Gemanipuleerd?

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 05:40

[quote name="Dromen"]Yooo NWO! Nice post, doch had ik er iets meer van verwacht. Maar dat komt denk ik omdat ik A al bekend hiermee ben, ik zit zelf ook in de handel en B omdat jou artikelen een hoog niveau hebben (dus verwacht ik steeds hoger :D). Ik kijk uit je naar volgende artikel!

[qoute] In die zelfde periode leerde ik voor het eerst ook de broederschappen kennen en hun manier van werken. [/goute]
Erg persoonlijk, als je geen antwoord wilt geven snap ik dat ;) Maar mag ik vragen hoe dat kwam?[/quote]Laatste post van vanavond en dan ga ik mijn mandje eens opzoeken! ;-) Tsja, meer van verwacht. Zoals je zelf al aangeeft kom je uit de handel en ben je hier al bekend mee. Hordes mensen zijn dat niet. En als er al mensen zijn die er mee bekend zijn dan beperken zij zich vaak nog alleen tot het gebied waarbinnen zij dat geleerd hebben. "Oh dat is een handelsdingetje" en daar blijft het dan bij, men kijkt dan niet verder. Deze formule (niet onder dezelfde naam maar wel de strekking/opzet)kwam ik voor het eerst tegen BUITEN de handel om. Toen het tijdens de opleiding ter sprake kwam stond ik gelijk met mijn waffel voor aan en legde het principe vervolges in het geheel uit. Ik zal nooit de gezichten van mijn klasgenoten vergeten, lol. Dus dat is, denk ik, de reden dat het je "wat tegen valt". Sorry, gast. ;-)

Broederschappen en hoe is dat gekomen. Persoonlijke anekdote: Toen ik een jaar of 19/20 was (weet niet precies meer)kwam ik ooit eens in gesprek met iemand die ik kende via mijn eerste "leraar" in het occulte. Mijn leraar nodigde me ooit uit voor een treffen met andere leerlingen en zo raakte ik aan de praat met iemand op dat treffen. Hij kwam naar mij toe op een moment dat ik even op mezelf was en de indrukken aan het verwerken was.
Hij stelde me een aantal persoonlijke vragen en de antwoorden die ik gaf hebben er toe geleid dat hij zichzelf bekend maakte, wat hij deed, waar toe hij behoorde enzovoorts. Ook stelde hij me een aantal hypothetische vragen waarin hij een bepaald scenario schetste en hoe ik dat dan zou oplossen.
Op een geven moment vroeg hij waneer ik jarig was en dat soort dingen. Toen ben ik (broekkie van net 20) enorm tegen hem uitgevallen en vertelde hem dat als ik dat soort dingen tegen hem zou zeggen dat ik net zo goed direct mijn hoofd op het hakblok kon leggen. Dat antwoord kwam uit het niets want ik had toen nog lang niet zoveel kennis van dingen als nu.
Dat is alles wat hij wilde weten en hij nam me mee naar mijn leraar. Bleek dat die 2 elkaar kenden (onafhankelijk van elkaar) en deze meneer vroeg (als IK dat wilde) of het okee was dat Next, als hij klaar was, in de leer kwam bij hem en zijn loge. Op dat moment voelde ik me erg ongemakkelijk en heb ik die man eens heel goed onder de loep genomen op dat moment. Daarop begon hij te grijnzen, omdat hij wist wat ik aan het doen was (zonder dat geleerd te hebben, zo ben ik. Fireborn, not kidding!!!) Ik zei tegen hem dat ik "voor andere dingen bestemd" was (klinkt lullig en zweverig maar ik heb geen andere woorden).
"Weet ik". zei die toen.....

Da's het verhaal. 8)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 25 aug 2010, 06:35

nice post & followup !

En ik maar wachten bij de fontein ^^
(kheb ooit ergens gelezen dat 'recruiters' rondhangen bij fonteinen en dat je dan allerlei vragen moet beantwoorden...)
haha
zal wel broodje aap zijn...
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 06:40

@fr3bzy.
als je de woorden die je schrijft dieper laat doordringen dan kloppen ze wel degelijk.

love
lou
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 06:49

[quote name="NextWorldOrder"]Kloppt lou. Grappig om te zien dat jij dat bij sollicitaties gebruikt.
Ik ken nog meer van dit soort middelen die ik na verloop van tijd hier uiteen ga zetten. Niet allemaal, want ik wil geen gedonder maar een tipje vd sluier gaat zeker wel opgelicht worden.......

Wat zit ik (soms) toch in een heerlijke positie wat dit soort zaken betreft...... ;-)[/quote]

Lees de boeken van Derren Brown daar staan het ook allemaal in beschreven. :-)
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 25 aug 2010, 07:07

[quote name="8lou1"]@fr3bzy.
als je de woorden die je schrijft dieper laat doordringen dan kloppen ze wel degelijk.

love
lou[/quote]

wow lekker mysterieus ^^ i like it
ik neem aan dat je het fonteinverhaaltje bedoelt ?
weet alleen absoluut niet meer waar ik die info vandaan heb...ik ga weer ff zoeken...thx !
pz
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
combi
Administrator
Administrator

wo 25 aug 2010, 07:13

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Yooo NWO! Nice post, doch had ik er iets meer van verwacht. Maar dat komt denk ik omdat ik A al bekend hiermee ben, ik zit zelf ook in de handel en B omdat jou artikelen een hoog niveau hebben (dus verwacht ik steeds hoger :D). Ik kijk uit je naar volgende artikel!

