Qigong Meester John Chang

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

vr 07 jan 2011, 18:11

Dat Qigong tof is en dat je dus met de levensenergie kunt spelen wisten een aantal van ons QFF-ers natuurlijk al wel. Aangezien we daar al eens een heel mooi artikel / topic over geschreven hebben, net als over Tai Chi. Maar wat ik vandaag zag in een topic op ATS, sprak me dusdanig aan dat ik vond dat het wel wat aandacht verdiende op QFF in de vorm van een nieuw artikel.

Qigong meester John Chang ook wel bekend onder de naam Dynamo Jack is namelijk van mening dat wij als mensheid een sprong gaan maken naar andere tijden en daarmee afscheid gaan nemen van oude wijsheden en kennis, die plaats zullen maken voor andere vormen van kennis en wijsheid. Dit zal volgens hem ook andere omgangsvormen met zich meebrengen.

Dit is te zien in de onderstaande documentaire over John Chang, die de media schuwt en liever uit de publiciteit blijft nadat hij eerder in een andere over hem gemaakte documentaire trachtte te laten zien hoe het aftappen van levensenergie in zijn werk gaat. Daar voor liet John onder meer bloedonderzoek uitvoeren. Dit zou hem duur zijn komen te staan, daar volgens de verhalen de geest van zijn oude meester wraak kwam nemen voor het verraden van het geheim achter het aftappen van deze levensenergie.

Verder laat het filmpje het nodige zien over Qigong en hoe John z'n ding doet. Ik ben zelf altijd sceptisch maar gek genoeg geloof ik wel in Qigong en zo denk ik ook dat dat wat John doet echt tot stand komt door het aftappen van levensenergie. Ik ben daarnaast echter best benieuwd naar de mening van andere QFF-ers met betrekking tot deze materie.

Dus roept U maar...
1119 AD
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 09 jan 2011, 04:49

Sorry verkeerd geplaatst. Dit past natuurlijk beter in t algemene topic over qi gong.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 06:50

Maakt niet uit, past ook prima hier! Dank voor je bijdrage!! :-)
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”