Wie is Richard Carl Samson?

Hier tref je diverse topics aan over de gruwelijke daden van kindermisbruikers en de verstrekkende gevolgen van hun daden waarmee sommige daders keer op keer weg lijken te komen.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 01 mar 2013, 21:57

Vorige week viel mijn bek van verbazing open bij het lezen van een 24 pagina's tellende PDF, die afkomstig zou zijn van ene Richard Carl Samson. Het waren 24 pagina's met gedetailleerde informatie over personen die ook tijdens het rolodex gebeuren in een onderzoek van o.a. justitie en politie naar voren zijn gekomen met betrekking tot grootschalige kindermisbruik. Ook de naam van Joris Demmink wordt in deze 24 pagina's meerdere malen genoemd. Maar wie is de persoon achter deze bewuste PDF?

Om een indruk van de desbetreffende PDF te krijgen zou ik willen zeggen: "Lees en Huiver!"

Tja... Wie stelt nu zoiets samen? Wie brengt er zo iets dergelijks naar buiten en met welke intenties is dit gedaan? Is dit echt waar wat er te lezen staat? Of zijn dit de zieke fantasieën van een fantast en oplichter? Toen ik wat speurwerk deed naar Richard Carl Samson stuitte ik namelijk op het onderstaande stukje van Nanko Kiel, leest U even mee...???

Kent u ene Richard Carl Samson? De man schijnt tijdens de Bijlmerramp in 1991 met de Israëlische geheime dienst de Mossad te hebben samengewerkt, was volgens eigen zeggen in dienst bij de AIVD en dicht zichzelf de titel doctor toe. Hij doet voorkomen  alles te weten van pedo Sytze van der V. en wilde die informatie best met anderen delen.

Tijd om eens nader met hem kennis te maken. Het heeft er namelijk alle schijn van dat we hier met een ordinaire oplichter te maken hebben. Een man die in een fantasiewereld leeft. En als de zaken niet lopen zoals hij denkt dat het zou moeten, veinst hij volgens zijn slachtoffers een erge ziekte. Terminaal om precies te zijn.

RICHARD CARL SAMSON

MIJN VERHAAL OVER DE BIJLMERRAMP IN AMSTERDAM, 1991. IN 2003 GERAAKTE IK IN COMA EN ONDAnKS DAT IEDEREEN EN OOK ALLE ARTSEN HET NIET VERWACHTTEN KWAM IK NA 2 1/2 MAAND UIT COMA. WELISWAAR INVALIDE EN MET REST-VERSCHIJNSELEN…MAAR TOCH. IN MIJN ZELFSTANDIG WEBLOG MIJN DAGELIJKS LEVEN EN EEN BLIK TERUG NAAR….

