"Aliens onderzochten kernwapens"

Alles over ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO's dus), Antonaki, E.T. en andere Saluzaanse zaken tref je aan in de topics in dit deel van het QFForum.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

ma 27 sep 2010, 18:23

Abrakadaver mikte zojuist een link in de shoutbox, waardoor ik toch even aandacht wil besteden aan dit onderwerp! Want ik las het vanmorgen ook al in het AD, nadat mijn partner me er op wees. De afgelopen dagen dus opeens vaak in het nieuws! Meer dan anders en ook steeds vaker in de MSM...

Enkele voormalige Amerikaanse piloten stellen dat al sinds 1948 buitenaardse wezens naar de kernwapens van de VS en Groot-Brittannië komen kijken. Ze zouden zelfs één keer geland zijn in een Britse basis. De regeringen zouden de buitenaardse activiteit verzwijgen.
Captain Robert Salas en zes andere piloten besloten hun stilzwijgen te doorbreken. "Het gaat over onbekende vliegende objecten. Ze worden vaak omschreven als UFO's, zo zou je hen kunnen noemen", zegt Salas in de Britse media. "De Amerikaanse luchtmacht liegt over de gevolgen van deze objecten voor de nationale veiligheid en wij kunnen het bewijzen", gaat hij verder.

Buitenaards
Salas zegt zelf een bezoek van buitenaardse wezens gezien te hebben op 16 maart 1967. Hij was toen in de Malmstrom basis in Montana. "Ik had dienst toen het object boven de site kwam zweven. En een week later gebeurde ergens anders hetzelfde. Ze hebben vooral interesse in onze raketten, waar ze ook vandaan komen. Ik denk persoonlijk dat ze niet van deze planeet afkomstig zijn."

Geland
Een ander gepensioneerd lid van de luchtmacht, kolonel Charles Halt, zou een UFO gezien hebben nabij Ipswich, één van de weinige plaatsen in het Verenigd Koninkrijk waar kernwapens opgestapeld liggen. De feiten zijn al 30 jaar oud. Halt zeg een vliegend object stralen over de basis sturen. Vervolgens hoorde hij op de militaire radio dat buitenaardse wezens nabij de opslagplaats voor kernwapens geland waren.

Getuigenissen
De VS en het Verenigd Koninkrijk zijn er sindsdien altijd in geslaagd om de verhalen te verdoezelen. De piloten zijn van plan om de informatie over buitenaards bezoek openbaar te maken. Ze beschikken over getuigenissen van 120 voormalige militairen die bevestigen dat er vreemde interventies waren in nucleaire kampen. Sommige verhalen gaan zelfs nog maar tot 2003 terug. Ze zullen de overheid proberen overtuigen om de bevolking in te lichten over het feit dat onze planeet bezocht werd door aliens.

Bron: HLN.be

En hier het stukje uit het AD:

LONDEN - Enkele voormalige Amerikaanse piloten beweren dat buitenaardse wezens sinds 1948 naar kernwapens op aarde komen kijken. Ze zouden zelfs één keer geland zijn op een Britse basis. De regeringen zouden de buitenaardse activiteit verzwijgen.
Zeven voormalige piloten besloten hun stilzwijgen te doorbreken. "Het gaat over onbekende vliegende objecten. Ze worden vaak omschreven als UFO's", zegt Robert Salas, een van de piloten in de Britse media. "De Amerikaanse luchtmacht liegt over de gevolgen van deze objecten voor de nationale veiligheid en wij kunnen het bewijzen."

Buitenaards
Salas zegt zelf een bezoek van buitenaardse wezens gezien te hebben op 16 maart 1967 op de Malmstrom basis in Montana. "Ik had dienst toen het object boven de basis zweefde. Een week later gebeurde ergens anders hetzelfde. Ze hebben vooral interesse in onze raketten."

Een ander gepensioneerd lid van de luchtmacht, kolonel Charles Halt, zou een UFO gezien hebben nabij Ipswich, één van de weinige plaatsen in het Verenigd Koninkrijk waar kernwapens liggen. De feiten zijn al 30 jaar oud. Vervolgens hoorde Halt op de militaire radio dat buitenaardse wezens nabij de opslagplaats voor kernwapens geland waren.

Getuigenissen
De VS en het Verenigd Koninkrijk zijn er sindsdien altijd in geslaagd om de verhalen te verdoezelen. De piloten zijn van plan om de informatie over buitenaards bezoek openbaar te maken. Ze beschikken over getuigenissen van 120 voormalige militairen die bevestigen dat er vreemde interventies waren in nucleaire kampen. De recentste van deze ervaringen dateren uit 2003. De piloten hopen de overheid te overtuigen om de bevolking in te lichten over het feit dat onze planeet bezocht werd door aliens.

