Fluoride voor / tegen

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Dromen
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:05

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Er valt voor mij wel veel op zn plek ja.

Ik heb paar weken terug die docu over 'water' gezien. Dat 'oer' / natuurlijk water heel veel energie bevat / goede kristallen. En dat die kristallen met elkaar in 'contact' staan. Komt dus overeen met bovenstaand...[/quote]
Ook zoiets dat behandelde water.......ik heb daar zeer grote twijfels over.. :-|[/quote]

Het is juist níet behandeld. Het is niet door allerlei buizen / leidingen getransporteerd.
Dromen
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:05

[quote name="BlackBox"][quote name="NextWorldOrder"][quote name="BlackBox"]nog een leuk en belangrijk weetje....

De pijnappelklier kan informatie uitzenden naar alle cellen in je lichaam...think about that!!![/quote]
Als je weet HOE. Dat gaat niet vanzelf. :-*[/quote]

nu word het interessant... 8)[/quote]

Dat gaat onze vriend niet vertellen ;)
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:06

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Er valt voor mij wel veel op zn plek ja.

Ik heb paar weken terug die docu over 'water' gezien. Dat 'oer' / natuurlijk water heel veel energie bevat / goede kristallen. En dat die kristallen met elkaar in 'contact' staan. Komt dus overeen met bovenstaand...[/quote]
Ook zoiets dat behandelde water.......ik heb daar zeer grote twijfels over.. :-|[/quote]

maar leidingwater is bijna 'dood' je kunt er iets vitaliteit aan terug geven toch??
illuminati of my own reality
Dromen
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:07

BB en ik hebben het over onderstaand filmpje / water:
vimeo.com/14115579
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:08

[quote name="Dromen"][quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Er valt voor mij wel veel op zn plek ja.

Het is juist níet behandeld. Het is niet door allerlei buizen / leidingen getransporteerd.[/quote]
Ja okee, maar ik doel nu echt op al die "verhalen" op www over rechts of links draaiend water........het enige waar ik wat dat betreft WEL volledig achter sta is dat water de eigenschappen van de bron kan over nemen. Dat heb ik aan levende lijve ondervonden in de bossen rond Spa. Jawel, Spa, Belgie.
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:09

ja, dat filmpje...zeer interessant. Voor mij zeker een 'eye' opener.... :lol:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:09

[quote name="Dromen"][quote name="BlackBox"][quote name="NextWorldOrder"][quote name="BlackBox"]nog een leuk en belangrijk weetje....

De pijnappelklier kan informatie uitzenden naar alle cellen in je lichaam...think about that!!![/quote]
Als je weet HOE. Dat gaat niet vanzelf. :-*[/quote]

nu word het interessant... 8)[/quote]

Dat gaat onze vriend niet vertellen ;)[/quote]
In elk geval NU niet.....zeg nooit, nooit. ;-)
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:11

[quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"][quote name="NextWorldOrder"][quote name="Dromen"]Er valt voor mij wel veel op zn plek ja.

Het is juist níet behandeld. Het is niet door allerlei buizen / leidingen getransporteerd.[/quote]
Ja okee, maar ik doel nu echt op al die "verhalen" op www over rechts of links draaiend water........het enige waar ik wat dat betreft WEL volledig achter sta is dat water de eigenschappen van de bron kan over nemen. Dat heb ik aan levende lijve ondervonden in de bossen rond Spa. Jawel, Spa, Belgie.[/quote]

das links en rechts draaiend kom je overal tegen, ook hier zit ook het 'fijne' van bv free-energy...

Mister Schauberger wist dit ook..
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:14

Kweet het BB. Heb me een tijdje verdiept in vrije energie en zo, maar ben er mee opgehouden omdat er andere zaken op mijn pad kwamen (ahum, ahum).......maar wel heel interessant en vooral vanuit occult oogpunt is free energy wel degelijk mogelijk.........
Dromen
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:15

En ik begrijp het wel NWO dat je dat niet verteld. Alleen, waarom niet?! Wat is jou mening daarover, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?!

