DUMP!

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
combi
Administrator
Administrator

ma 03 jan 2011, 23:58

Ingezonden: 2011 het jaar van de ouderen !!!!

RED: Dit ingezonden stuk betreft opmerkingen die je de laatste tijd steeds meer hoort of leest. Het gaat over een kloof die ontstaan, of aan het ontstaan is, tussen oudere en jongere generaties. Over de oorzaak van die kloof zijn schrijvers en klagers het niet eens, en daarom is misschien nuttig er hier eens over te discussiëren; mogelijk dat het dan duidelijker wordt. In hoeverre heeft dit invloed op het verbreiden van het libertarisch vrijheidsideaal?
(Dat het artikel van Reiny te generaliserend is, nemen we maar op de koop toe! Dat hoeft niets af te doen aan de analyse van het probleem)

2011 het jaar van de ouderen !!!!

Het wordt hoog tijd dat de huidige generatie beseft dat dankzij de oudere generatie deze maatschappij nog redelijk functioneert, en dat de huidige bestuurders en de kinderen van deze ouders verwende krengen zijn en er een zooitje van gemaakt hebben. En nu het durf hebben de ouderen als “ overlast” te zien.

Deze oudere generatie betaalde hun studiegeld en gaf ze een kans om verder te komen, en juist dat is mislukt gezien de dankbaarheid bestaat uit het afzeiken van ouderen die te duur worden.

Doch de oudere generatie heeft geld gespaard en in huizen geïnvesteerd waar de kinderen of kleinkinderen straks bij vererven van profiteren, ze zorgen nu voor een goede economie en zorgen voor omzet in de supermarkten, gebruiken gas, water, elektra, benzine, houden taxi bedrijven, openbaar vervoer, Ziekenhuizen, apotheken en leveranciers van medicijnen in stand, vererven hun vermogen straks en betalen daardoor de helft van hun vermogen aan de staat of aan alle inwoners.

Oude mensen zijn vaak zorgzaam en pasten vaak op de kleinkinderen doordat hun kinderen wilden werken en geen tijd voor kinderen hadden maar een status op wilden bouwen met dure huizen en top hypotheken En dat werd dan mogelijk gemaakt dankzij deze ouderen.

Nu vinden ze ouderen te duur en dumpen hun kinderen in crèches en als je ziet wat er kan gebeuren dan houden de ouderen hun hart vast, de vrijheid die ze hun kinderen gaven was soms te ver doorgeschoten, en de huidige generatie kinderen hebben alle vrijheid en maken daar soms misbruik van. Orde en regel zijn aan het verloederen en zorgen voor de toekomst is er niet bij, wel gemakkelijk schulden maken doordat er geen ouderlijk gezag meer is. Alles moet immers kunnen.

En als ouderen eens gaan sukkelen dan zijn hun kinderen soms te beroerd om iets te doen en stoppen ze in tehuizen, maar voor het oog van de buitenwereld moeten ze wel zorgzaam overkomen. Maar de huidige generatie wordt nooit zo zorgzaam als de oudere generatie, ze zouden zich diep moeten schamen om te durven zeggen; ouderen zijn te duur en het is niet meer te betalen.

Oprotten met je klagen over ouderen dat ze te duur zijn en even je verantwoordelijkheid nemen is mijn advies aan de huidige generatie. En vergeet niet, ooit bent U aan de beurt en het vervelende is dat U meer schulden en minder waardevolle goederen zult vererven dan de oudjes van NU. Dat zal uw nageslacht u niet in dank afnemen als u zo doorgaat met uitsluitend uit egoïsme voor uzelf te willen zorgen.

De ouderen hebben zich ingezet voor de jongeren en deze jongeren gooien er met de pet naar en laten ouderen verkommeren in tehuizen en kinderen hun in crèches, want ze moeten zo nodig, en hebben grote schulden gemaakt. Daar is ook onze huidige regering de laatste jaren mee bezig en bestuurders verrijken zichzelf en vergroten de staatsschuld ongeremd zonder het gezonde verstand te gebruiken. Maar ooit zullen ze beseffen dat ze het niet leuk vinden als hun kinderen ook zo negatief over hen gaan praten, dat ze te duur worden.

Ingezonden door Reiny

http://www.vrijspreker.nl/wp/2011/01/20 ... more-84192

(en vooral verder slapen of zeuren over rechts of links gedoe)
blackbox
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 16:35

illuminati of my own reality
blackbox
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 16:48

Sunset op Mars...

lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 04 jan 2011, 16:56

Als ik dit mag geloven gaan we door een heftigere versie van de jaren 60 door. :lol:
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 18:50

[quote name="lostaname"]

Als ik dit mag geloven gaan we door een heftigere versie van de jaren 60 door. :lol:[/quote]

Hij kan me van alles wijs maken.
Vind het vrij zwak dat hij niet eerst aantoont dat in 1960/70 ook bv een soortelijk patroon ontstaat....
Dan had ie misschien wel een punt gehad..

