Het Grote QFF voetbal topic.

Alles over sport bespreken we hier.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 okt 2010, 22:18

Omdat NWO een echte voetbalhater is... "En wie niet springt... En wie niet springt... En wie niet springt is NWO!"Gekheid, Dromen is zo'n groot Feyenoord fan dat wij hem hier d.m.v. een apart topic de mogelijkheid willen bieden een nieuwe club uit te zoeken na de dramatische 10-0 (010 was het toch?) tegen de lampjes uit Eindhoven! Dus Dromen, het komt goed, maak je vooral geen zorgen!

Er zijn nog echte clubs! Maar goed aangezien niet iedereen voetbal fanaat is en niet iedereen liefhebber van de zelfde club, meer dan genoeg reden voor een plek om soccer gerelateerde zaken te bespreken.

We weten immers allemaal dat er ook in het football veel corruptie is en daarnaast is het niet voor niets uitgevonden aan een tafel in een taveerne van de M3t2 in London!

EDIT: Sorry voor het kapen van je artikel NWO
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

zo 24 okt 2010, 22:36

Ik zal zo even een echte banner maken

* start photopoep op *

Afbeelding

* Ausputzer We All Love Football Modus Aanzetten Doet *
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 22:41

herstel dan direct die spelfout vind het topic niet in de lijst met art. in admin. mode.!

Zo, dat was waarschijnlijk de enige post die ik in dit topic maak.

:smokey:

Voetbal,..........nou voor jullie dan! ;-)
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 24 okt 2010, 23:17

Ons aller Ajax, word kampioen en behaald als verassing minimaal de halve finale CL.
Wel word na dit seizoen ingezien dat Cruijf gelijk heeft en cruijf en alle andere Ajax bejaarden komen naar Ajax om Ajax weer groots te maken zoals in de oude tijden.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 25 okt 2010, 00:23

• post deleted •
baphomet
Administrator
Administrator

ma 25 okt 2010, 00:26

Ach ik haat voetbal (zoals we dat voorgeschoteld krijgen) maar ik hold van mien cluppie
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

ma 25 okt 2010, 00:47

[quote name="NextWorldOrder"]Zo, dat was waarschijnlijk de enige post die ik in dit topic maak.

Voetbal,..........nou voor jullie dan! ;-)[/quote]

Voetbal, te laag voor jou?! :P
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 25 okt 2010, 01:20

Wil je met een positief bericht over Ajax in de + komen voor een bericht over Ajax , dan moet je wel op een Ajax of amsterdamse site zijn.
Alles en iedereen is tegen Ajax.
Moraliteit ∝ Vrijheid
baphomet
Administrator
Administrator

ma 25 okt 2010, 01:24

-1 Grapje!

Zal je de volgende keer plussen als je over Ajakkes typt!

Nee als t om voetbal gaat kan ik soms heel lomp reageren, moet je ff doorheen prikken Vrillon!

;-)
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

ma 25 okt 2010, 01:25

[quote name="Dromen"][quote name="NextWorldOrder"]Zo, dat was waarschijnlijk de enige post die ik in dit topic maak.

Voetbal,..........nou voor jullie dan! ;-)[/quote]

Voetbal, te laag voor jou?! :P[/quote]

LOL Nee joh veel te aards!

Geintje hoor NWO, ouwe koempel!
1119 AD
Melkor
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 25 okt 2010, 01:27

positief over Ajax?

Afbeelding
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 25 okt 2010, 03:50

geniaal:
Moraliteit ∝ Vrijheid
baphomet
Administrator
Administrator

ma 25 okt 2010, 04:02

AMSTERDAM - Het elftal van Feyenoord is zondag na het 10-0 verlies bij PSV in Eindhoven bij stadion de Kuip in Rotterdam opgewacht door zo'n 150 supporters.

Afbeelding

Twee cameraploegen werden hierbij mishandeld, zo heeft de politie laten weten. De rust keerde echter snel weer terug.

Onder andere Feyenoordtrainer Mario Been had achter de hekken van het stadion een gesprek met een kleine delegatie van de supporters. Hij verliet uiteindelijk later onder luid applaus het terrein.

De spelersbus werd niet beschadigd bij aankomst in Rotterdam-Zuid. De spelers konden later ongeschonden wegrijden in hun auto.

Ze werden wel toegezongen en kregen leuzen naar hun hoofd als 'schaam je kapot' en 'werken voor je geld'. De meeste supporters hielden het daarna voor gezien.
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2363144/onr ... -kuip.html

Tja... :-*
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

ma 25 okt 2010, 14:16

[hide]Over symboliek gesproken: de 10e speelronde... in de 10e maand... van 2010... verloren met 10-0... terug gestuurd naar 010... door rood met 10 man... Tja...Tja...[/hide]
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 17:20

Door de mooie overwinning (3-1) maar ondanks een slechte eerste helft heeft de FC zich onder Pieter Huistra toch netjes op plek 5. gespeeld!

Voor mij was het grote lichtpunt van gisteren de return van "Petter AnderSON of GOD"...

Afbeelding

Afbeelding

Maar ook het spel van Garcia was bij vlagen heerlijk!

Op naar de volgende speelronde, je ziet nu toch wel dat de nummers 1 tm 5 zich een beetje los aan het spelen zijn van de rest. En ja de competitie duurt nog wel even, maar ik denk dat de prijzen (lees: Titel, Beker en de Play Offs) tussen de clubs verdeeld worden die nu 1 t 6 staan...

Om heel eerlijk te zijn had ik ook wel verwacht dat Pieter Huistra die Rompke Jansma snel zou doen vergeten. En dat blijkt maar, want daar waar FC Groningen onder Jans niet meer beter kon, daar zijn ze onder Pieter Huistra totaal anders gaan spelen. Meestal duurt het dan even voor alles gaat zoals verwacht, maar Huistra heeft het opvallend snel in een bepaalde "flow" weten te krijgen.

De titel zal dit jaar naar Pi$vee of Ajakkes gaan... Als Suarez blijft, maar zoals ik als Groningen fan weet, moet je je van beloftes van Suarez NIET te veel aantrekken. Als hij morgen bij de buren meer kan verdienen dan is dei weg. Die jongens weten niet wat clubliefde is...

Verder zie ik de Ponnies uut Rukkerland niet voor de tweede keer een cadeautje van hun Rukker-vriend Kessler krijgen. Er is nu al erg veel te doen over de wijze waarop FC Ponny toch telkens weet te winnen in de slotfase...

Denk dat de Rukkers het zwaar gaan krijgen omdat ze ook CL spelen... Plaatsen 3 t/m 6 dat zijn de plekken waar ik hun terug verwacht....

Daarnaast denk ik dat de financiële situatie van een aantal grote clubs (Ajakkes, Feyenooit, Pi$vee en ook Twente) toch voor problemen gaan zorgen. Die clubs leven boven hun stand namelijk!

Anyways, gaat nog een luek ene spannend seizoen worden.

En ach andere licht[puntje, was Feyenooit toch wel! De club die ergens altijd wel een klein beetje sympathie bij me los weet te weken zolang ze niet tegen mijn clubje spelen... Ze hebben weer gewonnen... van VVV...

Van FC Groningen hebben ze al lang (ik denk onderhand 10 jaar) niet meer gewonnen in de Eredivisie. Zowel in de Kuijp als in de Euroborg is FC Groningen een soort van Angstgegner voor Feyenooit.
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Sport”