Zie, ik kom er openlijk voor uit dat ik begrip heb voor de 'broederschappen' dat zei niet alles vertellen. Alleen, ik zou nu van alles neer kunnen typen maar ik zie 'het' gewoon niet :D, en dan niet de reden waarom men 'geheimen' heeft, maar wát 'het' is.

Maar ik zal erachter komen. Mijn leven is niet om te werken, of om 'gelukkig' te worden. Maar mijn doel des leven is kennis verkrijgen. Althans, zo denk ik er nu over :D
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:21

oefening baart kunst...

Als je alleen al je aandacht richt op je derde oog, word deze actief.

Je kunt er op mediteren. Sommige sounds helpen ook.

Mister Tesla zat altijd in een donker kamertje naar de energie te kijken die van zijn handen en objecten afkwam....

just focus...
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:21

En ik begrijp het wel NWO dat je dat niet verteld. Alleen, waarom niet?! Wat is jou mening daarover, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?!Daar is maar 1 reden voor: Omdat ik niet zeker weet of dat wanneer ik het vertel wel over komt op een manier dat iedereen het "begrijpt" en daar mee dus meer schade dan goeds uit richt bij een persoon..........da's alles. Ik wil niet geconfronteerd worden met mensen die later zeggen : "Ja, maar JIJ zei zus en zo, dat deed ik en nu ben ik fucked up"...

Heeft verder niets te maken met een
code" of zo, mensen. ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 26 aug 2010, 18:22

[quote name="BlackBox"]oefening baart kunst...

Als je alleen al je aandacht richt op je derde oog, word deze actief.

Je kunt er op mediteren. Sommige sounds helpen ook.

Mister Tesla zat altijd in een donker kamertje naar de energie te kijken die van zijn handen en objecten afkwam....

just focus...[/quote] :dans: You are right so far, dude.
blackbox
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:26

[quote name="NextWorldOrder"]En ik begrijp het wel NWO dat je dat niet verteld. Alleen, waarom niet?! Wat is jou mening daarover, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?!Daar is maar 1 reden voor: Omdat ik niet zeker weet of dat wanneer ik het vertel wel over komt op een manier dat iedereen het "begrijpt" en daar mee dus meer schade dan goeds uit richt bij een persoon..........da's alles. Ik wil niet geconfronteerd worden met mensen die later zeggen : "Ja, maar JIJ zei zus en zo, dat deed ik en nu ben ik fucked up"...

Heeft verder niets te maken met een
code" of zo, mensen. ;-)[/quote]

dit klopt wel een beetje...dit kan niet zomaar in een keer los. Dat kan geen normaal mens aan...

Napoleon verbleef ook een nacht in de 'tombe' van de piramyde in Egypte, die kwam vervolgens gillend naar buiten...

brians couldn't handle it...
Dromen
Administrator
Administrator

do 26 aug 2010, 18:31

Ik heb gewoon nog nooit iets spiritueels meegemaakt ofzo. En nee, ik ben er ook totaal niet mee 'bezig' eigenlijk, in die zin dat ik het beslist wil ofzo. Ik heb wel een stuk of wat keren dromen gehad wat zeker wat betekende. Een keer bijv. droomde dat vanuit de 4 windrichtingen een zwarte maan omhoog kwam dat alles verdonkerde, vervolgens zakte ik in elkaar en keek recht omhoog. Ik voelde de adrenaline door mn lichaam, en terwijl ik op mijn knieën zakte keek ik dus omhoog en dankte ik iedereen en alles voor mn leven.
Vervolgens werd ik 'wakker' Naja, ik was uit de droom, en alles om mij heen tintelde. Ik voelde een soort 'energie', of dat ik onder stroom stond, om mijn hele lichaam heen. Kon me ook niet bewegen. Dit is trouwens wel een bekend fenomeen, er zijn vele berichten over. Deze energietinteling heb ik trouwens wel vaker gehad. Stukf of 5/6 keer.

Enniewee, die droom betekende dat er grote verandering in mijn leven zou komen. En, ehm, dat klopte. Mijn leven verandere een jaar later ofzo rigoreus. En dan ook écht heel rigoreus, laten we het dat maar ophouden ;)

Maargoed, afgelopen 2/3 jaar weinig (lees: niks) interessants gebeurd rondom Spiritueel iets.
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”