The Game Changers

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 16 okt 2019, 18:50

Afbeelding

Commandotrainer James Wilks vraagt topsporters om de voordelen van vlees, eiwitten en planten met elkaar te vergelijken qua krachtopbouw. Spoiler: de planten winnen.

Geregisseerd door Oscarwinnaar Louie Psihoyos. Geproduceerd door Jackie Chan, Arnold Schwarzenegger en James Cameron.

Trailer:

Te zien op netflix: https://www.netflix.com/nl/title/81157840

Of als je dat niet hebt kun je em natuurlijk gewoon als torrent downloaden: https://yts.lt/movie/the-game-changers-2018 (Proxy)

Of ergens anders een stream opzoeken.

Ik heb volgens mij meer dan 2 jaar gewacht tot hij eindelijk is uitgebracht, maar ik raad hem zeker aan en deel hem dan ook met jullie voor als je ergens een gaatje van 1.5 uur hebt.
Nee het is geen veganistische docu als je dat denkt bij het zien van mij als poster.
De film is met name op mensen van het mannelijke geslacht gericht, maar is uiteraard voor iedereen interessant.
Het gaat over het effect van dierlijke producten vs plantaardige producten op gezondheid en fitness. van seksuele fitness tot topsport etc. etc.
En het debunken van een aantal mythes.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, combi, #F#
ninti
Administrator
Administrator

vr 18 okt 2019, 20:00

.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

za 19 okt 2019, 13:00

' NU-Clear' ;-)

O0
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 19 okt 2019, 13:41

ninti schreef:
vr 18 okt 2019, 20:00
Afbeelding
Ninti je bent echt de personificatie van wat ik dacht dat niet mogelijk was.. frank tufano, sv3rige, mikhaila peterson en nu bobby's perspective? what's next? shawn baker?

Nou heb je me ook gedwongen om een video van bobby's perspective te kijken, want ik dacht ninti zal toch wel een reden hebben om dit te posten? er zal toch wel iets van substantie in zitten.. de titel suggereert immers dat lewis hamiltons carriere is beeindigt door veganisme.
maar niks is minder waar.. ik heb de hele video bekeken en de gif waarmee ik hem vervangen heb in de quote somt het perfect op, ik daag iedereen uit de video te bekijken en te beweren dat dat niet zo is. (al gun ik hem de views niet, dus gebruik op z'n minst een adblocker)

ik heb zelfs het artikel opgezocht of er nog iets in staat, maar niks (hier is het artikel)

Jij bent letterlijk een hetze gestart tegen veganisme omdat beyonce een soort fad 30 dagen plantaardig dieet promoot. en dus is het illuminati shit.

Bovendien heeft deze documentaire niet zoveel met veganisme opzich te maken, maar puur met plantaardige voeding vs dierlijke voeding.

Afbeelding
"Veganism debunked" - Ninti 2019
"Veganism = depression" - Ninti & bobby's perspective 2019

een afbeelding die niet alleen toepasbaar is op de realisatie van wat mensen met dieren en het milieu doen en de apathie daarnaartoe, maar ook alle andere satanistische shit welke tptb uitvoeren. op het begin van de realisatie van de werkelijkheid willen de emoties het nog weleens overnemen bij een mens, maar na een tijdje word dat wel rustiger, al blijven de feiten hetzelfde, mede omdat je beter begrijpt hoe alles werkt.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, #F#
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

zo 20 okt 2019, 16:42

Even terug komen op die Nu-Clear enery...

Had gister een gezellig gesprek met mijn gezinnetje knus aan de eettafel over kern-energie en de huichelachtige belangennissen versus olie industrie. Tja, dat is nog eens andere QoeQ dan slap lullen over Frans Bauer of Bieber....

Zéér leuke synchroniciteit wat later op de avond.....
We wilden FF DVDeetje kijken, maar wisten eigenlijk niet welke. Toen mij oog viel op Cloud Atlas. Geweldige mooie film en té lang geleden gezien, dus tijd om deze maar in de DVDee te slingeren.

