Vaagvliegers week 2

Alles over ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO's dus), Antonaki, E.T. en andere Saluzaanse zaken tref je aan in de topics in dit deel van het QFForum.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

di 15 jan 2013, 12:28

Ook in week 2 van dit nog relatief nieuwe jaar waren er wereldwijd weer heel wat vliegende objecten waar te nemen. Het mooie is natuurlijk dat er her en der mensen waren die met hun supersonische camera's beelden hebben gemaakt van al dit moois dat de hemel sierde in de afgelopen week... En elke week weer verbaas ik me nog steeds over de inferieure kwaliteit van dit soort filmpjes. Het is net alsof de hoeveelheid geschud indirect van invloed is op het waarheidsgehalte dat wij mensen vervolgens weer aan deze video's toedichten. Enfin, ik zal niet langer om de spreekwoordelijk hete derrie om blijven draaien...

Hieronder zal ik weer een aantal van de UFO video's plaatsen die de afgelopen week opgenomen zijn... Kijkt U even mee...???

Zo was er onder meer een slimmerd die deze onderstaande videobeelden maakten ergens in het Zuid Westen van Engeland...

Of wat te denken van deze UFO die werd vastgelegd op beeld in Melbourne (Australië)...

Uiteraard werden er natuurlijk ook weer UFO's waargenomen die zich om en nabij de Zon begaven...

En zelfs boven The Big Apple was er een UFO te zien...

En alsof er nooit een einde aan de pret komt was er ook nog iemand die de onderstaande UFO in de buurt van de Bawsey Ruïnes in Engeland wist vast te leggen...

En ook in Detroit in de VS, werd er een mooie UFO op de gevoelige plaat vastgelegd...

En als klapper op de spreekwoordelijke vuurpijl is er ook nog een video opgedoken waarin een UFO te zien is die is opgenomen in de buurt van het Amerikaanse Montana...

Tja, ik kan natuurlijk weer ellenlange verhalen af gaan steken over de echtheid van deze video's maar dat moet ieder voor zichzelf maar uitmaken... Hieronder in de comments kan het wat mij betreft in ieder geval verder gaan...

1119 AD
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

wo 16 jan 2013, 10:28

Antartica....:

NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 16 jan 2013, 21:22

zit deze te kijken;

Plaats reactie