgelegd/gesuggereerd wat je wel of niet kan zeggen.

Heeft het met de scp?most te maken?

En waar kan ik me inschrijven :P

Nou dat valt mee he slechts twee vingers!

Voor nu, prettige nacht en tot later..

FB76
Arminius

wo 25 aug 2010, 04:41

neem hier ook maar eens even de tijd voor
http://www.theforbiddenknowledge.com/ha ... ontrol.htm
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 05:05

he firebird,
zal je een anekdote uit t leven van lou vertellen.

toen ik vertelde aan familie in een land hier ver ver vandaan dat ik mijn kinderen niet meer naar school stuurde omdat ik de persoonlijke ontwikkeling en ware levenswijsheid belangrijker vind, was de reactie:

wees voorzichtig, het pad van de ware moslim is gevaarlijk. wees stil want anders overleef je het niet!!!!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 05:08

@Firebird!wees voorzichtig, het pad van de ware moslim is gevaarlijk. wees stil want anders overleef je het niet!!!!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 05:09

[quote name="Firebird76"]:lol:
Great got ur attention!

Door wie of wat word je opgelegd/gesuggereerd wat je wel of niet kan zeggen.

Heeft het met de scp?most te maken?

En waar kan ik me inschrijven :P

Nou dat valt mee he slechts twee vingers!

Voor nu, prettige nacht en tot later..

FB76[/quote]NOT appreciated!!!
Dromen
Administrator
Administrator

wo 25 aug 2010, 05:14

Yooo NWO! Nice post, doch had ik er iets meer van verwacht. Maar dat komt denk ik omdat ik A al bekend hiermee ben, ik zit zelf ook in de handel en B omdat jou artikelen een hoog niveau hebben (dus verwacht ik steeds hoger :D). Ik kijk uit je naar volgende artikel!

[qoute] In die zelfde periode leerde ik voor het eerst ook de broederschappen kennen en hun manier van werken. [/goute]
Erg persoonlijk, als je geen antwoord wilt geven snap ik dat ;) Maar mag ik vragen hoe dat kwam?
Plaats reactie

Terug naar “Illuminati / New World Order”