Oke mensen; Back to bussines!

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 02 feb 2011, 02:07

Tja mensen, naar het lijQt is het spreekwoordelijke lek aangaande de problemen op de website nu eindelijk boven! Dat betekend in principe dat de site nu verder probleemloos moeten kunnen blijven draaien. Natuurlijk moet er nog wat werk verricht worden alvorens alles helemaal naar behoren werkt, maar het meest lastige werk zit er inmiddels op zoals het er nu uitziet! Maar soms is niets wat het lijkt! Zo ook de bijzonder onaangename conversatie en woordenwisseling die ik vandaag had met ex-QFF member Vrillon. En dat moet me toch echt even van het hart. Ik had een bijzonder grote sympathie voor de persoon Vrillon, en juist dat zorgt er voor dat dit alles mij ontzettend dwars zit en betreurd! Ik ben oprecht teleurgesteld!

Vermoedelijk vond Vrillon de voetbal gerelateerde grappen die gemaakt werden in de schreeuwdoos niet leuk en wilde daarom plotsklaps dat zijn account verwijderd zou worden. Ik vroeg hem wat geduld te hebben nadat hij me dit ook persoonlijk vroeg via pidgin omdat het Vrillon zelf niet lukte via phpmyadmin. Toen hij bleef zeggen dat hij nog in de oude phpmyadmin link aanwezig was, heb ik hem herhaaldelijk verzocht daar niet meer in aanwezig te zijn, noch aldaar te gaan klooien. Ik heb hem ook aangegeven toen op dat zelfde moment dat het beter was me niet kwaad te maken en toen tevens opnieuw verzocht daar uit te verdwijnen. Vrillon was toen van mening te moeten impliceren, dat als hij zou willen, hij daar wel wat schade aan zou kunnen richten, maar dat hij mij daar dan niet mee zou hebben, maar juist anderen. En juist daarom en mede omwille van het feit dat hij niet zo'n soort persoon was, had hij dat nog niet gedaan.

Mijn antwoord daarop was toen iets in de geest van: "Als je dat doet, dan kunnen je pappie en je mammie straks, je naakte en dode lichaam komen identificeren, ergens in de berm langs de weg bij de afsluitdijk!" En inderdaad, ik had ook anders kunnen reageren, maar ik heb de afgelopen 5 maanden, compleet belangeloos, zo fucking veel tijd in QFF gestoken, dat de implicatie die Vrillon maakte met betrekking tot het aan kunnen richten van schade aan QFF / QFF Qatoen me echt WOEST maakte! Ik zag dat als een bedreiging aan het adres van QFF en daarom reageerde ik zo.

Inmiddels weet ik van Vrillon dat hij mij maar een vieze klootzak en een zielig mannetje vind, en daar kan ik wel mee leven, dat interesseert me niet zo gek veel. Wat me wel wat interesseert en me dwars zit is dat iemand die ik graag mag, en waarvoor ik oprecht de nodige sympathie koester opeens zo out of the blue, zo maf, weird en raar kan reageren. Waarom? Tja, wellicht kom ik daar ooit nog achter. Het voelt fijn om het op deze manier even van me af te schrijven en daarmee meteen openheid te bieden in de gang van zaken rondom het vertrek van Vrillon. Verder wil ik Vrillon nog bedanken voor zijn bijdrage aan QFF en zeggen dat ik wellicht niet zo had moeten reageren, maar analyseer de situatie dan nog maar eens goed waarbinnen dit zich afspeelde.

1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 02 feb 2011, 02:45

nice b :)
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Dromen
Administrator
Administrator

wo 02 feb 2011, 02:50

Ik vind bepaalde uitlatingen niet echt kunnen, anderzeids iedereen heeft emoties en ik waardeer je openheid van zaken B ;-)

Back on track nu!
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 feb 2011, 02:52

lol.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 feb 2011, 02:58

Heldere uiteenzetting, Bapho!

Je bent het kwijt, je hebt je zeggie gedaan. Goed gedaan!