Tja, dat stuQQie was ik écht FF Qwijt, maar in de film komt een fraai plot naar voren hoe de olie industrie immers kernenergie letterlijk de strot omdraait om met snode plannen een sabotage uit te laten voeren met catastrofale gevolgen en daarbij dus de eigen belangen te behartigen....

Mooi hoor! én zó actueel, want waar hebben we die vlaggetjes eerder zien wapperen?

Prachtfilm dus, vol met waarheden, die uiteindelijk alle kanten op kunnen, met alle gevolgen van dien. P.s. dat geldt voor vele onderwerpen v.s. belangen ;-)

"Truth is singular. Its "versions" are mistruths"
"If I had remained invisible, the truth would stay hidden"
"Our lives are not our own. we are bound to others, past and present. And by each crime and every kindness, we birth our future"...

Aan uwe de Qeuze......

“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 20 okt 2019, 19:50

Het Dolle Eland schreef:
...
Toen ik dat lubach filmpje zag dacht ik ok, maar waarschijnlijk in verkeerde topic geplaatst. maar nu post je dit weer hier waarvan ik ook denk dat je nog steeds in een ander topic bedoelt te plaatsen. al kun je die tweede keer hier misschien terecht zijn gekomen door via je postgeschiedenis naar die lubach post te gaan.

cloud atlas is een van mn favoriete films die ik ooit gezien heb, al is dat ook weer lang geleden.. alles van die wachowski broers (of tegenwoordig zussen) is doorgaans wel ok (matrix, jupiter ascending, v for vendetta, sense8 etc.).
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Het Dolle Eland
ninti
Administrator
Administrator

ma 21 okt 2019, 18:11

@DolleEland niet voor niets is David Mitchell mijn favoriete auteur. De Film is gebaseerd op zijn book Cloud Atlas. Overigens enige auteur van wie ik ieder boek gekocht heb en koester <3

Mijn reactie op Topic komt later... eerst eten ;-)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Het Dolle Eland
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 25 okt 2019, 09:26

Tobi schreef:
zo 20 okt 2019, 19:50
Het Dolle Eland schreef:
...
Toen ik dat lubach filmpje zag dacht ik ok, maar waarschijnlijk in verkeerde topic geplaatst. maar nu post je dit weer hier waarvan ik ook denk dat je nog steeds in een ander topic bedoelt te plaatsen. al kun je die tweede keer hier misschien terecht zijn gekomen door via je postgeschiedenis naar die lubach post te gaan.

cloud atlas is een van mn favoriete films die ik ooit gezien heb, al is dat ook weer lang geleden.. alles van die wachowski broers (of tegenwoordig zussen) is doorgaans wel ok (matrix, jupiter ascending, v for vendetta, sense8 etc.).
Nja... Tobi. Wellicht werd ik aangetrokken door de titel 'The Game Changers'.
Want zeg eerlijk... Nu-Qlear energy is namelijk een Game Changer (in alle opzichten).

Maar misschien zit ik fout, wordt ik oud en lui ;D

Ow BTW, de laatste weken schuim ik de serie 'The 100' af. Best leuQ!
Zeg maar een apocalyptische combinatie van Star Trek, The Hunger Games, Maze Runner, Mad Max en The Game of Thrones....
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Tobi
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 25 okt 2019, 15:29

Het Dolle Eland schreef:
Nja... Tobi. Wellicht werd ik aangetrokken door de titel 'The Game Changers'.
Want zeg eerlijk... Nu-Qlear energy is namelijk een Game Changer (in alle opzichten).