Als je de hersenspinsels van Samson leest zou hij Hans Christian Andersen ongetwijfeld geduchte concurrentie hebben aangedaan als het er op aankomt een goed sprookje te vertellen.
Hoe erg kun je iemand voor de gek houden. Nou, dat gaat in Nederland zelfs vrij gemakkelijk. Er zijn genoeg mensen die anderen op hun blauwe ogen vertrouwen als ze met duur klinkende titels op de proppen komen. Samson lijkt zo’n man te zijn. Een beetje googelen levert een link naar een wazige site op waar je eigenlijk niks mee kunt. En een drietal links die nergens toe leiden.
Dus moeten we de informatie ergens anders weg zien te halen. Die komt al snel op tafel. Samson schijnt zich uit te geven als professor aan de Universiteit van Amsterdam. Ze noemen hem daar de Buldozer.
Er verschijnen echter vraagtekens als het verhaal opduikt van een jongen die hij eerder dit jaar via zijn eigen school aan een stageplek op de Universiteit zou helpen. Een autistisch kind die hij via een bevriende professor middels hypnose wel even van zijn autisme zou afhelpen. Een jongen en zijn mentors die hij met mooie praatjes wist in te palmen.
Alles leek uitgewerkt. Op het moment dat de stage eindelijk zijn beslag zou krijgen, verdween Samson echter uit beeld. Zijn ziekte had hem in april weer te pakken genomen. Hij lag volgens stervensbegeleider en tevens secretaris Mark Vermeulen opnieuw in coma. En de inzet en hulp van Samson was kennelijk nodig om deze bijzondere stage mogelijk te maken. Die komt er niet en ondanks het feit dat de ouders van de jongen herhaaldelijk om tekst en uitleg vragen, blijft het akelig stil.
Het heeft er alle schijn van dat Samson willens en wetens een kind met autisme in het ootje heeft genomen. Hem hoop gaf op een moment dat hij het niet meer zag zitten. Om de jongen daarna als een baksteen te laten vallen. Dat er iets niet in de haak is blijkt wel als er contact met de Universiteit wordt gezocht. Men kent het verhaal en betreurt de hele gang van zaken, maar van een professor Samson hebben ze op de Universiteit nog nooit gehoord.
De ‘professor’ is overigens van alle markten thuis. Als topfunctionaris van de AIVD zou hij in het geniep aan de ontmaskering van een groot netwerk van pedofielen gewerkt hebben. Een netwerk waaraan door hem secretaris-generaal Joris Demmink van Justitie werd gelinkt. Justitie gijzelde in deze kwestie twee journalisten, omdat ze hun bron, de Rolodex-man, niet wilden prijsgeven. Volgens Samson was hij die bron.
Hij is iemand die zich verzekerd zegt te weten van de steun van een doos vol BN-ers uit politieke en justitiële kringen die hem terzijde staan bij de oprichtingsvergadering van twee stichtingen op 26 maart in Den Haag. Daarbij duiken onder andere de namen op van VVD-ers Frits Huffnagel en Ton Elias, GroenLinkser Tofik Dibi, Boris Ham (D66) en namens de media journalist Koen Voskuil van het Algemeen Dagblad.
Voskuil reageert verbaasd: ‘In mijn jaar van onderzoek naar Joris Demmink heb ik ook Richard Samson een paar keer gesproken. Omdat dit gesprekken waren op achtergrondbasis wil ik hier niet verder over uitweiden. Wel wil ik kwijt dat ik nooit bij een oprichtingsvergadering ben geweest van welke stichting dan ook. Als ik hiermee in verband word gebracht, kan ik alleen maar zeggen dat het niet waar is.’ De politici geven eveneens niet thuis. Vanwege de toen heersende kabinetscrisis. Dat is althans de uitleg van Samson. Huffnagel is minstens zo verbaasd en de oud-politicus laat dat via Twitter ook weten.
De credentials van de deelnemers worden getoetst bij Justitie en BZ. Misschien hadden ze de geloofsbrieven van Samson beter kunnen onderzoeken. En eens een stevig gesprek met hem voeren. Dat wordt echter lastig. Omdat hij of zijn secretaris nergens op reageren. Ook niet op de aantijgingen. En of het er ooit van zal komen? Volgens mensen die met hem te maken hebben gehad niet. Omdat zijn terminale ziekte plotseling weer lijkt toe te slaan als de grond hem te heet onder de voeten wordt. En hij waarschijnlijk opnieuw in coma is geraakt…

Tja... Wat denkt U? Echt? Nep? Gek? Voor de gek gehouden? Wie het weet mag het zeggen!! Hieronder in de comments kan het verder...

1119 AD
Marty
Antonaki
Antonaki

do 04 apr 2013, 23:42

Hallo, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit echt is. Ik ben 1 van de 24 "boy's" van Rafael Beth van de dagtrip naar De Efteling. Veel van de personen hierin genoemd zijn mij bekend, zoals Alex Petje, Dave en andere waar ik niet over wil uitwijden omdat ik met hun een relatie heb gehad of mij onderdak hebben verleend. Omar Sharif? Ja klopt! In de tijd dat ik "werzaam" was in het circuit werkte er een jonge engelse jongen in de Boys, hij viel op door zijn erg jonge uiterlijk en had veel klanten, op een dag was hij plots van de aardbodem verdwenen. Er gerucht ging dat hij was vermoord in een snuff-movie. Of dit echt gebeurd is weet ik niet maar van wat ik heb meegemaakt en heb gezien zou het zeker kunnen.
Toxopeus
Administrator
Administrator