Bron: AD.nl

Nagenoeg hetzelfde verhaal. Tel daar het opmerkelijke bericht over de VN en Aliens bij op en voor een doorgewinterde complot theorie liefhebber de ideale mix voor een leuk stukje discussie over Aliens en U.F.O.'s. Met andere woorden, wat staat ons te wachten?
1119 AD
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:08

Voorberijding voor een Staged Alien Invasion?
Of toch Visitors :wortel:
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:23

Staged Alien Invasion
Zou zo maar kunnen.
Brainfart; 1 buitenaards ras(in samenwerking met wat mensjes hier) dat het vertrouwen zo enorm schaad dat toekomstig 'contact' met een eventueel ander goedgezind ras door wantrouwen moeilijk tot niet tot stand zal komen omdat de bevolking inmiddels een negatieve beeldvorming heeft ontwikkeld vwb visitors from outer space
verdeel en heers.
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:26

Of gewoon weer een prachtige 'reden' om enorme bedragen voor defensie te creëren, we hebben immers een zogenaamde vijand uit de ruimte..dat mag wat kosten.
Dromen
Administrator
Administrator

ma 27 sep 2010, 21:29

Vaag joh, dat dit nu pas in de media komt. Bovenstaand verhaal wat in de media staat, is toch al jaren bekend in conspiracy kringen?!

Inhoudelijk heb ik niet zoveel met UFO's. Hoe me er ook niet echt mee bezig.
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:34

[quote name="Dromen"]Vaag joh, dat dit nu pas in de media komt. Bovenstaand verhaal wat in de media staat, is toch al jaren bekend in conspiracy kringen?!

Inhoudelijk heb ik niet zoveel met UFO's. Hoe me er ook niet echt mee bezig.[/quote]

Is inderdaad geen nieuw verhaal, wel opmerkelijk dat steeds meer msm dit soort zaken gaan plaatsen
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:40

[quote name="PakNak"]Of gewoon weer een prachtige 'reden' om enorme bedragen voor defensie te creëren, we hebben immers een zogenaamde vijand uit de ruimte..dat mag wat kosten.[/quote]

Ook nog mogelijk, en hun verder met ontwikkeling van hun mooie speeltjes...
Mijn idee van UFO's ligt voornamelijk bij "geheime" projecten.

Maar ik geloof ook zeker wel in buitenaards leven, zou eerder raar vinden als het er niet is eigenlijk.

En dat leven ander leven opzoekt vindt ik ook niet raar, als dit het geval is dan hoop ik dat ze in Vrede komen en/of ons iets willen leren...
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:43

[quote name="PakNak"]Of gewoon weer een prachtige 'reden' om enorme bedragen voor defensie te creëren, we hebben immers een zogenaamde vijand uit de ruimte..dat mag wat kosten.[/quote]

Tsjakkaaaah !

(we zouden eigenlijk een Tsjakkaaah smiley moeten hebben)
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:45

En om dat zo ver te krijgen hoeven "ze" echt niet te landen, zolang je de mensen maar in hun hoofd prent dat "ze" daar liggen te loeren op ons daar in space, uiteraard met discutabele bedoelingen.
blackbox
Administrator
Administrator

ma 27 sep 2010, 21:46

Dus al die nuke raketten geven alleen een stofwolkje als ze neer komen???.... :lol:
illuminati of my own reality
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 21:50

Hmmz, daar heb ik ook eens zo'n verhaal over gelezen van die Icke, maar die vertrouw ik niet zo...

Kernwapens zouden alleen werken "op het grid" en daar ook alleen "op gezette tijden"

Tsja, ik ben geen kernfisicus, het zou toch wat zijn niet ?
PakNak
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 27 sep 2010, 22:09

[quote name="Permuter 0."]En om dat zo ver te krijgen hoeven "ze" echt niet te landen, zolang je de mensen maar in hun hoofd prent dat "ze" daar liggen te loeren op ons daar in space, uiteraard met discutabele bedoelingen.[/quote]

[quote name="ThaViking"][quote name="PakNak"]Of gewoon weer een prachtige 'reden' om enorme bedragen voor defensie te creëren, we hebben immers een zogenaamde vijand uit de ruimte..dat mag wat kosten.[/quote]

Ook nog mogelijk, en hun verder met ontwikkeling van hun mooie speeltjes...
Mijn idee van UFO's ligt voornamelijk bij "geheime" projecten.

Maar ik geloof ook zeker wel in buitenaards leven, zou eerder raar vinden als het er niet is eigenlijk.

En dat leven ander leven opzoekt vindt ik ook niet raar, als dit het geval is dan hoop ik dat ze in Vrede komen en/of ons iets willen leren...[/quote]

En waarschijnlijk is datgene wat we eventueel in eerste instantie aanzien voor buitenaards leven ook wel gewoontjes hier op deze planeet op de kweek gezet.
Naast de loods met andere geheime projecten.
baphomet
Administrator
Administrator

di 28 sep 2010, 02:50

Met dank aan Fr3bzY
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “UFO / E.T. / Contact”