Kerkmuziek = XTC

Hier tref je alle topics aan die te maken hebben met gnostiek en religieuze aangelegenheden.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

wo 04 sep 2013, 20:57

Tienduizenden via internet verkochte xtc-pillen vonden in dvd-hoesjes met daarop het logo 'kerkmuziek' hun weg naar hun gebruiker.

Het Openbaar Ministerie (OM) maakte vandaag bekend dat een in het voorjaar opgepakte drugsbende op deze manier haar pillen verzond. Zes verdachten (26 tot 62 jaar oud) uit Emmen, Westerbork en Groningen moeten zich volgens het ANP vandaag verantwoorden voor de rechtbank in Assen. Zij worden verdacht van deelname aan een criminele organisatie en de productie van en handel in xtc. Voor de zaak trok de rechtbank de hele dag uit.

De politie nam bij de aanhouding van de verdachten in april op meerdere plaatsen tienduizenden xtc-pillen, andere harddrugs, auto's en duizenden euro's in beslag.
Bron: ->> http://www.powned.tv/nieuws/raar/2013/0 ... tc_af.html

Daar zouden maar zo eens QFFers bij kunnen zijn. Zo geniaal bedacht... QerQmuzieQ DruQs

Whuhu!

:love:

:)
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 04 sep 2013, 21:26

Die met de afbeelding van de QerQ van Heveskes erop die zijn het sterkst. >:D
baphomet
Administrator
Administrator

wo 04 sep 2013, 21:28

ROFL! Maar serieus ik snap de hele heisa om XTC heen nooit zo. Tuurlijk het zijn drugs, maar man ze kunnen beter dat soort zooi gewoon legaal maken en via shops van overheid verkopen (dan weet je zeker dat je geen rotzooi koopt) want dat gaat enorm aan kosten schelen in de maatschappij en samenleving. Geen vervolging meer van criminelen, want als het legaal is dan geen handel meer voor hun. Enfin, you get the point...

;)
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 04 sep 2013, 21:35

Ja want dan gebeuren er vaak nare bijkomstigheden, vroeger met de opkomst van de House was het veel professioneler en van een betere kwaliteit. Nu is het veel criminelerer geworden met alle gevolgen van dien:

'Brabander zwaargewond door explosie xtc-lab'

De bewoner van een huis in Woensdrecht is woensdag zwaargewond geraakt bij een explosie in zijn woning.
De politie vermoedt dat de bewoner een xtc-laboratorium aan het opzetten was, omdat in het huis chemicaliën werden gevonden die worden gebruikt worden bij het maken van de drugs.
De politie heeft de Landelijke Faciliteit Ontmantelen uit Den Helder ingeschakeld om verder onderzoek te doen in het huis aan de Bossestraat in de Brabantse plaats.
De bewoner is met ernstige brandwonden naar het brandwondencentrum in Rotterdam gebracht.
Door: Novum
http://www.nu.nl/binnenland/3567312/bra ... c-lab.html
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 04 sep 2013, 21:44

baphomet schreef: via shops van overheid verkopen (dan weet je zeker dat je geen rotzooi koopt)
Meen je dit nou serieus?

Een van de redenen dat de wereld vol met monsanto, chemische troep etc. meuk zit en de hele wereld vertyft word is omdat iedereen in een bubbel leeft en denkt als het niet goed/echt zo slecht was zou het wel illegaal zijn, zou het niet verkocht mogen worden, zou het niet gedaan mogen worden..
Overheid heeft bewust consumeren kapot gemaakt, of beter gezegd overheid heeft bewustzijn kapot gemaakt, dat is ook het hele doel iedereen machinale zombies maken en dat lukt aardig, de religie genaamd authoriteit heerst deze wereld..

Zonder dat het bewustzijn kapot gemaakt zou zijn was er ook geen overheid, maar overheid maakt sloopt het volledig..
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1
baphomet
Administrator
Administrator

wo 04 sep 2013, 21:54

Ik bedoel meer dat er dan minder jacht gemaakt zou hoeven worden. De jacht op XTC is in Nederland nog nooit zo extreem geweest als de afgelopen tijd. Dit heeft grotendeels te maken met andere landen die druk leggen op Nederland omdat de productie van MDMA / XTC hier in Nederland vrij gemakkelijk is gemaakt door de overheid die zich jarenlang niet bemoeid heeft met de handel in XTC. Sporadisch pakten ze er eens wat op, maar zo extreem als men nu aan het opsporen is was het serieus niet eerder.