Maar misschien zit ik fout, wordt ik oud en lui ;D
Ik ben geen mod hier (itt tot jou), maar een topic als deze of wellicht een van deze zou beter gepast zijn.
Het Dolle Eland schreef:
Ow BTW, de laatste weken schuim ik de serie 'The 100' af. Best leuQ!
Zeg maar een apocalyptische combinatie van Star Trek, The Hunger Games, Maze Runner, Mad Max en The Game of Thrones....
Misschien eens naar die serie kijken, al weet ik niet of dat verstandig is.. gaat zoveel tijd in zitten in die series en aan het einde besef je je weggegooide tijd.
Beetje blue pill idee heb ik altijd bij dat series kijken. ontsnappen van de werkelijkheid en als het af is denk je stik moet toch weer terug naar de werkelijkheid. Kan met series ook nooit doseren altijd bingen.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, #F#
ninti
Administrator
Administrator

di 03 dec 2019, 21:16

baphomet
Administrator
Administrator

di 03 dec 2019, 22:43

Ik heb net een maand aan een test meegedaan, in November alleen dierlijke producten gegeten, verder niets. Dus het tegenovergestelde van 'veganisme' als het ware. En ik voel me fitter dan ever. Dus ga er dan voorlopig dus ook nog even mee door.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus, ninti
baphomet
Administrator
Administrator

di 03 dec 2019, 22:44

Net iets voor thanksgiving was dit ook onderwerp in de No Agenda show bedenk ik me net...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1
blackbox
Administrator
Administrator

wo 04 dec 2019, 02:28

baphomet schreef:
Ik heb net een maand aan een test meegedaan, in November alleen dierlijke producten gegeten, verder niets. Dus het tegenovergestelde van 'veganisme' als het ware. En ik voel me fitter dan ever. Dus ga er dan voorlopig dus ook nog even mee door.
alles is gedachtengang.
illuminati of my own reality
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 04 dec 2019, 15:11

Hoi bb 😊

Ook al is alles gedachtengang, soms is t toch raar. Zo moet ik sinds een aantal jaar niks van fruit hebben, behalve als ik op vakantie ga dan lust ik t opeens weer wel. Kip krijg ik de laatste tijd kotsneigingen van en dat heb ik bij groente dan weer nooit. Ook thuisbezorgd kan ik craven, maar er op leven lukt niet. Terwijl als ik t thuis namaak met dezelfde ingrediënten t opeens weer wel voedzaam is.

Ik luister gewoon nu maar naar mn lichaam en zat ik van de week dus aan de vegan quinoa salade met zoete aardappel (errug lekker) en eet ik vanavond t liefste een stukje rood vlees waar ik eigenlijk t geld niet voor heb.

Trouwens als je t even zou willen gooien op de spirituele tak in combo met nwo dan zou je kunnen zien dat minder vlees eten gepromoot wordt zodat de naweeën van operation chaos naar fase 2 kunnen en men zich spiritueel zal gaan alignen met wat de usa graag wil zien.

Oh en tobi doe lekker je ding, dat ik dat zie gebeuren betekent niet dat jij daar deel van bent.( Mocht je denken dat ik daar op doel) trouwens in mijn ervaring met de natuur is plantlife veel aggressiever dan beesten. Misschien maakt daarom plantbased dieet meer zin als sporter?
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 04 dec 2019, 19:18

baphomet schreef:
Ik weet niet wat "fitter dan ever" precies voor een verschil inhoud met voorheen, je bent het schijnbaar niet gaan doen vanwege specifieke gezondheidsproblemen, maar placebo en eliminatie van allerlei shit als junkfood etc. zou al een verschil kunnen maken.

Het is niet echt dier en milieu vriendelijk, maar als je alleen om jezelf geeft en denkt dat alle wetenschap een samenzwering is om mensen veganist te maken en in werkelijkheid mensen beter als carnivoor leven dan moet je dat vooral doen. Wellicht als je die maand een WFPB (whole food plant-based) dieet had gegeten had je hetzelfde gezegd.

Goede en slechte anecdotes kun je van elk dieet vinden. het verschil is dat het carnivoordieet puur gebasseerd is op anecdotes itt een plantaardig dieet.

En als een veganist iets krijgt wat aantoonbaar niks met dieet te maken heeft heeft het ineens alles met veganisme te maken, maar als iemand die een jaar lang een carnivoor dieet volgt en vervolgens nierkanker krijgt waar genoeg wetenschap voor is die een associatie laat zien tussen vleesconsumptie en nierkanker dan heeft het niks met het dieet te maken en is het gewoon iets wat kan gebeuren. en al zou het ook gebeurd zijn als diegene niet een carnivoordieet gevolgd had en het niks met vleesconsumptie te maken had, als het een veganist was geweest vliegen ze erop af als strontvliegen op een hoopje stront om de schuld te geven aan het plantaardige dieet.