Maar zoals ik al zei, heb er geen verstand van.. :-)
blackbox
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 18:55

[quote name="BL@DE"][quote name="lostaname"]

Als ik dit mag geloven gaan we door een heftigere versie van de jaren 60 door. :lol:[/quote]

Hij kan me van alles wijs maken.
Vind het vrij zwak dat hij niet eerst aantoont dat in 1960/70 ook bv een soortelijk patroon ontstaat....
Dan had ie misschien wel een punt gehad..

Maar zoals ik al zei, heb er geen verstand van.. :-)[/quote]

Ik heb begrepen dat in die periode 60-70 het bijna was gelukt om 'door te breken'

The photon belt is a huge band of gamma rays that encircles the Pleiades constellation.

Afbeelding

Our solar system entered the photon belt in the 1960's.
AC1DB0Y
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 20:55

Kwam dit net tegen. www.undercity.com
Wat luitjes die de ondergrond van New York aan het verkennen zijn.
Best de moeite waard om eens te checken als je de tijd hebt!

Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 21:37

Net gekeken is wel gaaf :D Vooral die laatste brug .. echt gestoord daar zo maar op te klimmen :-) Kreeg al last van me hoogtevrees door het te bekijken :lol:
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 05 jan 2011, 00:31

AC1DB0Y
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 05 jan 2011, 01:55

[quote name="Dendorion"]Net gekeken is wel gaaf :D Vooral die laatste brug .. echt gestoord daar zo maar op te klimmen :-) Kreeg al last van me hoogtevrees door het te bekijken :lol:[/quote]
lol ja ik ook! hij zegt ook doe zulke domme dingen niet thuis svp!
combi
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 22:56

Op het industrieterrein aan de Vlasweg in Moerdijk woedt vanmiddag een grote brand bij een chemisch bedrijf. Dat heeft een politiewoordvoerder gemeld. Een ooggetuige maakte melding van vlammen tot wel 40 meter hoog. Het is niet bekend of er gewonden zijn gevallen.

Volgens getuigen zijn de rookwolken van verre zichtbaar. De rook waait naar het noorden, aldus een andere getuige. Momenteel worden nabijgelegen bedrijven ontruimd.

Het zou gaan om een bedrijf dat chemische producten bewerkt en verpakt, Chemie-Pack. In diverse gemeenten bij Moerdijk is vanmiddag het luchtalarm afgegaan na het uitbreken van de brand. Daarmee wordt de waarschuwing verspreid dat mensen de deuren en ramen gesloten moeten houden.

Brandweerkorpsen uit de wijde omgeving van Moerdijk zijn uitgerukt om de brand te blussen. Verder is om 15.30 uur vanmiddag Omroep Brabant uitgeroepen tot rampenzender, zo heeft een zegsman van de regionale omroep gemeld. Verder worden twee speciale brandweervoertuigen van het ministerie van Defensie ingezet om de brand te bestrijden.

Bekijk hier de foto's via Omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/14841 ... rdijk.aspx

bron: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... en_me.html
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 05 jan 2011, 23:13

[quote name="Combi"]Op het industrieterrein aan de Vlasweg in Meerdijk woedt vanmiddag een grote brand bij een chemisch bedrijf. Dat heeft een politiewoordvoerder gemeld. Een ooggetuige maakte melding van vlammen tot wel 40 meter hoog. Het is niet bekend of er gewonden zijn gevallen.

Volgens getuigen zijn de rookwolken van verre zichtbaar. De rook waait naar het noorden, aldus een andere getuige. Momenteel worden nabijgelegen bedrijven ontruimd.

Het zou gaan om een bedrijf dat chemische producten bewerkt en verpakt, Chemie-Pack. In diverse gemeenten bij Meerdijk is vanmiddag het luchtalarm afgegaan na het uitbreken van de brand. Daarmee wordt de waarschuwing verspreid dat mensen de deuren en ramen gesloten moeten houden.

Brandweerkorpsen uit de wijde omgeving van Meerdijk zijn uitgerukt om de brand te blussen. Verder is om 15.30 uur vanmiddag Omroep Brabant uitgeroepen tot rampenzender, zo heeft een zegsman van de regionale omroep gemeld. Verder worden twee speciale brandweervoertuigen van het ministerie van Defensie ingezet om de brand te bestrijden.

Bekijk hier de foto's via Omroep Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/14841 ... rdijk.aspx

bron: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... en_me.html[/quote]

I felt like fixing it. :lol:
combi
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 23:19

BREEK*ING NIEUWS

Brand veroorzaakt onze eigen QFFer DDWW door zo vaak te roepen "we gaan dood" zijn de opslagtanks in de moerdijk spontaan in brand gevlogen.

De eerste WeGaanDood-aanslag in vernederland is hier mee een feit aldus terrorisme-bevorderaar drs. E.S.M. Akerboom (fictieve naam, enige overeenkomst met de werkelijkheid is puur toevallig)
:osama:
AC1DB0Y
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 05 jan 2011, 23:20

Amazing illustration work from Michal Dziekan from Warsaw, Poland
http://www.shredesign.com/artworks/dist ... al-dziekan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vette shizzle
Vortex