2012 Revolution

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

ma 14 feb 2011, 01:23

Je ziet het op TV, je hoort het op de radio, op internet...de mensen zijn het zat.
Niet alleen in Egypte, overal !
Mensen pikken het niet langer !
Ik heb er zelf niet al te veel (nette)woorden meer voor... (m'n bloed kookt al jaren nl)
en ik geef dus het woord aan deze man en zijn uitstekende docu
-> playlist -> KLIK

2012 Revolution: World Awakening
Mark Howitt Presents: 2012 Revolution: World Awakening

*Anyone who wants a copy of 2012 Revolution on DVD, ill mail them a burned copy, just send over your mailing address.
Please make copies, seed, and spread the word.

Know the Truth!
Documentary about the current state of events in the world, and a detailed analysis of the system of control that has us at the edge of losing many of our rights and freedoms.

Where did this begin? How did we let it all happen? What is the solution?
Features many clips from experts and celebrities who all feel that there needs to be a change on earth, a global spiritual awakening within the human soul of everyone who still has a heart on earth.
The realization that change is needed in the way that those with power abuse it and wars are not needed anywhere on earth.

Warning: Many of these videos contain graphic content, however this information and footage should be seen by every mature human being on this planet, because these are important issues that need to be openly discussed and not ignored.

This documentary was creating using fair rights intentions and is an attempt to spread truth to the people that need to hear the facts straight up, without any sugar coating or cherries on top.

This is the raw, true version of history whether you like it or not.

This is what we have become.

------------UPDATE------------

WWW.PANEANDOV.COM

erg interessant verhaal van deze man mbt 2012

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 14 feb 2011, 04:56

Tja de Re-evolutie komt hier ook nog wel, maar zal nog jaren duren.
Geen pit meer in de Nederlander te bekennen.

En als we dan eens een keer wat doen zetten we een gek petje op en houden een stille mars...

En wat dan nog, wat gaat er veranderen na een revolutie? Waarschijnlijk niets, de puppetmasters blijven buiten schot...altijd..

Die revolutie gaat plaatsvinden, niet omdat wij dat willen, maar omdat de puppetmasters dat willen.... :stikkie:
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

ma 14 feb 2011, 07:10

Tja....

BASTA! Berlusconi...:

http://svt.se/2.22584/1.2325134/basta_berlusconi

Nieuwe protestmarsen in Algerije...:

http://www.nu.nl/buitenland/2446058/alg ... tmars.html

Jemen staat te schudden op haar grondvesten...:

http://edition.cnn.com/2011/WORLD/meast ... tml?hpt=T2

..."Te lang, zijn velen in 'slaap' gehouden, vele levens ontsierd door een gevoel van verlies en te leven in alledaagse vernederingen. Tegengehouden door de "Big Brother regimes", die wel wist wat het beste is voor zijn volk. Burgers leefden onder een collectief gevoel van minderwaardigheid"...
Dit geldt zowel voor dictoriale regimes als zowel voor westerse 'democratische' regimes...

Is nu het aangebroken van: "Umm al-Duniya"...?

Maar.....
Is dit een test? Voor de grotere dingen die nog komen gaan....

Denk goed na, focusseer...:
Hoe lang blijft het moraal hoog, na het behalen van Victorie? Hoelang blijft men samhorig. De tijd breekt aan om weer verder te moeten gaan, te bouwen en nieuwe idéologiën vorm te gaan geven. Blijft iedereen het dan nóg steeds met elkaar eens? Hoe wordt de buit verdeeld? Wie bepaald weer wie wat krijgt?
De ware Revolutie begint juist met deze genoemde feiten en niet met de val van slechts een dictaror of president.

Een legerleiding komt nu aan de macht. Prachtig gedirrigeerd lijkt het mij. Want zeg nou eerlijk...: Wat heeft een president van 82 jaar oud, met een bankrekening van 70 miljard dollar nou te verliezen...? Laat mij toch niet lachen....Wat een POPPENKAST! Elke ondernemer weet dat hij zijn toko moet loslaten op die dag dat alles in de top staat.....

Het volk legt nu haar 'lot' zó in handen van het leger. Niet gek, want het zijn tenslotte je eigen mensen, je eigen zoons en dochters in legercostuum....
Gedirrigeerd 'vreedzaam' is het vooralsnog verlopen in Egypte. Bij mij iig verbazing maar ook respect! Het gecreërde beeld van 'Haatbaarden met bomgordels' is hopenlijk hiermee bij vele westerlingen nu ook dan van de netvliezen geveegd.