Ik was een sterk gelover in dat mensen veel vlees en dierlijke producten nodig hadden, toen ik om ethische redenen "veganist" werd geloofde ik dat nog steeds, niet een carnivoor dieet, maar was toen een mark sisson met zn primal blueprint fan. ook heen gelokt eigenlijk met name door mijn conspiracy mindset met teksten dat de roverheid koolhydraten/granen promoot als onderdeel van een kwaadaardig plan.
Ik at de eerste maanden nog 4 biologische eieren per dag omdat ik dacht dat dat het minst erge was (ten opzichte van de dieren), met name vanwege b12 en supplementen waren onnatuurlijk.. toen ik besloot om echt veganist te worden verdiepte ik me in b12 en dacht ik dat kan weleens mijn probleem zijn geweest en toen ik me liet testen was het onmeetbaar weinig/absent in mn bloed.. wat in de familie bleek te zitten.

---------------------------

Wat betreft complotten mbt dieet zie ik juist met name al decennia lang wat ik noem, de carbphobia agenda.. maakt niet uit welk tv programma of serie of film je opzet er komt altijd wel iemand voorbij die een opmerking maakt om koolhydraten te associeren met overgewicht. er komt altijd wel een dik iemand voorbij die zegt, ik kan gewoon niet van de koolhydraten afblijven.
Wat betreft veganisme lijkt als er al mediaaandacht is het doorgaans toch echt door de inzet van activisten te komen en doorgaans proberen ze veganisten dan te portretteren als terroristen etc. en dat de boeren zo zielig zijn enzo. vaak worden grote veganistische demonstraties ook gewoon genegeerd door de media.
als veganisme aan bod komt in een film of serie is het doorgaans ook om het te demoniseren en/of om stereotypes aan te halen en aan te dikken.
De enige nwo pawn die ik weleens veganisme heb zien promoten is die greta thunberg (als ze ernaar gevraagd word in interviews).. maar die klimaatprotesten van haar hebben daar niks mee te maken.. dat volk in die protesten wil niks van veganisme weten en ze zeggen letterlijk dat zij geen verantwoordelijkheid hebben en dat het milieu fucked up is en dat de overheden het maar moeten uitzoeken en dat het volk maar moet dealen met belastingen en shit. (dat is volgens mij ook het idee dat die thunberg promoot)

bovendien zullen ze zo nu en dan wel moeten zeggen dat we meer plantaardig moeten eten anders komt die co2 onzin ook niet geloofwaardig over.

Ik denk eerder dat die carnivoorbeweging een complot is (of dat nou vanuit tptb is of gewoon de dierenindustrie) die o.a. gericht is op het type mensen dat sites als qff bezoekt als dat veganisme een complot is, met die conspiracy mindset.
Die hele beweging bestaat zo'n beetje uit flat-earthers (wat imo ook iets is wat vanuit tptb komt) en lui die een verleden hebben met rare dieetfratsen, als raw food, purisme, urine drinken, terpetine drinken, rode kool in de anus stoppen, geen b12 supplement want niet natuurlijk (alsof het leven vandaag de dag uberhaupt zo natuurlijk is, je drinkt chemisch gereinigd kraanwater, niet rivierwater) en noem het maar op en nu ineens (nog steeds) de autoriteit op het gebied van dieet spelen.

maar het is er met name voor om twijfel/angst te zaaien, zodat mensen gaan twijfelen aan veganisme en dat sommige die niet helemaal de ethiek ervan begrijpen terugvallen in het standaard dieet en andere die een plantaardig dieet overwegen ervan af zien.

Dat eeuwige satanistische ritueel zal door moeten gaan voor the psychopaths that be lijkt mij.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, 8Lou1, #F#
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”