9/11 in films voor 2001?

Alles over de aanslagen van 11 september 2001 en de verstrekkende gevolgen voor alle mensen op deze aardkloot.
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

8 is oneindig sterk!
1119 AD
Nexion
The One And Only Nexion NWO A.K.A. Next World Order

[quote name="Nova"]11 staat toch ook onder andere voor destruction...en 9..uhm iemand...9 van choas lees ik hierboven.

Wat ik min of meer wil zeggen..misschien is het niet eens met opzet gedaan dat je al deze getallen toevallig terugziet in films in en ze nog tot hun recht komen ook[/quote]
11 van Chaos (vanuit anti cosmisch perspectief) en 9 voor naar zichzelf terugkerend. 8) 11 vanuit cosmisch perspectief: Destruction, inderdaad.
Nexion

[quote name="Baphomet"]8 is oneindig sterk![/quote]
ALLEEN binnen Kosmos, 10!!!!!!!!!!!
nova
Prince(ss) of Jerusalem
Prince(ss) of Jerusalem

Laat ik het zo zeggen, het speeld zich af binnen 10..dus misschien was het voorgeprogrammeerd beetje matrix achtig kwam 11 ff voor destructie zorgen..(ff moeilijk te vertalen) creatie werkt ook met nummers dus vandaar de nummer 911 die je overal terug ziet binnen 10.

neo zag ook alles in cijfertjes..omdat die direkt gekoppelt waren met de wereld die door de creator was geschept en zo doorzag hij de matrix.
Nexion

[quote name="Nova"]Laat ik het zo zeggen, het speeld zich af binnen 10..dus misschien was het voorgeprogrammeerd beetje matrix achtig kwam 11 ff voor destructie zorgen..(ff moeilijk te vertalen) creatie werkt ook met nummers dus vandaar de nummer 911 die je overal terug ziet binnen 10.

neo zag ook alles in cijfertjes..omdat die direkt gekoppelt waren met de wereld die door de creator was geschept en zo doorzag hij de matrix.[/quote]
The matrix speelt tot je verbeelding merk ik. Grijns....maar voor geprogrameerd......maarreuhh, inhoudelijk en jou inmidels een beetje kennende kan ik zonder al te veel te zeiken kunnen zeggen dat je hel okee ziet, ja........
;-)
(uhh vaag¿)

Nova schreef:

hehe, De matrix gaat toevallig (mede) over 10 de demiurg (wordt uitgebeeld in de film)..neo die zijn gnosis 'vind' dus door dat verhaal te gebruiken is het makkelijker uit te leggen/uit te beelden. :-)
nova
Prince(ss) of Jerusalem
Prince(ss) of Jerusalem

Gaat wel vaak fout dat je onder iemands anders naam posts inplaats van jezelf :o
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

hmmmzz dat is vaag ga ik naar kijken heb er gaan last van ook niemand anders meer gehoord maar ga er naar kijken

on topic:

luister en huiver eventjes!
1119 AD
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

1119 AD
Metalfyre
QoFFee Slut
QoFFee Slut

Ook grappig...

9+1+1= 11 (Twin Towers kon je ook als het getal 11 zien).

^^
Dat het precies op die datum gebeurde is volgens mij geen toeval geweest. ;)
RAndEL
QoFFee Slut
QoFFee Slut

Mega Powers vs. Twin Towers

Vortex
Grand Pontiff
Grand Pontiff

nosce te ipsum
Plaats reactie

Terug naar “9/11”