Maar waarom dan focusseren? Kijk eens goed... De legerleiding krijgt nu vrij spel. Zij kunnen immers weer grip krijgen op het volk. Hup! allemaal weer aan het werk, opruimen, straten schoon en een frisse start...onder een toeziend oog.

Een mooie testcase voor de USA. Want dit alles wat nu in het midden-oosten gebeurd zal velen anderen inspireren en het ligt immers in de geest der tijd.
USA en andere grootmachten zullen van deze goed geregiseerde setting prachtige vruchten plukken.

Ik juibel slechts enkel en alleen voor de hoop die deze mensen nu even hebben mogen ervaren. Maar ik huiver en heb nog mijn grootste twijfels voor wat er komen gaat. Het is een héél groot spel en we zijn nog maar net begonnen.

Laat in ieder geval de positiviteit haar werk kunnen doen. Want ik denk dat die kracht sterk onderschat wordt en óók nog voor vele verassingen gaat zorgen...

G- :love:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
kraven

ma 14 feb 2011, 08:02

Wordt hoog tijd dat we in NL ook eens zoiets gaan doen. Wellicht wat beschaafder maar toch, dit land begint nazi trekjes te krijgen en dat kunnen we nu nog in de kiem smoren.
baphomet
Administrator
Administrator

ma 14 feb 2011, 16:04

En toch ben ik de persoon die het voortouw zal nemen zodra dit nodig is. Plannen? Tja.... Euh banken en overheidsgebouwen staan zo in de brand immers...

:osama:
1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 14 feb 2011, 16:53

Zolang mensen hier in NL nog steeds comfortabel erbij zitten gebeurd er HE-LE-MAAL niks. Het zal slechts bij klagen blijven.

Pas zodra een grote groep van de bevolking zich geen eten of drinken meer kan veroorloven, of hun onderdak zullen verliezen. Slechts dan pas zullen de Nederlanders in actie komen.

Tot die tijd zullen alle acties slechts door eenlingen of kleine groeperingen gedaan worden en hiermee dus afgeschilderd worden als extremisme.

We hebben het simpelweg gewoon te-goed. Al wat we doen is lekker onderling klagen in onze huiskamers maar er zijn er maar weinig die in beweging komen.

Helaas.
(Need a match-box Bapho :osama: )
nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

ma 14 feb 2011, 17:03

En toch komen steeds meer en meer mensen in de problemen. Om me heen hoor ik meer dan genoeg geluiden van mensen die het financieel niet meer trekken.

Ze kunnen bijvoorbeeld amper nog hun veel te hoge huur en veel te hoge bijdrage voor de ziektekostenverzekering ophoesten.

Daarnaast is het rete frustrerend voor velen dat ze moeten betalen voor dure managers en hun uitgaven.

Ik wordt bijvoorbeeld kots en kots misselijk als ik hier bij het gemeentehuis in Assen een BMW 7 serie (NIEUW!!) met chauffeur zie staan wachten op een of andere bestuurder (ik vermoed de burgemeester van Assen)...

Dan krijg ik oprecht zin om wat te doen waardoor iedereen zich achter z'n oren zal gaan krabben.

Sowieso als de pleuris uitbreekt is het wellicht handig om in heel Nederland paleizen, gebouwen van banken, verzekeringsmaatschappijen, overheidsinstellingen en andere geldverslindende organen massaal te bezetten of in de fik te steken.

Als het volk iets dergelijks goed georganiseerd ten uitvoer brengt, dan heb je complete chaos en dus een voorsprong!
1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 14 feb 2011, 17:15

Mee eens Bapho, maar dan nog ben je afhankelijk van grote mensenmassa's. Kleine groepen zorgen slechts voor rommel en puinhoop, niet voor totale chaos. En zullen het daarmee dan ook vrijwel altijd verliezen. De enige hoop is zoveel mogelijk mensen de ogen proberen te openen en hopen dat eventuele acties andere lieden die anders stil zouden zijn gebleven inspireert om zelf actie te ondernemen.

