Games &zo

Alles over games, spelletjes, etc. dat kun je hier vinden.
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

di 22 jan 2013, 01:25

My Jekyll doesn't Hide
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

di 05 feb 2013, 02:56

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

di 05 feb 2013, 03:08

Ben onlangs weer opnieuw begonnen met Bad Company I en daarna ga ik II opnieuw spelen op de Xbox 360... Ook geniaal...

[video][/video]
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

di 05 feb 2013, 03:36

:lol:
Z-PiLL
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 05 feb 2013, 12:02

[quote=""baphomet" post=67656"]Ben onlangs weer opnieuw begonnen met Bad Company I en daarna ga ik II opnieuw spelen op de Xbox 360... Ook geniaal...

[video][/video][/quote]
Toevallig gisteren deze (BCII) aan een maatje uitgeleend. Vind het erg tof, maar speel niet online en de single player frustreerde me. Ja ok, ik geef toe: ben niet al te best in shooters. Kom niet voorbij zo'n missie dat je een neergestorte satteliet moet beschermen. :blush:
Als "tegen-ruil" leen ik zijn Skyrim, da's echt zo'n spel waar ik me helemaal in kan verliezen. B)
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 05 feb 2013, 15:52

Afbeelding

http://www.antichamber-game.com/

Antichamber is a mind-bending psychological exploration game where nothing can be taken for granted. Discover an Escher-like world where hallways wrap around upon each other, spaces reconfigure themselves, and accomplishing the impossible may just be the only way forward.
History

An early version of Antichamber was first presented at the Tokyo Game Show for Sense of Wonder Night 2009. The game at that time was a philosophical art piece titled "Hazard: The Journey Of Life", created entirely by Alexander Bruce as a mod for Unreal Tournament 3 during his final year of university. During the Tokyo Game Show Alexander met with Mike Capps, president of Epic Games, and was informed about the as yet unannounced Unreal Development Kit. Development of a standalone version began in late 2009.

Throughout its development, the game went on to receive many honours in major competitions including Make Something Unreal, the PAX10, IndieCade and the Independent Games Festival. Alexander also brought on additional collaborators for sound design, music, modelling and illustration.

In July 2011, Hazard was renamed to Antichamber in preparation for its commercial release, as the game had undergone significant changes since its inception. In March 2012, it became the winner for Technical Excellence in the Independent Games Festival. In April 2012, Antichamber was announced as the 7th game to receive funding from the Indie Fund to help it through its final stages of development.

Antichamber will be released on January 31st, 2013.
Features

A deeply psychological experience that will make you question everything you know about how a game works.
Mind-bending challenges that will subvert your expectations at every twist and turn.
An enormous, seamless non-Euclidean world to explore.
Lifelike soundscapes developed by Robin Arnott and an ambient soundtrack composed by Siddhartha Barnhoorn.
A gun that can create, destroy and manipulate matter, allowing you to discover new ways to overcome your surroundings.

[hide][url=magnet:?xt=urn:btih:b9e30fc5a910393bc809bcea1773fd9a540ebbe1&dn=Antichamber+v1.0+Steam-Rip+CRACKED-RICHVSM&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80]30 dagen probeer versie[/url][/hide] :silly:
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
combi
Administrator
Administrator

do 05 sep 2013, 23:56

Op 04 september jongstleden kwam er een update uit voor de MMO Phantasy Star Online 2 van SEGA. Enkele uren na de release kwamen er opeens enorm veel klachten van mensen wiens harde schijf, of de partitie waarin PSO2 stond, helemaal leeg was gehaald door de patch.

SEGA was er snel bij om de patch offline te halen en na onderzoek kwam de fout naar boven. De patch haalde niet alleen de oude files van PSO2 van de harde schijf af…maar alle files die niets met de nieuwe patch te maken hadden. Het probleem was snel verholpen maar SEGA gaat onderzoeken hoe het mogelijk is dat deze fout kon ontstaan.

meer en bron: http://www.computerandvideogames.nl/pha ... e-bedankt/
combi
Administrator
Administrator

ma 17 feb 2014, 20:04

Valve VAC anti-cheat module scans your DNS records and stores it on server
Submitted by CWZ

Mon, 02/17/2014 - 17:17
http://www.cyberwarzone.com/valve-vac-a ... -it-server

The gaming community has been informed that the Valve, anti-cheat module VAC reads all the DNS records from the user that is using Valve, once the records have been read the Valve program sends the statistics hashed back to the Valve server. You don't have to visit the site, any query to the site (an image, a redirect link, a file on the server) will be added to the dns cache. And only the domain will be in your cache, no full urls. Entries in the cache remains till they expire or at most 1 day (might not be 100% accurate), but they don't last

We don't know how long this information is kept on their servers, maybe forever, maybe a few days. It's probably done everytime you join a vac server. It seems they are moving from detecting the cheats themselves to computer forensics. Relying on leftover data from using the cheats. This has been done by other anticheats, like punkbuster and resulted in false bans. Although im not saying they will ban people from simply visiting the site, just that it can be easily exploited

What it does:

Goes through all your DNS Cache entries (ipconfig /displaydns)