En nu weer lekker verder...........CONVOI.
:smokey:

N2. :pruthey:
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 02 feb 2011, 03:02

Ik kan die uitspraken van Bapho wel best voorstellen als je er zo veel moeite voor doet! Goed om het van je af te schrijven Bapho! ;-)
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
combi
Administrator
Administrator

wo 02 feb 2011, 03:03

[quote name="Gast"]lol.[/quote]

Afbeelding

zucht! voetbal = oorlog en nu vrede sluiten aub indien mogelijk! :peasjo:
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 feb 2011, 03:10

voetbal is geen oorlog.. maar ik vind het wel triest dat qffers voor welke club dan ook ajax alleen aan kunnen spreken met neuzen, 020 of joden of weet ik veel wat.
Moraliteit ∝ Vrijheid
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 02 feb 2011, 03:10

[quote name="Nexion2"]Heldere uiteenzetting, Bapho!

Je bent het kwijt, je hebt je zeggie gedaan. Goed gedaan!

En nu weer lekker verder...........CONVOI.
:smokey:

N2. :pruthey:[/quote]
hoezo is hij het kwijt? dit speelde tussen 2 personen, en nou speelt het bij iedereen die hiero leest. dus als je het zo bekijkt is het alleen maar groter geworden :-?

duidelijkheid geven, oke, dat zie ik ook als iets positiefs. maar hiero zie ik geen duidelijkheid die gegeven wordt, maar alleen bapho die zijn kant van het verhaal verteld. duidelijkheid heb ik nou niet, want ik weet niet waarom vrillon weg wou.

maar goed, ik kan me voorstellen dat je flink over de flos was bapho, je hebt gruwelijk veel tijd in deze site gestoken en dan kan ik me voorstellen dat zo'n soort opmerkingen hard aankomen. en ook kan ik me voorstellen dat je dan wat ongenuanceerd reageert, al moet ik zeggen dat ik jouw opmerking echt niet vind kunnen.

verder kan ik alleen zeggen dat ik vrillon echt een top gozer vind (voor zover ik hem ken via mallona en hier), en het erg jammer vind als ie hier weg is.
blackbox
Administrator
Administrator

wo 02 feb 2011, 03:12

Stay focussed!
illuminati of my own reality
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 feb 2011, 03:14

hoezo is hij het kwijt? dit speelde tussen 2 personen, en nou speelt het bij iedereen die hiero leest. dus als je het zo bekijkt is het alleen maar groter geworden :-?
Nee hoor helemaal niet. Het is maar hoe je het bekijkt! Kijk, jij vindt vanuit jouw persoon(lijkheid) dat het "er alleen maar groter op wordt". Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. ;-)

One voice one opinion and there are many voices on QFF.

Dus, ' tis maar hoe je het bekijkt en (dus) interpreteert.

:brak:
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 feb 2011, 03:16

lol.. ik dacht mn account moet meteen verwijdert worden anders blijf ik hier toch hangen maar nu blijf ik hier toch nog rondspoken als een spook.
ik heb geen mallona of het oude nibi forum om op terug te vallen oftewel ik blijf hier hangen als een geest totdat mn cookie is verlopen.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Jahmej

wo 02 feb 2011, 03:17

Wanneer is het tijd om naar een psygoloog te gaan? Ik, bovengetekende bied me gra,ties aan om jullie bijstand te verlenen. :lol:

edit:
Afbeelding
combi
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 02 feb 2011, 03:17

Nee hoor helemaal niet. Het is maar hoe je het bekijkt! Kijk, jij vindt vanuit jouw persoon(lijkheid) dat het "er alleen maar groter op wordt". Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. ;-)

One voice one opinion and there are many voices on QFF.

Dus, ' tis maar hoe je het bekijkt en (dus) interpreteert.

:brak:
helemaal waar! ik had ook de verkeerde smiley gekpakt, met " :-? " bedoelde ik een soort nadenkende "toch?"
baphomet
Administrator
Administrator

wo 02 feb 2011, 03:20

[quote name="Jahmej"]Wanneer is het tijd om naar een psygoloog te gaan? Ik, bovengetekende bied me gra,ties aan om jullie bijstand te verlenen. :lol:[/quote]

Kom je weer ouwehoeren Carla??
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”