Jesse Ventura - Oil Disaster Conspiracy

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
Plaats reactie
Mark
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 13 jan 2011, 07:17

Net als het Project Camelot (toen Kerry en Bill het nog samen deden) vind ik de serie Conspiracy Theory van Jesse Ventura zeer interessant en ook "bewustmakend" in tegenstelling tot wat andere website maar aankloten met copy/paste en lichtschip verhaaltjes. Ook al brengt Jesse het op een enorm Amerikaanse manier met sensationeel woordgebruik en bepaalde close-ups van de mensen die hij interviewed, toch zull je daar doorheen moeten kijken, want verder vind ik het wel overtuigend gebracht door de vele bronnen die hij aanboord en toelicht.Ik durf bijna te stellen dat mensen die wakker willen worden het beste als beginfase in aanraking kunnen komen met bovengenoemde interviews en onderwerpen. Het is soms wel "angstig" voor de tere overheidstrouwe zieltjes, maar wijst je wel op feiten en en verborden waarheden. Je hoeft het niet als waarheid te zien, dat bepaal je zelf of je het vertrouwd of niet. Daarnaast loopt zo'n "ontmoeting met het onbekende" niet uit op een lachbui of een nog grotere wantrouwen in de "conspiracies". Zoals een nuchtere Hollander die een Close Encounter met een Mike Quinsey sprookje krijgt, dat loopt uit op nog meer wantrouwen en een flinke lachbui.Inmiddels is het 2e seizoen van Jesse Ventura van start gegaan, met in deze episode de olieramp in de Golf van Mexico en de daaraan klevende samenzweringen. Ook de situatie van de Warme Golfstroom wordt toegelicht, waar ik binnenkort ook een artikel over wil plaatsen. Hieronder een 'Full Episode' van Jesse Ventura's Conspiracy Theory.De illusie dat de olie allemaal verdwenen is, dat is pure onzin, het ligt op de zeebodem en verspreid over de moerassen waar het waarschijnelijk nog decennia lang zal blijven liggen. Na het zien van deze aflevering, en in de veronderstelling dat het allemaal waar is in zeker zin komt bij mij de vraag aan Antonaki: "Waar blijft die GFOL van jouw nu! Welke "Chemtrails" uit de lucht zuiverd en ander zaakjes herstellen vanuit een VIP Lichtschip in de 80ste dimensie?"
Orbit
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 13 jan 2011, 07:36

Mooi dat je dit plaatst, ik kreeg de link vorige week van blauewolk via mail. Ik vind Jesse Ventura geniaal, en heb al veel van hem gezien.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 08:23

ik zat ook al te denken om apparte topics aan te maken voor afleveringen.. voornamelijk de world wide water conspiracy en wallstreet enz.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 13 jan 2011, 08:23

ja! JV is cool :) kheb ze allemaal gezien :)
respect voor die ouwe :P
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
baphomet
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 13:40

Mooi artikel Mark! Puik stukje!
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 13:41

[quote name="Vrillon"]ik zat ook al te denken om apparte topics aan te maken voor afleveringen.. voornamelijk de world wide water conspiracy en wallstreet enz.[/quote]

Super initiatief!!
1119 AD
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 13 jan 2011, 17:37

Oh right, the 'Corrects-It' stuff. HELLOOOOOOOOOOOOO, wake up! Hoezo truth in ur face?

Aan het eind zag ik 'I HARP' voorbij gaan. Moest meteen denken aan HAARP. :lol:
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 19:42

[quote name="Baphomet"][quote name="Vrillon"]ik zat ook al te denken om apparte topics aan te maken voor afleveringen.. voornamelijk de world wide water conspiracy en wallstreet enz.[/quote]

Super initiatief!![/quote]
ik zoek dat niet echt.. moet toch een stuk tekst bij vind ik dan.. maar ik zou gewoon de video neerplempen en zeggen hier ga jullie gang.
Maar ik kijk nog wel.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
ZoeteKoek
Junior QFF-er
Junior QFF-er

vr 14 jan 2011, 05:00

Dank je deze aflevering kende ik nog niet.
Plaats reactie

Terug naar “Illuminati / New World Order”