P.C.C.T.S. - PCCTS.COM

Alles over de tempeliers, tempelridders, PCCTS en meer.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 17:55

Om te beginnen wil ik een ieder bij deze allereerst een oprechte goedemorgen toewensen... Daarnaast wil ik even ingaan op de berichtgeving met betrekking tot Breivik zijn manifest en de link die hij daarin tracht te leggen naar de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici.

Namens de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici wil ik graag afstand nemen van de wandaden en uitspraken van het heerschap Breivik! Ja de website PCCTS.com is de website van de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici, en ja deze website linkt naar QFF... Zoals de ingewijde QFF-ers en dus leden van de ECHTE Illuminati zullen weten is PCCTS.com al vaak op vele websites besproken en zijn er al zo veel dingen over os geroepen en geschreven, dus dat er niet kloppende berichten verschijnen is niet de eerste keer...

Breivik is nimmer een van ons geweest en afgaande op zijn zieke daden zou hij ook nimmer een van ons kunnen zijn geweest of geworden...

De doelstellingen van de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici staan dan ook ver van die, die Breivik in zijn manifest omschrijft! Ja de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici zijn voor een betere wereld, en willen ook graag dat zaken veranderen, maar wij opereren vanuit de anonimiteit en zouden ons nimmer richten op gewelddadige acties als die van Breivik!

Het feit dat de msm, de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici en de website PCCTS.com trachten te linken aan de gruweldaden in Noorwegen laat mijns inziens maar weer eens haarfijn zien hoe pover de kwaliteit van de media tegenwoordig is... Klakkeloos nemen ze dingen van elkaar over, zonder eerst verder onderzoek te verrichten.

Al met al wil ik dus nogmaals benadrukken dat de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici los staan van Breivik en zijn manifest en dat de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici dus absoluut NIETS te maken hebben met de gruweldaden in Noorwegen! Ook de website van de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici (http://www.pccts.com) heeft NIETS met Breivik en zijn gruweldaden of manifest te maken!

Hopende U hiermee namens de Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici naar genoegen te hebben geïnformeerd,

Fraternally Yours,

Baphomet
1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 jul 2011, 18:39

nicely put ;-)
nosce te ipsum
Dromen
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 18:41

Daarnaast vind ik het te gek voor woorden dat FOK, zonder ook maar enigzins speurwerk te doen, zomaar namen / bedrijven erbij haalt die er he-le-maal niets mee te doen hebben.

Zo melden ze dat een bedrijf uit Assen de titelpagina zou hebben ontworpen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/455120/1/2/100

:wodan:
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 18:42

En nu weer verder met echt belangrijke zaken...

[video][/video]
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 18:44

Ik heb de telefoon ook uitgezet, ben 50 keer gebeld al door debielen, fokkers en de pers...

zucht...

11-218-49!
1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 jul 2011, 18:48

[quote=""baphomet" post=37853"]Ik heb de telefoon ook uitgezet, ben 50 keer gebeld al door debielen, fokkers en de pers...

zucht...

11-218-49![/quote]

Te achterlijk voor woorden. btw hoe komen al die knakkers aan je nummer als je zo lastig te achterhalen bent?

Zou je FOK eigenlijk aan kunnen klagen voor laster?
nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 18:52

Stank voor dank... Heb in 2008 of 2009 nog gratis pritoz shirts aan Fok! gegeven!
1119 AD
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 jul 2011, 18:53

Roepen mag op internet ;).
Je moet dit ook niet erger maken dan het is, mensen "flippen" zo vaak op website waar bepaalde informatie staat ^^, niks nieuws. Maar je hebt wel een punt bewezen dat vele dingen klakkeloos wordt aangenomen zonder verder te onderzoeken ;).
Maar wel erg vervelend als allerlei media en instanties je dan lastig gaan vallen of zelfs beschuldigen.
Vooral ook vergelijkingen met figuren als Breivik en/of samenwerking er aan gaan koppelen dat is erg vervelend.

Wel weer extra aandacht voor een aantal zaken ;), Bravo!!
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 18:54

en ze belden naar het prepaid nummer dat ik heb van artants...

doordat Fok! de link naar ArtAnts had gemaakt...

om 00:30 uur werd ik voor de eerste keer gebeld...
1119 AD
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 jul 2011, 18:58

Ik zei het vandeweek nog Bapho ... die koppeling was te makkelijk te maken. :whistle:

Wat me weer doet afvragen hoe een zekere K. uit H. dat toch flikt die overal met naam en toenaam bekend is...... :pinch:
combi
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 19:21

[quote=""Dromen" post=37851"]Daarnaast vind ik het te gek voor woorden dat FOK, zonder ook maar enigzins speurwerk te doen, zomaar namen / bedrijven erbij haalt die er he-le-maal niets mee te doen hebben.

:wodan:[/quote]

:lachjedood:

Bovendien is het een kruisbestuiving tussen foq een qff want in het begin was er al een mod die vroeg of ze sommige stukken op hun site mochten plaatsen. Een beetje intern rond kijken of vragen en ze hadden geweten wie wie was is :cheer:

:wodan:
Dromen
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 19:24

[quote=""combi" post=37862"][quote=""Dromen" post=37851"]Daarnaast vind ik het te gek voor woorden dat FOK, zonder ook maar enigzins speurwerk te doen, zomaar namen / bedrijven erbij haalt die er he-le-maal niets mee te doen hebben.

Bovendien is het een kruisbestuiving tussen foq een qff want in het begin was er al een mod die vroeg of ze sommige stukken op hun site mochten plaatsen. Een beetje intern rond kijken of vragen en ze hadden geweten wie wie was is :cheer:

Inderdaad Combi, daar dacht ik ook al aan ja. Die FOK moderator was zelfs nog in de shout, etc. En wou een heel artikel over QFF schrijven...
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 19:27

ja en die was opeens ook weer spoorloos weg die dude...

:whistle:

@1V(room)&D(reesman)
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 19:32

Op GS werd dit topic al vermeld in de comments, en ook op FOK schijnen ze gisteravond mijn 'shout' te hebben gelezen:
http://forum.fok.nl/topic/1687303/9/25#99865630

Brand geblust?
combi
Administrator
Administrator

zo 24 jul 2011, 19:34

[quote=""Dromen" post=37863"][quote=""combi" post=37862"][quote=""Dromen" post=37851"]Daarnaast vind ik het te gek voor woorden dat FOK, zonder ook maar enigzins speurwerk te doen, zomaar namen / bedrijven erbij haalt die er he-le-maal niets mee te doen hebben.

Inderdaad Combi, daar dacht ik ook al aan ja. Die FOK moderator was zelfs nog in de shout, etc. En wou een heel artikel over QFF schrijven...[/quote]

Ja precies B) maar dat is ook het nare van zo'n gebeurtenis iedereen zoekt naar iets. Vergeten dat er nu al meer mensen sterven in Afrika maar goed dat is hun karma enz gelul. Ondertussen komt Murdoch, de Euro of vooral de vraag waar gaat het over (een idioot die onschuldigen neerknalt uit frustratie ?? of gebrainwasht door het verrotte kut systeem ) niet meer in het nieuws en missie geslaagd.
Waqqer zijn is zo moeilijk
:nazinazi:
Plaats reactie

Terug naar “Tempeliers”