Maanden onderzoek en dus manuren worden er ingestoken door justitie en het OM. Zeer waarschijnlijk ook omdat er vanuit Brussel door de EU ook wel extra druk op Nederland gelegd zal worden op het naleven van Europees gemaakte afspraken.

Het is natuurlijk niets minder dan een groot schaakspel, dat een enorme geldstroom met zich meebrengt. En die voor de eindgebruikers ven het product ook nog eens zorgen dat zij meer moeten betalen. Daarnaast gaat ook de kwaliteit achteruit. Daarom zei ik ook laat het vanuit de overheid geregeld worden dan.

Ze testen toch ook drugs voor eindgebruikers?
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 04 sep 2013, 22:21

Ik erger me ook altijd eraan als lui zeggen maak wiet gewoon legaal en hef er belasting op..

Niks maak wiet gewoon legaal PUNT..
Moraliteit ∝ Vrijheid
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 08 sep 2013, 12:07

Ik ben ook pro-regulering. Wat mij betreft maken ze alle dope legaal en kun je het bij goed gedrag gewoon bij de apotheker halen. Zo haal je het uit het illegale circuit en kun je de kwaliteit waarborgen. Scheelt iig een paar dooie per jaar met die rommel die ze erin stoppen
baphomet
Administrator
Administrator

zo 08 sep 2013, 16:22

Daar kan ik me redelijk in vinden NoMore... Maar goed, niet iedereen denk zo natuurlijk, waardoor drugs altijd een hekel punt van discussie zullen blijven voor velen...

EDIT: #13.000
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 08 sep 2013, 16:30

Och .... drugs ..... alcohol is een keiharde drug en daar hoor je niemand over.
Het verruimt nl. niet je blik maar maakt je afgestompt en daarom mag het wel.

Waarom mag marihuana dan niet? Omdat dat teveel met hennep te maken heeft en met hennep kunnen mensen in heel veel zaken zelfvoorzienend worden, oa energie maar ook transport, bouwmaterialenm kleding, voeding en brandstof.

Vrijgeven die handel, huppakee. Hebben we niets geleerd van de drooglegging in de USA in de jaren 20 en 30 van de vorige eeuw?
Daardoor is de cosa nostra zo groot geworden. Maar ja, belangen ... loopt allemaal door elkaar heen.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 08 sep 2013, 16:36

Mooi verwoord Gran Hermano! :love:

En inderdaad FE, alcohol is pas een echte killer, maar toch gewoon te koop in iedere buurtsuper en snackbar om de hoek. Tenzij je in een "Sharia-Wijk" woont natuurlijk... ;-)

Maar "Sharia-Wijken" bestaan niet, net als legale goede drugs... ;D
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 08 sep 2013, 16:49

NoMore schreef:Ik ben ook pro-regulering. Wat mij betreft maken ze alle dope legaal en kun je het bij goed gedrag gewoon bij de apotheker halen. Zo haal je het uit het illegale circuit en kun je de kwaliteit waarborgen. Scheelt iig een paar dooie per jaar met die rommel die ze erin stoppen
Daarmee haal je niks uit het illegale circuit..

Er wil bijv. ook niemand aan de wietpas..

En kwaliteit waarborg je door de vrije markt.. concurrentie op kwaliteit en prijs..

Wat heeft goed gedrag ermee te maken? een reden bedenken om er ipv een recht een privilege van te maken?
Moraliteit ∝ Vrijheid
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

za 20 jul 2019, 18:51

baphomet schreef:
zo 08 sep 2013, 16:36
Mooi verwoord Gran Hermano! :love:

En inderdaad FE, alcohol is pas een echte killer, maar toch gewoon te koop in iedere buurtsuper en snackbar om de hoek. Tenzij je in een "Sharia-Wijk" woont natuurlijk... ;-)

Maar "Sharia-Wijken" bestaan niet, net als legale goede drugs... ;D
Uhh ik woon in zon wijk en hier is alles gewoon te koop hoor. Vooroordeel gifje bestellen doet 😎
Plaats reactie

Terug naar “Gnostiek / Religie”