[qoute] In die zelfde periode leerde ik voor het eerst ook de broederschappen kennen en hun manier van werken. [/goute]
Erg persoonlijk, als je geen antwoord wilt geven snap ik dat ;) Maar mag ik vragen hoe dat kwam?[/quote]Laatste post van vanavond en dan ga ik mijn mandje eens opzoeken! ;-) Tsja, meer van verwacht. Zoals je zelf al aangeeft kom je uit de handel en ben je hier al bekend mee. Hordes mensen zijn dat niet. En als er al mensen zijn die er mee bekend zijn dan beperken zij zich vaak nog alleen tot het gebied waarbinnen zij dat geleerd hebben. "Oh dat is een handelsdingetje" en daar blijft het dan bij, men kijkt dan niet verder. Deze formule (niet onder dezelfde naam maar wel de strekking/opzet)kwam ik voor het eerst tegen BUITEN de handel om. Toen het tijdens de opleiding ter sprake kwam stond ik gelijk met mijn waffel voor aan en legde het principe vervolges in het geheel uit. Ik zal nooit de gezichten van mijn klasgenoten vergeten, lol. Dus dat is, denk ik, de reden dat het je "wat tegen valt". Sorry, gast. ;-)

Broederschappen en hoe is dat gekomen. Persoonlijke anekdote: Toen ik een jaar of 19/20 was (weet niet precies meer)kwam ik ooit eens in gesprek met iemand die ik kende via mijn eerste "leraar" in het occulte. Mijn leraar nodigde me ooit uit voor een treffen met andere leerlingen en zo raakte ik aan de praat met iemand op dat treffen. Hij kwam naar mij toe op een moment dat ik even op mezelf was en de indrukken aan het verwerken was.
Hij stelde me een aantal persoonlijke vragen en de antwoorden die ik gaf hebben er toe geleid dat hij zichzelf bekend maakte, wat hij deed, waar toe hij behoorde enzovoorts. Ook stelde hij me een aantal hypothetische vragen waarin hij een bepaald scenario schetste en hoe ik dat dan zou oplossen.
Op een geven moment vroeg hij waneer ik jarig was en dat soort dingen. Toen ben ik (broekkie van net 20) enorm tegen hem uitgevallen en vertelde hem dat als ik dat soort dingen tegen hem zou zeggen dat ik net zo goed direct mijn hoofd op het hakblok kon leggen. Dat antwoord kwam uit het niets want ik had toen nog lang niet zoveel kennis van dingen als nu.
Dat is alles wat hij wilde weten en hij nam me mee naar mijn leraar. Bleek dat die 2 elkaar kenden (onafhankelijk van elkaar) en deze meneer vroeg (als IK dat wilde) of het okee was dat Next, als hij klaar was, in de leer kwam bij hem en zijn loge. Op dat moment voelde ik me erg ongemakkelijk en heb ik die man eens heel goed onder de loep genomen op dat moment. Daarop begon hij te grijnzen, omdat hij wist wat ik aan het doen was (zonder dat geleerd te hebben, zo ben ik. Fireborn, not kidding!!!) Ik zei tegen hem dat ik "voor andere dingen bestemd" was (klinkt lullig en zweverig maar ik heb geen andere woorden).
"Weet ik". zei die toen.....

Da's het verhaal. 8)[/quote]

Zoiets als tegen een klein kind van +/- 8 jaar zeggen "als ik je zeg dat alles om je heen en jijzelf ook alleen maar bestaat in de droom van een ander en als die ander wakker wordt is alles voorbij, wat denk jij dan?"
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 07:24

Die gast zou welleens gelijk kunnen hebben¿ :P
Firebird76
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 25 aug 2010, 14:19

Hmmm,

Niet het antwoord wat ik verwacht had maar goed dat hoeft natuurlijk ook niet.

@8lou1 bedankt voor de anekdote
@NWO ? (PM gestuurd)
Dromen
Administrator
Administrator

wo 25 aug 2010, 15:54

Bedankt NWO voor je uitleg! I apreciate!
Op dat moment voelde ik me erg ongemakkelijk en heb ik die man eens heel goed onder de loep genomen op dat moment. Daarop begon hij te grijnzen, omdat hij wist wat ik aan het doen was (zonder dat geleerd te hebben, zo ben ik.
Dat is op een soort gevoel ofzo?! Daar doel je op?!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 15:57

Answer pending, Dromen!
Dromen
Administrator
Administrator

wo 25 aug 2010, 18:19

Je wacht op een antwoord van mij?! Of je beaamt mijn vraag?! :P Ik volg je ff niet ;)
ddww

wo 25 aug 2010, 22:53

[quote name="Firebird76"]:lol:
Great got ur attention!

Door wie of wat word je opgelegd/gesuggereerd wat je wel of niet kan zeggen.

Heeft het met de scp?most te maken?

En waar kan ik me inschrijven :P

Nou dat valt mee he slechts twee vingers!

Voor nu, prettige nacht en tot later..

FB76[/quote]
SCP?MOST wat is dat?
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 aug 2010, 23:03

[quote name="Dromen"]Je wacht op een antwoord van mij?! Of je beaamt mijn vraag?! :P Ik volg je ff niet ;)[/quote]
answer pending betekend: Antwoord komt er (nog) aan. Voor de rest van de dag en waarsch. morgen ook nog zet ik ff alle kanalen uit. Ik begin weer met een occulte studie en daar ben ik me nu op aan het voorbereiden......
ddww

do 26 aug 2010, 00:13

[quote name="Arminius"]SCP
http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=44

MOST is net zoiets[/quote]
Ah, geheime ordes.....daar heb ik niets mee :kont:
Plaats reactie

Terug naar “Illuminati / New World Order”