Huisdieren!

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
Toxopeus
Administrator
Administrator

ma 27 mei 2013, 00:10

Bij m'n ouders stond ineens een beer voor de deur:

Afbeelding
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, ninti
blackbox
Administrator
Administrator

ma 10 mar 2014, 23:06

Afbeelding

;D
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ninti
baphomet
Administrator
Administrator

ma 02 jun 2014, 16:08

Dit jochie en z'n hond, zo mooi:

Daar kan ik nou echt een traan om laten, zoiets moois!

:love:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking
blackbox
Administrator
Administrator

do 05 jun 2014, 20:56

Lady Black.....missing in action!... :(

Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, BL@DE
blackbox
Administrator
Administrator

vr 06 jun 2014, 21:25

blackbox schreef:Lady Black.....missing in action!... :(

Afbeelding

Lady Black is weer terug!!!

oh man, had er buikpijn van af en toe. Maar ze is terug en helemaal gezond!...wel erge honger..
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: wodan, BL@DE, FreeElectron, Toxopeus, Mec
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

za 07 jun 2014, 10:05

We wisten altijd dat ze terug zou komen. Mooi dat ze er weer is, blackbox
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 08 jun 2014, 00:08

Afbeelding

Mijn lieve Fries paard Dago
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, combi, FreeElectron, Mec, ninti
blackbox
Administrator
Administrator

zo 08 jun 2014, 00:19

Toxopeus schreef:Afbeelding

Mijn lieve Fries paard Dago
Wow!....mooi beessie zeg!!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Toxopeus
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 08 jun 2014, 00:32

Ja dankje, is een echte Friese top dekhengst maar bij mij heeft ie een lekker luizenleventje 8)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ninti
baphomet
Administrator
Administrator

wo 11 jun 2014, 20:07

Vandaag gevonden aan de Helperbrink in Groningen naast het bos en tegenover huize Groenesteijn vlak bij de Helperzoom in de wijk Helpman. Een prachtige lieve bruine hond die huilend aan de boom vast zat met soort van halve muilkorf en zichzelf er al half onder gezeken had.

Afbeelding

Ik weet niet de naam van de hond, had op het eerste oog geen tags of chips (wel ff gevoeld), maar we hebben 'm maar Charlie genoemd.

Ik kon 'm aanhalen en hij begon gelijk te kwispelen en tegen me aan te springen en gaf me een lik in mijn gezicht. Zo'n schatje en ik vond het echt hartverscheurend dit vandaag te hebben moeten aantreffen. Schijt aan de huisbaas, ik bel morgen gelijk de dierenambulance weer, als niemand 'm komt halen, dan haal ik 'm op! Hij heeft mijn hart gestolen!

Zo erg... Wie doet nu zoiets? We hebben gelijk de dierenambulance gebeld, en volgens andere mensen die ook langs kwamen fietsen lag de hond ook eerder al vastgebonden aan de boom. Mijn hart en het hart van snickers voelden verdriet bij het aanschouwen van deze trouwe viervoeter die daar te wachten zat maar waarschijnlijk z'n baasje nooit meer zou terug gaan zien. Er kwam ook een meisje langs joggen die daar om de hoek woonde. Zij heeft de hond in overleg met de dierenambulance meegenomen (wilde ik ook doen, maar zij woonde dichterbij de vindplek) en bij haar zou de dierenambulance de hond op komen halen omdat de enige auto van de dierenambulance reeds op een rit was en het dus even kon gaan duren.

Ik ben er nog stil van...

:(
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, FreeElectron, Toxopeus, ninti, Lady Nada
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 11 jun 2014, 20:11

awww...

en dat doen ze dan ook op de heetste dagen van het jaar...echt schandalig.

tenzij het een aivdhond is... :o
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 11 jun 2014, 20:18

Heb ik ook meerdere keren meegemaakt Baphomet, in zeeland, vooral aan het begin en aan het eind van de zomervakantie dat mensen hun hond ergens in het bos of duinen achterlieten...fuckers. Ergste wat ik ooit heb meegemaakt was dat ik op de snelweg reed in Duitsland en iemand die uit tegengestelde richting kwam zijn hond tijdens het rijden op de snelweg uit zijn auto sodemieterde en dat beest de gehaktmolen in ging(de vangrail)...te walgelijk voor woorden
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
Lady Nada
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 11 jun 2014, 20:27

Ik heb hier dus écht geen woorden voor he?! ...ga ik dus ook maar niet doen, want vind het verschrikkelijk dat überhaupt iemand in staat is dit te doen.

Ik voel ook echt dat Charlie jullie hart gestolen heeft, en ondanks alles, hij bij jullie terecht mag komen..betere baasjes kan hij zich niet wensen!
You can't blame gravity for falling in love....
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
baphomet
Administrator
Administrator

do 12 jun 2014, 18:47

Vandaag gebeld met de dierenambulance en de hond is weer bij z'n baasje. Toen ik vroeg waarom, en of de hond dan in de toekomst niet weer vastgebonden zou worden, wilde de medewerker van de dierenambulance mij geen antwoord geven i.v.m. het beroepsgeheim. Althans dit is wat men mij te verstaan heeft gegeven.

Hopelijk komt het goed!

:(
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Mec
baphomet
Administrator
Administrator

do 12 jun 2014, 18:50

TWEE GROENE (!) PUPPY'S GEBOREN

Een vrouw uit het Spaanse Laguna de Duero schrok zich een hoedje toen haar hond vorige week beviel. Twee van de geboren puppy's hadden namelijk een groen huidje.

Afbeelding
© Aida Vallelado Molina

"Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik ze voor het eerst zag", vertelt baasje Aida Vallelado Molina aan The Local. "Ik dacht eerst dat ze vies waren, dus probeerde ik ze schoon te maken, maar ze bleven een groen kleurtje houden", vervolgt ze.

De twee groene puppy's waren vlak na de geboorte zwakker dan hun broertjes en zusjes die wel een normaal kleurtje hadden. Een van de twee is inmiddels helaas overleden, het groene mannelijke hondje leeft nog wel. Zijn kleur wordt intussen wel wat minder fel. Waarom de beestjes een andere kleur hebben, is niet duidelijk. Dierenarts Daniel Valverde doet er onderzoek naar.

Volgens The Local is het niet voor het eerst dat er groene pups worden geboren. In 2012 zou het ook al eens in Engeland zijn voorgekomen, de labrador-puppy verloor toen na tien dagen de opvallende kleur.
Bron: ->> http://www.wtf.nl/dierentuin/21154/twee ... boren.html
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”