12 goede redenen...?!?

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 16:51

ook al ben ik t niet geheel met je eens, i get your point.

heb alleen 1 kanttekening:

zou t niet zo moeten zijn dat we onze vrijheden moeten verdedigen ipv verwerven?!?!?!?!?
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:21

Je bent gelovig zeker ?

Dus jij wilt je vrijheid om achterlijkheid aan anderen op te dringen ?

Dat gaat dus mooi niet door, want dan kom je mij tegen, ik, die tracht nieuwe vrijheden te verwerven.

Die vrijheid heb je hoor, gerust, maar ik blijf je net zo lang met je eigen dogma's om je oren slaan tot je het snapt. En als je daar niet tegen kan heb je pech.
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:24

sorry, permo nu ben ik je kwijt.
please do explain
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:36

Ok, dan moet ik er even een extreem voorbeeld bij halen.

(De FICTIEVE islamisering van Nederland)

Kan je je herinneren dat Donner ooit heeft gezegd dat wij een democratie zijn ? En dat, wanneer een meerderheid er voor zou kiezen de sharia in te voeren dat een democratisch besluit zal zijn ?

Weet je nog ?

Zie je hoe ongelofelijk achterlijk deze woorden zijn ?

Als je tolerantie predikt moet je namelijk eerst INTOLERANTIE definiëren, de sharia is het toonbeeld van INTOLERANT.

Zie je om wat voor achterlijkheid ik mij zorgen maak ?

En begrijp me niet verkeerd, ik ben geen Islamofoob, absoluut niet, maar ik ga geen nieuwe indoctrinatie door idioten toelaten in mijn omgeving omdat wij hier in het westen al zo lang aan het knokken zijn tegen de indoctrinatie van de kerk, en het lijkt er op dat we gewonnen hebben, het gaat de goede kant op.
En daar wil ik alle Moslims hier ook mee helpen, om dat achterlijke juk van indoctrinatie van zich af te werpen.

Dat zijn nieuwe vrijheden !.. voor IEDEREEN !

Duidelijker ?

(overigens, respect dat jij je in het hol van de leeuw durft te stappen)
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:39

eerst: welk hol, ik zie geen hol????
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:46

Ja, kom op zeg !
Moet ik alles voorkauwen ?

Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord, ben je gelovig ?
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:48

en wat geloof betreft, daar kun je niet over discussieren da's een prive aangelegenheid. ik geloof dan ook niet, ik weet ;-)

dat we hier zogenaamd geen staatsgodsdienst hebben daar kun je wel over discussieren.

en de goedheid van democratie kun je ook in twijfel trekken.

maar met al deze dingen zie ik niet waarom je vrijheden moet verwerven. vrijheid is je grondrecht van bestaan, daar wordt je mee geboren. het enigste wat je dan dus kunt doen is die verdedigen.

je vecht voor iets wat je al hebt als je vrijheid wil verwerven. een zinloos gevecht dus. mi zelfs een gevecht tegen jezelf dat je nooit kunt winnen aangezien je vijand altijd weet wat je van plan bent. :pruthey: beter samen biertje pakken, wie weet kom je tot de ontdekking dat jij en je vijand dezelfde strijd voeren.

liefs,
lou
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:50

[quote name="Permuter 0."]Ja, kom op zeg !
Moet ik alles voorkauwen ?

ehhh, blijkbaar wel dus.

Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord, ben je gelovig ?[/quote]

zie mijn vorige post: ik geloof niet ik weet
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:54

Ik heb anders nog steeds niet de vrijheid om in mijn blote kont over straat te lopen.

Daar wil ik voor strijden, we zijn nog lang niet klaar !

Pas als er niemand meer aanstoot neemt zijn we er, maar aangezien mensen al aanstoot nemen aan een reclameposter van een vrouw in BH zijn we nog lang niet zo ver dat ik lekker in mijn blote kont over straat kan.

(bergijp me niet verkeerd ik ben geen nudist)

:pruthey:
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:57

Overigens, zolang gelovigen het nodig vinden om MIJ hun geloof op te dringen is dit geen privé aangelegenheid.

Ik kan mij nergens onttrekken aan de achterlijkheid van het geloof, ik wordt er op iedere straathoek mee geconfronteerd.

maar gelovigen hebben kennelijk het alleenrecht op aanstoot nemen.
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:58

mi is alles trouwens indoctrinatie, het is zaak er door heen te leren kijken naar de waarheid. en wil je echt de diepe waarheid vinden dan zul je je zelf wel zo verschrikkelijk schoon moeten maken, dat elke onzuiverheid in de wereld je gelijk opvalt als een duistere wolk die voor de zon hangt.

en of je satanist, christen, homo, moordenaar, atheist of heilige bent dat doet er dan niet meer toe. de waarheid zit in je hart niet in de buitenwereld
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 17:59

Je mag van mij de goedheid van de democratie in twijfel trekken, maar dan verwacht ik wel een betere oplossing van je.

Kom maar op...
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 18:03

wat er in de publieke sfeer gebeurd is ook geen geloven, da's crowd control. totaal wat anders. nu geen dingen door elkaar halen dear permo.

en net zo goed als jij in je blote kont moet kunnen lopen, moet een ander gewoon in een vuilniszak kunnen lopen. de overheidsbemoeienis met dit soort zaken is nogmaals: crowd controll.

als je de kleinste beslissingen en daarmee gepaarde emoties en gevoelens, al uit handen neemt, dan kun je je voor stellen hoe slecht t gesteld is met de echte mens in nl.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 18:10

Je wilt alles maar afschuiven op die overheid hè ?

Ja, er is inderdaad een zeker mate van crowdcontrol, en dat is ook nodig, want dat zijn die mensen die de waarheid niet aan kunnen, zie dienen in een sprookje geplaatst te worden voor hun eigen bestwil, maar vergeet niet dat die mensen eerst zelf gevraagd hebben om dat sprookje.

Er is geen evil 'ze' alleen maar een evil 'we'...

Dus als ik in mijn blote kont bij jou voor de deur tuinkabouters ga zitten kleien van mijn eigen poep dan vind jij dat best ?

Dan ben jij al een heel eind ;-)
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 18:11

[quote name="Permuter 0."]Je mag van mij de goedheid van de democratie in twijfel trekken, maar dan verwacht ik wel een betere oplossing van je.

Kom maar op...[/quote]
[quote name="Permuter 0."]Je mag van mij de goedheid van de democratie in twijfel trekken, maar dan verwacht ik wel een betere oplossing van je.

Kom maar op...[/quote]

een hele simpele:

iedereen bemoeit zich alleen nog met zichzelf en zijn naaste omgeving.

tuurlijk kunnen er dan conflicten ontstaan, die kun je dan ook weer oplossen. kom je er niet uit zoek een ONAFHANKELIJKE derde. (ruzieende kids eindigen toch ook altijd bij de juf voor een eindoordeel) dus niet een pedo netwerk van rechters onder leiding van een pedokoning.

ook al ben je geen voorstander van religie als je eens kijkt naar de wetgeving die noach meekreeg, dan was dat heel simpel:

niet moorden en niet begeren wat een ander bezit.

als iedereen daar eens aan zou werken dan bestaat er mi geen geloof meer, alleen een weten in al zijn miljoenen schitterende en oogverblindende vormen!
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”