Re: (Oud)-artikels als forumtopic

Help ons mee om het forum te verbeteren en deel je ideeën. Denk je dat iets beter of anders kan? Laat het weten!
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 22 mar 2011, 23:12

Topic geopend op basis van dit gesprek tussen Vrillon en Nexion2:

Vrillon : jow.. nexion jij hebt nu een dump topic aangemaakt in het forum, kan ik niet het beste gewoon het dump topic van de frontpage degraderen tot forum topic?
Vrillon : zo zijn er volgens mij nog wel meer frontpage artikelen die beter op zn plek staan als puur forum topic

Hier dus enkele artikels die beter af zijn als puur forum topic:

Dump
Feedback website
Temple of Idiots (gekke, leuke, idiote plaatjes en berichten e.d.)
Wat luister je? :P

Aanvulling door anderen hieronder? :P

Zie dat nex ook al bezig is wat topics neer te zetten, maar goed .. aanvullingen? :P
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 22 mar 2011, 23:16

Dump is Vrillon aan het synchroniseren

Temple of idiots staat hier: index.php?option=com_kunena&func=view&c ... =120#28781

Feedback website staat er over een minuut of wat.

N2
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 22 mar 2011, 23:23

Je hoeft er geen topics voor aan te maken @nexion, gewoon het topic uit voorpagina artikelen verplaatsen naar het gewenste onderwerp en eventueel de openingstext aanpassen naar hoe het in het artikel op de fp erin staat.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 22 mar 2011, 23:38

Ik heb iig de dump, de temple of idiots en feedback website verplaatst.. ik ga nu eten

Edit: en nu ook muziek..
Moraliteit ∝ Vrijheid
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 00:26

ok, Er is ook nog feedback part 2, wat is de bedoeling dat ik doe? proberen te mergen met het andere feedback topic, of het andere feedback topic sluiten en deze open laten, of andere suggesties? gewoon allebei openlaten..

verder nog:
QFF's muziekanten / musicians corner.
Your opinion counts.?????????
etc.....

Edit:
En we hebben nog
De discussie: Niburu
Wat is er bij Mallona aan de hand?
Moraliteit ∝ Vrijheid
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 00:43

k, Er is ook nog feedback part 2, wat is de bedoeling dat ik doe? ======> Ik zou gewoon feedback van de FP naar het feedback topic in het forum (Off topic gedeelte) plaatsen en het op 1 centraal punt te houden. Dus 1 feedback punt op het forum. Zou ik doen, is maar een tip.

QFF's muziekanten / musicians corner.======> Van FP naar forum

Your opinion counts.?????????====> Van FP naar forum........

Vrillon als ik zou weten hoe ik dat moet doen dan hiel ik je er bij. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. (Maar ik leer heel snel)

B)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 00:45

Edit:
En we hebben nog

Weg d'r mee.........maar da's MIJN mening daar zou een ander weer anders over denken misschien.........ik vind het QFF onwaardig.

B)
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 00:48

@nexion, ik ga gewoon naar het topic in voorpagina artikelen en klik op modereer onderwerp, dan kun je em verplaatsen, en dan pas ik de openingspost aan naar wat er ook in het fp artikel staat.
Wel even hier melden wat je verplaatst hebt, dan verwijder ik het topic op de fp wel, want moet dan ook die verbinding tussen het topic en het frontpage artikel verwijderen.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 00:57

[quote=""Vrillon" post=28791"]@nexion, ik ga gewoon naar het topic in voorpagina artikelen en klik op modereer onderwerp, dan kun je em verplaatsen, en dan pas ik de openingspost aan naar wat er ook in het fp artikel staat.
Wel even hier melden wat je verplaatst hebt, dan verwijder ik het topic op de fp wel, want moet dan ook die verbinding tussen het topic en het frontpage artikel verwijderen.[/quote] Bedankt voor de uitleg, ik ga dat zo ff proberen ZONDER iets te verplaatsen hoor!! hehehhee. Ik wil ff zien wat het allemaal kan en zo........ik vogel het wel uit en als ik het onder de knie heb dan schiet ik je hier en daar te hulp als dat gewenst is.

Ik ga naar de FP, open het gewenste artikel, klik op modereren en dan verplaatsen: Check. Maar dan issie nog niet van de FP ÁF begrijp ik?

n2
combi
Administrator
Administrator

wo 23 mar 2011, 01:59

[quote=""Nexion2" post=28790"]Edit:
En we hebben nog

Weg d'r mee.........maar da's MIJN mening daar zou een ander weer anders over denken misschien.........ik vind het QFF onwaardig.

B)[/quote]

Beetje kort door de bocht om al die mensen die daar hun ding in hebben gedaan als niet qff waardig af te schilderen da's dan weer mijn mening.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 02:13

ik heb " de discussie: niburu" en "wat is er bij mallona aan de hand?" verplaatst naar offtopic en chitchat.

edit: we hebben ook nog niburu in de digishit.. mag ook naar offtopic neem ik aan? http://quofataferunt.com/index.php?opti ... tem&id=355
Moraliteit ∝ Vrijheid
combi
Administrator
Administrator

wo 23 mar 2011, 02:21

[quote=""Vrillon" post=28797"]ik heb " de discussie: niburu" en "wat is er bij mallona aan de hand?" verplaatst naar offtopic en chitchat.[/quote]

En jij dacht dat dat gewaardeerd werd ? niet dus! flikker een eind op met topics te verwijderen en voor anderen uitmaken wat belangrijk is.
Heb het al eerder gezegd zeg alles en plaats alles als dat niet kan dag!
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 02:43

[quote=""combi" post=28798"][quote=""Vrillon" post=28797"]ik heb " de discussie: niburu" en "wat is er bij mallona aan de hand?" verplaatst naar offtopic en chitchat.[/quote]

En jij dacht dat dat gewaardeerd werd ? niet dus! flikker een eind op met topics te verwijderen en voor anderen uitmaken wat belangrijk is.
Heb het al eerder gezegd zeg alles en plaats alles als dat niet kan dag![/quote]

Ik heb niks verwijdert... of wat bedoel je?
Moraliteit ∝ Vrijheid
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 02:50

[quote=""Vrillon" post=28799"][quote=""combi" post=28798"][quote=""Vrillon" post=28797"]ik heb " de discussie: niburu" en "wat is er bij mallona aan de hand?" verplaatst naar offtopic en chitchat.[/quote]

Heb het al eerder gezegd zeg alles en plaats alles als dat niet kan dag![/quote]

Ik heb niks verwijdert... of wat bedoel je?[/quote] NOU! JA zeg. ZO bedoel ik dat dus NIET hé. HALLLOOO! Gast.

Ik bedoel niets meer dan Niet zo prominent op de voorgrond. Ik dacht dat begrijpt hij wel, niet dus. Het zij zo! Ik bedoel meer als onderwerp op het forum misschien en niet (zozeer) op de voorpagina!! That's all.

Wat nou verwijderen, weggooien......NIET dus.

Nex, denk om je bloeddruk! Ik moest echt ff afkoelen toen ik je reactie zag!

Geeft niet, laat maar verder.

Waar is m'n bier.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 mar 2011, 02:54

En als we dan toch aan het zeiken zijn: Verander dan ook de titel van dit topic ff in het Nederlands : (Oud)-artikelEN ipv artikels.:woohoo:
Plaats reactie

Terug naar “QFF Ideeënbus”