Goedkope Vaste Lasten?!?!?!!

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

do 21 mar 2013, 00:21

Ik ben erg benieuwd wie de goedkoopste leveranciers zijn voor gas, water, stroom, internet, telefoon en tv zijn.

Dat klinkt erg kort door de bocht, maar ik ben gewoonweg nieuwsgierig naar hoe anderen dit geregeld hebben, en of ik mogelijk dingen verkeerd doe...

Kom d'r maar in...

Hatsjiekiedeeeeeeeeeeeeeeeeee
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ikbeni
ikbeni
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 21 mar 2013, 00:46

Dat is toevallig ik zit met een vergelijkbare vraag, hoe het beste te combineren naar alles bij aeen leverancier?

Thanks!
Fulltime Vrijwilliger
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 21 mar 2013, 03:58

Ik heb vorig jaar met GrunnigerPower kennis moge maken

Ons concept

Grunneger Power heeft per 14 april 2012 haar eigen coöperatieve energiebedrijf opgericht, dat onderdeel uitmaakt van de vereniging en past binnen de doelstellingen van de coöperatieve vereniging. U kunt zich nu dus inschrijven als lid en ook als klant van Grunneger Power!

Iedereen in Nederland kan klant worden
Iedereen die gas en stroom afneemt kan klant bij ons worden. Wij zijn wel lokaal gericht maar we zijn ook een gewoon energiebedrijf en leveren via het net. Dus iedereen in Nederland die warm loopt voor het concept Grunneger Power kan klant worden. Wees welkom!

De goede redenen om klant te worden

Wij weten dat het niet zo gebruikelijk is om te switchen van energieleverancier. Veel mensen zien op tegen het gedoe. Of ze hebben het gevoel dat het toch een beetje één pot nat is', met al die energiebedrijven. Ons verhaal is toch net even anders. Wij denken dat u nu wél goede argumenten heeft om te switchen.

1. Onze prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Wij doen echter niet aan ingewikkelde kortingsacties, wij zijn meteen duidelijk over de kosten en houden onze tarieven dus ook eenvoudig. U vindt de tarieven op www.grunnegerpower.nl/energie onder "Energieprijzen".

2. Wij zorgen dat winsten uit energieverkoop niet langer de verkeerde kant uitvloeien. Als coöperatie hebben wij geen aandeelhouders en we zorgen dat de winsten die gemaakt worden uit de verkoop van energie niet alleen groen maar ook zoveel mogelijk lokaal geherinvesteerd worden.

3. Onze gasprijs is ten opzichte van het gemiddelde ietsjes lager, onze stroomprijs een fractie hoger dan gemiddeld. Dit is extra aantrekkelijk voor alle klanten omdat gas vaak 2/3 van de energiekosten uitmaakt. Tevens kunnen klanten vaak makkelijker besparen op stroomverbruik, en dit levert, bij voorbeeld met een zonnestroom installatie, nog meer voordelen op.

4. Betrouwbaarheid en veiligheid zijn gegarandeerd. Wij hebben professionele organisaties achter ons staan (Sepa Green Energy B.V. en EABO B.V.) die levering van duurzame stroom en aardgas als ook de administratie voor ons verzorgen. Verder voldoet ons bedrijf aan de strenge voorwaarden van de NMA. De levering van gas en stroom is verzekerd. Wij zijn uw aanspreekpunt.

5. Wij brengen samen een lokale concentratie van duurzame én sociale energie tot stand. Wij kiezen bewust voor een manier van werken waarin we technisch naar vernieuwing (groene energie) streven, en tegelijk naar een normalisering, bewuster omgaan met onze eigen directe omgeving, in het belang van de toekomst van de aarde. Wat wij zelf kunnen, nemen we ook zelf ter hand.

Ook leden die zelf geen zonnepanelen op hun dak hebben kunnen klant worden!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi, ikbeni
Dromen
Administrator
Administrator

do 21 mar 2013, 13:33

Na mijn mening maakt het geen FUCK uit welke energieleverancier je bijv. hebt. Natuurlijk scheelt het in prijs, maar vaak is het zo dat de ene aanbieder bij weinig gebruik, over een heel jaar gezien, goedkoper is dan een ander (en de ander is weer goedkoper bij wat meer gebruik).

Anniewee, ik werd vorige week ofzo gebeld door de Nederlandse Energie Maatschappij. Die meneer feliciteerde mij en zei dat ik gelukkig man was want ik kon enorm veel besparen op energiekosten! Fantastisch! Maar dit wou ik niet, en die kerel wist bijna niet wat ie moest zeggen :D Nee, ik ben geen schrale nederlander en ik ken al die babyboomtruukjes wel.

Het maakt geen ene fuck uit met stroom waar je zit. Wellicht dat je bij een andere maatschappij 15 euro goedkoper uit ben, maar al dat geouwehoer om de hele bende over te zetten kost je meer (negatieve) energie dan die uiteindelijke 15 euri.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver, Vortex, Mec
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”