Planet X and ET Contact

Alles over ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO's dus), Antonaki, E.T. en andere Saluzaanse zaken tref je aan in de topics in dit deel van het QFForum.
Plaats reactie
ddww

ma 04 apr 2011, 03:51

Planet X and ET Contact – LIVE Feature – Ann Eller

Ann Eller, who worked with Dr. J. Allen Hynek, the Father of UFO-Alien research, has a unique perspective on the UFO enigma.

Ann's fascinating story also revisits her days in the White House during the Clinton administration, as a medevac nurse for the Peace Corps, and her exceptional encounters with other-worldly beings.

Because of her time spent with Dr. Hynek, Ann offers a completely different insight into the inner workings of UFO studies and research, as well as her recollections of UFO information with which she became acquainted while serving as Hynek's personal secretary.

UFOTV - Youtube! FEATURE LENGTH EXCLUSIVE featuring Ann Eller. 106 minutes.

For more information visit us online at http://www.UFOTV.com

[video][/video]
Kenichi
Junior QFF-er
Junior QFF-er

di 05 apr 2011, 13:57

ja eeh kvind et allemaal wel leuk enzo maar tis gewoon weer een van de zoveelste...
ze zeggen allemaal wat anders...en ik heb niet echt een goed gegronde reden gehoord om haar te geloven
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 05 apr 2011, 18:38

ik heb t helemaal gekeken, je kan het geloven of je gelooft het niet. Ik zie wel wat er gebeurt.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
baphomet
Administrator
Administrator

wo 06 apr 2011, 02:34

Tja... Ik zie wel wat er gaat gebeuren inderdaad!

:banaan: :wortel: :banaan:
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “UFO / E.T. / Contact”