Hashes each one with md5

Reports back to VAC Servers

So the domain reddit.com would be 1fd7de7da0fce4963f775a5fdb894db5 or organner.pl would be 107cad71e7442611aa633818de5f2930 (Although this might not be fully correct because it seems to be doing something to characters between A-Z, possible making them lowercase)

Hashing with md5 is not full proof, they can be reversed easily nowadays using rainbowtables. So they are relying on a weak hashing function

bron en meer: http://www.cyberwarzone.com/valve-vac-a ... -it-server
Toxopeus
Administrator
Administrator

ma 17 feb 2014, 21:38

'Aantal verslaafde jonge gamers stijgt'

Het aantal jonge gamers dat hulp zoekt bij een kliniek omdat ze verslaafd zijn aan computerspelletjes is de afgelopen twee jaar met 66 procent gestegen.
Dat meldt de NOS zondagavond na een rondgang langs acht verslavingsinstellingen. De gamers zijn bovendien jonger, en hun verslaving is zwaarder.
De acht klinieken behandelden in 2011 samen 256 jonge gamers met een verslaving. In 2013 was dat aantal gestegen tot 426. En waar het drie jaar geleden meestal ging om jongeren van vijftien jaar en ouder, daar gaat het volgens de NOS nu soms om kinderen van tien, elf of twaalf jaar.

De directeur van een van de klinieken ziet dat de jongeren steeds extremer bezig zijn met hun obsessie. "Het aantal uren dat ze gamen neemt toe, soms wel achttien uur per etmaal", zo zegt directeur van Yes We Can Clinics Jan Willem Poot tegen de omroep. Ze gebruiken volgens hem ook veel drugs en verwaarlozen zichzelf.

Jellinek
Verslavingskliniek Jellinek, die vorig jaar ruim vijftig gameverslaafden zag aankloppen, schrijft de stijging onder meer toe aan de groeiende alomtegenwoordigheid van internet via smartphones en tablets.
Ook zouden ouders eerder aan de bel trekken als het niet goed gaat met hun kind, zo meldt de kliniek zondag in een verklaring. Behalve onder tieners ziet de kliniek ook veel gameverslaving onder twintigers.

Lichtzinnig
De klinieken signaleren een taboe op gameverslaving, waardoor veel jongeren zich niet zouden laten behandelen. Volgens onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam is zo'n 1,5 procent van de jongeren tussen de dertien en zestien jaar verslaafd aan online gamen, oftewel ongeveer twaalfduizend kinderen.
Jongeren, docenten en ouders zouden via school meer voorlichting moeten krijgen over gameverslaving, vinden de klinieken. "Veel ouders en docenten denken te lichtzinnig over de oplossing: trek de stekker eruit en dan is het klaar. Maar zo werkt het niet", aldus teamcoach van de Tielse kliniek Iriszorg Marius Nabuurs. Een gameverslaving moet volgens hem op dezelfde manier worden behandeld als een alcohol- of drugsverslaving.
Van een gameverslaving is volgens Jellinek sprake als iemand meer dan zestien uur per week gamet en daardoor slechter functioneert.

Door: Novum
http://www.nu.nl/binnenland/3703934/aan ... tijgt.html
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 mar 2014, 21:59

Momenteel bezig met deze game:

"South Park The Stick of Truth"

Echt serieus hilarisch en erg grappig! Het is echt alsof je in de tekenfilm zit gedurende de gehele game!!

Hier een torrent linkje:

http://torrentz.eu/d19d87a1e51608687c56 ... f0598ed359

Absoluut een aanrader voor South Park liefhebbers en je hebt er niet een heel erg rappe PC voor nodig en je hebt uren lol en speelplezier. je kan erg veel doen en het is echt een RPG dus je speelt echt een rol. Kortom best wel een goede game!

Veel speelplezier QFF!
baphomet
Administrator
Administrator

vr 21 mar 2014, 01:56

South Park had ik uitgespeeld dus weer begonnen aan een volgende:

Erg vette game tot nu toe!
baphomet
Administrator
Administrator

ma 31 mar 2014, 21:43

Na de vorige games al vrij snel uitgespeeld te hebben, ben ik sinds een paar dagen nu bezig met iets waarvan ik beloofd had het niet te doen, daar ik de gevaren van te voren al wist. Anyways, ik ben er dus toch mee aan de slag gegaan, ondanks dat ik wist dat het zeer verslavend zou kunnen zijn. Battlefield 4. Ik had 'm al heel lang liggen, maar er nu net pas dus sinds een paar dagen mee in de weer.

En het overtreft mijn stoutste verwachtingen. Ik denk oprecht dat dit spel het dichtst bij echte oorlog komt. Zo fucking realistisch!!

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus, Mec
baphomet
Administrator
Administrator

wo 09 jul 2014, 19:40

Ik speel het zelf niet, kende het wel en vroeg me af of er mensen zijn die het spelen en of gespeeld hebben. Dat vraag ik me af na het zien van de onderstaande documentaire:

baphomet
Administrator
Administrator

wo 09 jul 2014, 20:54

baphomet
Administrator
Administrator

zo 28 dec 2014, 22:36

QFF The Game: -> http://quofataferunt.com/qffgame/qff.html

F11 voor fullscreen
Plaats reactie

Terug naar “Games”