Jammer dan

Politiek en oorlog zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en alles over politiek en oorlog kun je hier terugvinden.
Plaats reactie
Magog70
Antonaki
Antonaki

wo 27 jun 2012, 13:13

Dat ik Satanici ben en toen ik werd geboren een andere naam dan het christelijke 'JahWeh' uithuilde, namelijk die van een duistere, zwarte beroemde slang, heeft ervoor gezorgd dat ik nu kluizenaar ben. Ja ach, Jezus zei: "Vertel mij wie uw vrienden zijn en ik vertel u wie u bent." Ik heb geen vrienden. Dit land blijkt net zo vrij te zijn als een moslemland. Al mijn aardse liefde en al mijn aardse verlangens zijn verziekt. Seks? Met wie dan? Is er iemand in magie en ritualistiek geintresseerd dan? Of het Oude Romeinse Rijk? Offert er nog iemand? Neen dus. En in de middeleeuwen tijdens de inquisitie heeft men de fout gemaakt aan MIJ te offeren: ieder lijk kreeg het merk 666 opgebrand. Want als men aan de DUIVEL wenst te offeren dan brandmerkt men met 43. Het getal van deSatan is dus niet 999, maar 43. Mijn getal is 666. Wie nou de betekenis van 666 eens wenst te weten: het is dhet getal van de MENSHEID, 6 wijst op de VROUW, 666 staan voor de drieeenheid Phosphoros, Hesperos en Venus, liefde in hart, lichaam en ziel betekent de niet meer voor een vrouw bestaande vervulling van lust dus. Het gevolg is 18, de Maan, zwangerschap of vruchtbaarheid en 18 is 9, het getal van creatie (9 maanden zwangerschap), vervulling van welke wens dan ook (alles wat bij de 9 wordt opgeteld wordt verhoogd maar blijft na herleiding hetzelfde), of, als al mijn aardse verlangens worden verziekt decreatie door oorlog en misbruik van de Graal. Ik heb de Graal. Wie wil weten hoe de Graal in elkaar zit moet even naar www.templisatanas.nl en aan de llinkerzijde vindt u de pagina "Boek Eeuwige Zee", klik daar les 31 aan. Op de eerste pagina vindt u onderaan welke genetische manipulatie ik voorschrijf aan de mens voor vergoddelijking en alwetendheid. Want de mens is zo dom: ik schaam mij kapot voor jullie. Ik zeg het, de keus is aan de mensheid, maar deze kans zal men denk ik wel laten lopen omdat men te christelijk / joods / islamitisch denkt.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 14:27

ik zal de kans laten lopen omdat ik het een beetje teveel reclame vind worden...

dat je nu geen vrienden hebt omdat je "satanici" bent komt omdat je ( net als ik in het verleden) hebt gesproken over dit soort denkbeelden en stromingen....

men dient hier over te fluisteren!!! en degene die je aandacht verdienen...die horen je heus wel.

net als in bovenstaande...vind ik ook wat schreeuwerig.
maar dat zal je stijl zijn.

Xeper
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, ExNex
combi
Administrator
Administrator

wo 27 jun 2012, 14:41

Ik weet niet wat je wil bereiken of nog moet oplossen maar, zoals als eerder hier geschreven, ik denk niet dat haat werkt.

Maar goed 't zal wel nodig zijn.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 15:17

als ik even heel eerlijk mijn gedachten en gevoel mag uitspreken.....

je hebt wel talent(laten we het maar zo noemen) maar hebt nog wat issues you need to solve.

Ik denk dus dat je echt wel eea ziet en best wel veel weet maar dat het nog wat meer in focus mag en dat er lessen voor je liggen in hetgeen je verdriet heeft gedaan danwel boos gemaakt.

en echt...ik ben hier niet bezig om "tegen" te zijn.

ik wens je niks dan goeds
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ROI..Lite
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 15:59

Want/Need advice? Feel free to contact me.

nextworldorder@mail.com

Xeper I Apep.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: pilgrim
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 17:29

order can only come from chaos

our world like an icecube disolving in the sea of the chaos current

the battle between cain and abel as a symbol for the battle between Self and ego.
Cain prevails and is banned...as are the people who talk about chaos and satanism to loudly.

One needs to whisper about those things , you do not want the attention of the whole flock but only the ones that listen carefully
The ones that are observant and pick up the things that speak to their inner self
sparking that üR essence.
HE will recognize!!!11

it is then that you realise you are trapped and start bouncing off the walls...pulling at your chains.
the flock will not accept this and cast you out or try to convince you to follow them.

And at this point there is no return
so you hide.....and learn quietly......up's and down's....but you will rise

and some day you will find a way to teach others
and they will want to listen ...not because of what you say but because they see something in you that triggers them deep inside.

so you whisper things and make em think...bring some chaos into their rooted believe systems and dogmatic views
and let them decide what they wanna do.

not by telling them what they shoud think but let them think about the things they think.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Nexion
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 18:00

Satan is the bringer of the Light of Sitra Ahra, therefore Satan is
Lucifer.
(Copyright TOTBL)
Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 18:28

@Magog: Het zou tof zijn als je hier mee kwam praten over je project en dergelijke.

Wellicht lijken de comments een beetje tegen je, ik kan je zeggen dat dat een illusie is. Op QFF zijn mensen aanwezig die wellicht verder op het pad zijn en waar je wat houvast aan zou kunnen hebben.

"In order to teach someone one has to have established him/her self first"

=Nexion=
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 18:52

haha indeed

ik ben ook een paar keer door de mangel gehaald...no worries

good folk here
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 18:58

in order for a virus to flourish....it first has to addept to its host
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 21:21

[quote=""dingo" post=57337"]

order can only come from chaos

our world like an icecube disolving in the sea of the chaos current

the battle between cain and abel as a symbol for the battle between Self and ego.
Cain prevails and is banned...as are the people who talk about chaos and satanism to loudly.

One needs to whisper about those things , you do not want the attention of the whole flock but only the ones that listen carefully
The ones that are observant and pick up the things that speak to their inner self
sparking that üR essence.
HE will recognize!!!11

it is then that you realise you are trapped and start bouncing off the walls...pulling at your chains.
the flock will not accept this and cast you out or try to convince you to follow them.

And at this point there is no return
so you hide.....and learn quietly......up's and down's....but you will rise

and some day you will find a way to teach others
and they will want to listen ...not because of what you say but because they see something in you that triggers them deep inside.

so you whisper things and make em think...bring some chaos into their rooted believe systems and dogmatic views
and let them decide what they wanna do.

not by telling them what they shoud think but let them think about the things they think.[/quote]

Nicely put
nosce te ipsum
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 21:26

thanks
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 27 jun 2012, 22:44

Sorry k ben een vent.