Fluoride voor / tegen

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:35

[quote name="Dromen"]Ik heb gewoon nog nooit iets spiritueels meegemaakt ofzo. En nee, ik ben er ook totaal niet mee 'bezig' eigenlijk, in die zin dat ik het beslist wil ofzo. Ik heb wel een stuk of wat keren dromen gehad wat zeker wat betekende. Een keer bijv. droomde dat vanuit de 4 windrichtingen een zwarte maan omhoog kwam dat alles verdonkerde, vervolgens zakte ik in elkaar en keek recht omhoog. Ik voelde de adrenaline door mn lichaam, en terwijl ik op mijn knieën zakte keek ik dus omhoog en dankte ik iedereen en alles voor mn leven.
Vervolgens werd ik 'wakker' Naja, ik was uit de droom, en alles om mij heen tintelde. Ik voelde een soort 'energie', of dat ik onder stroom stond, om mijn hele lichaam heen. Kon me ook niet bewegen. Dit is trouwens wel een bekend fenomeen, er zijn vele berichten over. Deze energietinteling heb ik trouwens wel vaker gehad. Stukf of 5/6 keer.

Enniewee, die droom betekende dat er grote verandering in mijn leven zou komen. En, ehm, dat klopte. Mijn leven verandere een jaar later ofzo rigoreus. En dan ook écht heel rigoreus, laten we het dat maar ophouden ;)

Maargoed, afgelopen 2/3 jaar weinig (lees: niks) interessants gebeurd rondom Spiritueel iets.[/quote]

thx for sharing, en leuke timing... ;-)

misschien is dit dan wel de manier waarop tegen je gezegd word....open up your third eye (zoals Bob Marley zong..)

anyway...just a thought of me... :lol:
illuminati of my own reality
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:40

Interessant wat je daar zegt Dromen. Zelf heb ik dat ook regelmatig. Niet zozeer dromen dat er van alles gaat gebeuren (bij mij openbaart zich dat anders) maar zeker wel die tintelingen. Alsof er iets gebeurt inderdaad, en dat IS ook zo.
We kunnen het vaak niet vertalen naar onszelf toe en daarom verzinnen we ook van die fantastische stelsels van theorien en zo.
Dus je maakt wel degelijk iets spiritueels mee. Alleen merk je er niets van en dat HOEFT ook niet ;-)

Denk maar eens terug aan wat de Rozenkruizers hebben verteld.......en dan een stapje door denken.

Kijk, iedereen die het wel ervaart heeft ook een andre uitleg daar van. Maar verreweg de meeste mensen nemen het NIET waar..

Da's ff genoeg. 8)
Dromen
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:45

Weer een merkwaardige middag voor mij! Sjee ik leer echt veel vandaag!

Thanks BB en thanks NWO ;)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:49

[quote name="Dromen"]Weer een merkwaardige middag voor mij! Sjee ik leer echt veel vandaag!

Thanks BB en thanks NWO ;)[/quote]
Lekker spiritueel, he?? ;-)
your welcome
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:54

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Weer een merkwaardige middag voor mij! Sjee ik leer echt veel vandaag!

Thanks BB en thanks NWO ;)[/quote]
Lekker spiritueel, he?? ;-)
your welcome[/quote]

your welcome...:D

dat de spiritualiteit iets Zon mag brengen op deze druilige dag....
illuminati of my own reality
baphomet
Administrator
Administrator

vr 27 aug 2010, 21:41

1119 AD
Ghost666
Antonaki
Antonaki

za 28 aug 2010, 00:17

With regard to the "fluoride" issue, my take is pretty much that if something is classified as a poison, and a cumulative one at that - I will not take it. I think also that hundreds of millions of years of evolution weigh more than a few puny years of limited human undestanding and experimentation, all based on flawed principles.

To find out why scientific observation is flawed check out quantum physics findings - like that you can never observe an experiment without affecting its outcome ;-)

But then again I also almost never take any kind of medicines, or drink tap-water, eat processed food and so on.

Just saying that you should all think long and hard about whether you can trust the "science" sponsored and done in-house by the toothpaste companies... Think about the h1n1 vaccines(search recent news for finland h1n1 and you'll see what I mean), or if you want to be extreme check out the "medicinal" uses of mercury/quicksilver and arsenic 100yrs ago(again "proven" by the science of the day to be good for you)...
FilanysZ
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 28 aug 2010, 00:54

Life is full of drugs.
Life is drugs.
Long live the all.chemists!!
:egypte:
baphomet
Administrator
Administrator

za 28 aug 2010, 01:09

it's just freakin' everywhere! just like us, and the Gods within us...

:sun:
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 28 aug 2010, 01:28

[quote name="Baphomet"]it's just freakin' everywhere! just like us, and the Gods within us...

:sun:[/quote]
Yeah, sure but drugs do NOT substitute the Gods within us and drugs do not get you closer to them.
:smokey:
baphomet
Administrator
Administrator

za 28 aug 2010, 01:33

Nope maar dat zeg ik dan ook niet...

:egypte:
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 28 aug 2010, 01:37

[quote name="Baphomet"]Nope maar dat zeg ik dan ook niet...

:egypte:[/quote]
Nee, en dat ZEG ik ook niet. :stikkie:

Maar we zitten hier toch ook om info te geven en hier is info......zo, maar. Tussen een schijnbaar zotte conversatie......tussen schijnbaar waardeloze bullshit cafe talk.
Maar ondertussen,......daar in dat donkere hoekje waar niemand staat,.....daar licht Iets.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 04 nov 2010, 01:37

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

di 28 dec 2010, 08:16

Ik weet dat in amerika fluoride in het kraanwater zit en dat ze in nederland zeggen dat het er niet in zit maar ik was op zoek naar tandpasta zonder fluoride en toen ik kwam ik op grenswetenschap uit waar een reactie stond:
Officieel wordt het Nederlandse kraanwater niet geluorideerd. Echter, omdat ik een zeeaquarium heb, heb ik daar wél op getest. Voor een rif moet het namelijk wel in het zeewater aanwezig zijn, maar zeker niet te veel. En wat bleek, er is toch redelijk wat fluoride aanwezig in het kraanwater. Dit heb ik met diverse testjes gemeten. (Salif, Elos & Merck) Ik heb hierover vragen gesteld bij diverse waterbeheerders, zuiveringsinstallaties en zelfs de overheid. Maar dit stuitte op standaard antwoorden als: "In NL wordt er geen fluoride aan het water toegevoegd." Op de metingen wordt dan niet ingegaan.
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws/Pa ... r-Infants/

Moet eigenlijk eens nagecheckt worden.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 28 dec 2010, 08:55

De gezamenlijke drinkwaterbedrijven zeggen:
Er wordt in Nederland al lang geen fluoride meer aan het kraanwater toegevoegd: de toevoeging van fluoride om tandbederf te voorkomen is al in 1973 gestopt. Wel bevat ons water van nature een kleine hoeveelheid fluor. Dat kan helemaal geen kwaad.
http://www.kraanwater.nu/feiten/Kraanwa ... fault.aspx

Maar ja... wat en wie geloven we??
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”