do 04 apr 2013, 23:45

Welkom hier Marty en tnx voor de aanvulling!
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Marty
Antonaki
Antonaki

do 04 apr 2013, 23:54

Graag gedaan! Richard Samson mag dan een shady persoon zijn maar de namen en info in de pdf zijn echt. Ik vind het wel jammer dat sommige met naam en achternaam en zelfs met woonadres zijn vernoemd, aangezien zij schanknapen waren en geen daders.
Dromen
Administrator
Administrator

vr 05 apr 2013, 10:29

@ Marty, welkom en dank voor je reactie!

Wat vind jij van de hele zaak als ik vragen mag?
Marty
Antonaki
Antonaki

vr 05 apr 2013, 16:22

Bedoel je in het algemeen of specifiek Demmink?
Ik kom hier later op terug.
Dromen
Administrator
Administrator

vr 05 apr 2013, 16:35

Ik bedoel eigenlijk inderdaad in z'n algemeenheid.
Toxopeus
Administrator
Administrator

ma 08 apr 2013, 00:39

Oud-ambassadeur over Joris Demmink
Geplaatst door Frank Verhoef op 31 maart, 2013 - 11:00

Kritiek op Demmink-zaak neemt toe.

Oud-ambassadeur en voormalig baas van The Voice of America Richard W. Carlson heeft een zeer kritisch opiniestuk geschreven over de zaak-Joris Demmink. Op de website van Triblive schrijft hij:

A significant political scandal is moving toward explosion in the Netherlands. The story behind it is so vile, and the Dutch government cover-up so energetic, that its broad exposure could cause the International Court of Justice, the primary judicial organ of the United Nations, to leave The Hague.

De kritiek komt van steeds higher up. De druk neemt toe. Carlson schrijft: "For 30 years, Demmink was one of the highest-ranking law enforcement officers in the Netherlands, a perfect position from which to keep secret his alleged hobby of molesting young boys, sometimes as part of an organized group of EU pedophiles."

En: "Demmink is believed to have preyed on poor and homeless boys in the Netherlands and other EU countries, particularly Turkey, for years, using the power and perquisites of his elite office - limousines, bodyguards, drivers and policemen to procure boys for sexual use."

Carlson concludeert: "The Netherlands Embassy in Washington says there is no proof of any of these allegations. That's not surprising, since neither the young boys, nor the policemen, nor INTERPOL officers have ever been interviewed by Dutch authorities." Voor iedereen die is geïnteresseerd in de geruchten over Demmink, lees het stuk van de oud-ambassadeur hier.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... is-demmink
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Dromen
Administrator
Administrator

ma 08 apr 2013, 11:15

Op die site wordt gelinkt naar het artikel zelf:
http://triblive.com/opinion/featuredcom ... z2P6EqZPTu

Hij noemt zich nu trouwens: Richard W. Carlson is a former U.S. ambassador to the Seychelles and the former director of the Voice of America.
baphomet
Administrator
Administrator

za 16 nov 2013, 22:45

Een paar dagen geleden botste ik tegen een artikel aan ook over de man waarover we het in dit topic hadden:

http://www.boublog.nl/2012/11/08/een-wo ... onderzoek/
baphomet
Administrator
Administrator

za 16 nov 2013, 22:46

met name de comments zijn interessant!
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 16 nov 2013, 23:06

baphomet schreef:met name de comments zijn interessant!
Ja dat staat ook bol van de info en aanknopingspunten!
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 16 nov 2013, 23:17

Tja...
baphomet
Administrator
Administrator

za 16 nov 2013, 23:18

Ik zou die man toch wel eens een bezoekje willen brengen en hem eens op geheel eigen wijze aan de tand willen voelen. Ik durf te wedden dat hij wat los zal laten dat hij eigenlijk niet los mag laten.
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 16 nov 2013, 23:27

Ja hij is zoals vaak gezegd een fantast maar het lijkt inderdaad alsof hij iets verborgen houdt ::)
Plaats reactie

Terug naar “KinderneuQers”