En ik weet hoe die mensen die jij beschrijft zich voelen, believe me. Maar (zonder alles over een kam te willen scheren) Moet iedereen ook eens kritisch naar zichzelf kijken.
Het is inderdaad onacceptabel dat iemand niet meer kan voorzien in zijn/haar primaire levensbehoefte. Maar hoeveeel van die klagers hebben gewoon een meer dan aardige auto voor de deur staan? Je zou ze de kost eens moeten geven die klagen over hun financien en dat ze zowat uit huis gezet worden vanwege betalingsachterstanden en dergelijke, maar als je dan binnenkomt hangt er wel een 42" Full-HD LED TV aan de muur. En nog een kleinere variant op de slaapkamer (want tante Sjaan vind het zo fijn om op zondagmorgen wat langer op der nest te blijven stinken).
Tja...
nosce te ipsum
Melkor
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 14 feb 2011, 18:39

[quote name="Vortex"]
[...]
Moet iedereen ook eens kritisch naar zichzelf kijken.
[...]
Je zou ze de kost eens moeten geven die klagen over hun financien...[/quote]

Precies. Ik klaag ook over mijn financiën en dat ik 'moeilijk' rond kom. Geld heeft de gewone man/vrouw namelijk altijd tekort.

Maar als ik dan mijn huis door loop heb ik geen enkele reden om te klagen of in actie te komen. En volgens mij de hele wijk niet.

En zolang ik op de A9 nog gewoon elke ochtend/avond tussen de rijen blik met namen als Audi, Volvo, BMW, Mercedes etc, etc. door kan tuffen is er volgens mij nog geen enkele reden voor een revolutie in Nederland.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

ma 14 feb 2011, 21:32

ja zelfde gezeik met aanvragen nieuwe ID-Ausweiss ... die kinderneuqerts krijgen dus echt geen vingerafdruk van me...

je zal net zien...blaast 1 of andere aivd'er zichzelf op en tadaaa wie z'n vingerafdruk vinden ze op de koran die 'toevallig' in het busje lag...juist ...die van fr3bzy...daar trappen we dus mooi niet in he...

fuck die nazi's met hun biometrische bullshit
Snorbaard Telex
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 15 feb 2011, 02:06

Wereld revolutie??

Omdat er een dictator na 30 jaar met pensioen gestuurd wordt.....?

Eerst maar afwachten wat ervoor terugkomt.

Zo'n vaart zal het niet lopen.

Hufters genoeg op deze wereld, om hem te vervangen.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

di 15 feb 2011, 02:17

Vooropgesteld dat ook ik in een dikke Oudi rijd (maar wel ZELF betaald!) denk ik dat er wel degelijk reden is om je bezorgd te maken om de corrupte overheid, het rechtssysteem en de pogingen om alles van je vast te leggen.
Flatscreen of niet.

Kijk eens op het blog van onze member Kraven/Freedombytes voor wat eye-openers op dit gebied:
http://freedombytes.info/blog/

Genoeg redenen om je druk te maken lijkt mij!
Kijk ook eens op KlokkenluiderOnline en volg de soap rond de rechtszaak van Micha Kat.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 15 feb 2011, 03:02

[quote name="Snorbaard Telex"]Wereld revolutie??

Omdat er een dictator na 30 jaar met pensioen gestuurd wordt.....?

Eerst maar afwachten wat ervoor terugkomt.

Zo'n vaart zal het niet lopen.

Hufters genoeg op deze wereld, om hem te vervangen.[/quote]

mwua...ik vindt het toch wel aardig knap van die Egyptenaren...die mubarak en co hebben toch aardig vervelend zitten doen qua martelingen etc...toevallig de beelden gezien van de egyptische politiebusjes die met hoge snelheid inrijden op de menigte tijdens de demonstraties ?

tis daar toch wel een tikkeltje harder en botter als hier in het kleine kikkerlandje der Nederlanden...

maar goed..ik ben ook benieuwd wat ze ervoor in de plaats gaan krijgen...
denk dat er vele groepen zijn die graag leider van Neo-Egypte willen worden...

al was het maar omdat het op een steenworp afstand ligt van 'het beloofde land' ...

persoonlijk denk ik wel dat er iets gaande is in het 'collectieve bewustzijn' van de mens...

hence QFF :P
#F#
Super QFF-er
Super QFF-er

di 15 feb 2011, 06:00

Viva la revolution!
Afbeelding
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer: