9/11 in films voor 2001?

Alles over de aanslagen van 11 september 2001 en de verstrekkende gevolgen voor alle mensen op deze aardkloot.
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Zoals je kunt zien in het plaatje dat ik bij dit artikel heb gebruikt (een screenshot uit Terminator II) staat er Caution 9-11 in een film uit begin jaren '90. Dat is natuurlijk best mogelijk, en waarschijnlijk toevallig. Toch?!? Ware het niet dat ik steeds vaker films en series zie en kijk de laatste tijd waarin ik opeens dergelijke dingen ontdek. Dan ga je op internet zoeken en blijken er opeens meer mensen te zijn die ook dezelfde dingen hebben ontdekt. In sommige gevallen ook niet. Zo zat ik vorig jaar naar Back to the Future te kijken toen ik iets met 9/11 ontdekte en de Twin Pines Mall. Hieronder even de plaatjes erbij:

En zo zijn er nog een aantal voorbeelden waarbij je, jezelf toch oprecht even achter de oren zult krabben:

Hier ook nog even een interessant filmpje van YouTube over dit zelfde fenomeen:

1119 AD
fr3bzy
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#WWG1WGA #NaClO2
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Hier nog wat vergelijkbaar materiaal:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://img134.imageshack.us/img134/1337/bttf17.jpg

Afbeelding
1119 AD
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Afbeelding
1119 AD
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Re: WTF!? 911 in BTTF check dit Berichtdoor richard.dp op 10 dec 2009 05:09 1:19 wordt 9:11 (9/11) Ik doe hetzelfde bij 1:33 en dat wordt dan 3:31 Wanneer ik google op 9/11 3:31 dan vind ik de site "Complete 911 Timeline" http://www.historycommons.org/timeline. ... itevanbolo Ongeveer halverwege deze pagina staat het volgende: 3:31 p.m. September 11, 2001: FBI Issues Lookout Warning for White Van Possibly Connected to 9/11 Attacks The FBI issues a BOLO (be on lookout) bulletin for three suspicious men who were seen leaving the New Jersey waterfront minutes after the first hijacked plane hit the WTC (see Shortly After 8:46 a.m. September 11, 2001). Law enforcement officers in the greater New York City area are warned in a radio dispatch to watch for a “vehicle possibly related to New York terrorist attack.” The bulletin reads, in part: “White, 2000 Chevrolet van…with ‘Urban Moving Systems’ sign on back seen at Liberty State Park, Jersey City, NJ, at the time of first impact of jetliner into World Trade Center…. Three individuals with van were seen celebrating after initial impact and subsequent explosion. FBI Newark Field Office requests that, if the van is located, hold for prints and detain individuals.” The van is located a short time later and five men inside it are arrested (see 3:56 p.m. September 11, 2001). Bij de afbeelding 1:19 stonden er dus nog 2 dennen (towers) Bij de afbeelding 1:33 stond er nog 1 den (tower) Volgens het bovenstaande artikel werd de aanslag op de eerste tower gevierd door 3 individuen (mogelijk terroristen) met een witte bestelwagen. Als we terug naar de film gaan, dan blijkt dat er in dat fragment ook terroristen opduiken met een bestelwagen... Er is dus ook een link met 1:33, maar of het echt allemaal iets te betekenen heeft, daar durf ik me niet over uitspreken... Richard.dp
Ik blijf erbij dat we vorig jaar mogelijk daar iets op het spoor waren...
1119 AD
wodan
Grand Pontiff
Grand Pontiff

World Trade Center die overal als doelwit gebruikt wordt, is overigens niet zo raar, aangezien het beroemd en groot is (en New York een favoriete plek voor verhalen).

Qua 9/11 in films is het is dan de vraag of het toevalligheden zijn die nu opvallen omdat er iets gebeurt is op die dag of dat het doelbewust toegevoegd is aan die films.

Hetzelfde geldt immers voor nostradamus die 'voorspellingen' gedaan zou hebben in zijn kwatrijnen, maar waarbij pas na een gebeurtenis is vastgesteld dat DAT was wat nostradamus voorspeld zou KUNNEN hebben. Zo kan iedereen natuurlijk 'voorspellen' want in principe kan ALLES gebeuren.

Overigens is het wel zo dat sinds ik van de 'geheime' symboliek af weet in films, clips, etc, dat het me ook echt overal opvalt.. dingen die een onwetend oog nooit direct op zouden vallen.

De 9/11/01 op zogenaamde paspoort van mister Anderson in The Matrix zou overigens wel 'heel' toevallig zijn.

In principe zou het feit dat dit rond 9/11 gebeurde toch ook moeten betekenen dat we in huidige films ook al data, tijden en gebeurtenissen zouden moeten zien?

De film Enemy of the State op tv vanavond.. interessante film met het oog op de privacy wetten na 9/11 in de VS :P
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Weet je wat het is Wodan. Het is met geen enkele zekerheid te zeggen, maar toevallig is het wel!

Maar om wat dieper in te gaan op de materie wil ik nog eens wijzen op de scene aan het begin van The Big Lebowski, waar de Dude z'n check van 0,46 $ voor een pak melk uitschrijft op 11 september met op de achtergrond de speech van George Bush Sr. waarin hij voor het eerst de naam NWO noemt...

En zo is ook dat met die TWIN PINES / LONE PINE en 9/11 erg raar... Dan de Libiërs die Doc neerknallen...

En zo denk ik dan ook wel eens van zal er in films van vandaag de dag ook weer het een en ander verwerkt zitten? Het lastige is dat we dan in ALLES een teken kunnen zien, en dat wordt dan lastig en nogal paranoïde... Dus ook niet de oplossing!!
1119 AD
Nexion
The One And Only Nexion NWO A.K.A. Next World Order

9 en 11 zijn zowieso al 2 hele sterke waarden. Ook in combinatie.

[To] Self returning Chaos.

So,.....yeah.
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

En er specifiek een liedje naar vernoemen:

http://www.discogs.com/Alan-Silvestri-B ... se/2064330
1119 AD
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

luister gewoon eens:

derde track, 4:50
1119 AD
Nexion

Ouwe koek voor mij,....mooooving on...

Nogmaals: [To} Self returning Chaos.

NWO *Keeping his ass down."
:masonic:
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Het is meer dat ik het zeer interessant vind om te zien dat er blijkbaar zo veel toevallige * kuch * symboliek verwerkt zit in films / media verwijzend naar de tragedie van de chaos van 9 en 11...

* stelt vast dat een 8 sterker is *
1119 AD
nova
Prince(ss) of Jerusalem
Prince(ss) of Jerusalem

11 staat toch ook onder andere voor destruction...en 9..uhm iemand...9 van choas lees ik hierboven.

Wat ik min of meer wil zeggen..misschien is het niet eens met opzet gedaan dat je al deze getallen toevallig terugziet in films in en ze nog tot hun recht komen ook
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

ik kan me ook die dude herinneren die Russo..

wacht

* zoekt joetjoep af *

1119 AD
Nexion

[quote name="Baphomet"]Het is meer dat ik het zeer interessant vind om te zien dat er blijkbaar zo veel toevallige * kuch * symboliek verwerkt zit in films / media verwijzend naar de tragedie van de chaos van 9 en 11...

* stelt vast dat een 8 sterker is *[/quote]
Gemeten op Kosmische schaal heb je waarschijnlijk gelijk. Maar vanuit mijn perspectief,.........

Maar gezien de symboliek 9/11 die we hier behandelen dan is "8" inderdaad sterker. echter de meeste mensen weten 8 niet te gebruiken. Ook de meesten die er van gehoord hebben niet.

(*Bezweer-icoontje*).
Plaats reactie

Terug naar “9/11”