Tien jaar na 11 September

Alles over de aanslagen van 11 september 2001 en de verstrekkende gevolgen voor alle mensen op deze aardkloot.
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

En toen was het Zaterdagavond 10 September 2011... Tien jaar (op een halve dag na dan) na de aanslagen van 11 September 2001... De 'terroristische' aanslagen waarvan steeds meer mensen vandaag de dag denken dat ze wel eens door anderen gepleegd zouden kunnen zijn dan de mensen van wie men ons al tien jaar lang wil doen laten geloven dat zij het gedaan hebben... U weet wel die randdebielen van "Al CIAda" zeg maar... Enfin, dat alles neemt niet natuurlijk niet meer weg dat er steeds meer (ook na 10 jaar dus) feiten boven water komen die de vermoedens van velen alleen maar bevestigen...

Of het onderhand niet eens tijd voor een (afscheids)feestje is? Tja... De haatbaardjes in BelgiQue en Nederland vieren wél een feestje, dus waarom anderen ook niet??? Een feestje ter ere van 10 jaar complotten? Een feestje omwille van 10 jaar leugens? Ik weet niet hoor, 't kan letterlijk alle kanten op als ik kijk naar de feitelijke waarheden omtrent de aanslagen van toen... Ik vind het oprecht vreselijk hoor al die mensen die DDWWOOD zijn, maar moeten we niet gewoon de echte verantwoordelijken gaan vervolgen? Kunnen we geen internationale 9-11 waarheidsrechtbank opstarten en de bewijzen eens kritisch tegen het licht gaan houden en de feiten gaan bekijken om zo de eventuele betrokkenen en verdachten te kunnen onderwerpen aan een Zaans verhoor?!?!?! Als je namelijk echt kritisch gaat zoeken en kijken, (terwijl je het spreekwoordelijke Qaf van het Qoren aan het scheiden bent in het land der feiten omtrent de aanslagen van 11 September) is er zo veel te vinden dat in geen enkel TV programma te zien geweest is, maar wat toch wel degelijk van belang is om een goed beeld te kunnen vormen over dat wat er ECHT gebeurde...

De veiligheidsbranche is gigantisch gegroeid sinds 11 September 2001, het aantal oorlogen is enorm opgelopen, de wapen en oorlogsindustrie verdient miljarden aan de onrechtmatige oorlogen die all over the globe gevoerd worden... En dat allemaal sinds 11 September 2001... En dat was natuurlijk ook gewoon nodig om bepaalde andere stinkende zaakjes voorgoed nog dieper de doofpot in te drukken en om de beurzen van bepaalde figuranten nog verder te spekken...

Soms vraag ik me oprecht af hoe de wereld er uit had gezien vandaag, anno 2011, als die aanslagen niet hadden plaatsgevonden... Ik weet dat de gedachten deel uit maken van een soort Utopie maar deze dude verblijft nu eenmaal zo nu en dan graag in Utopia...
De meeste 9-11 gerelateerde zaken zijn hier op QFF natuurlijk allemaal wel eens voorbij gekomen en besproken in een van de 9/11 topics of het in het topic van dossier 9/11, maar ondanks dat vond ik dat een 9/11 topic met een kritische, cynische en sarcastische ondertoon dit weekend toch wel op zijn plaats was hier op QFF...

Op TV wordt je er compleet mee dood gesmeten, soms denk ik wel eens bij mezelf: "Of hebben ze het gewoon gedaan om in 2011 in de Septembermaand ook weer wat beeldbuis vervuiling te kunnen hebben?" Ja een bizarre gedachten... Ik bedoel dat weet ik heus wel, maar toch bevreemd het me dat de mainstream media weer eens ouderwets bloedje geil boven op deze gore zoetsappige derrie duikt, in plaats van eens wat aandacht te schenken aan de echte feiten en waarheden omtrent het hele 9/11 gebeuren... Echt ik kan oprecht kotsen van al die gore kotsdrek op de TV over 9/11 evenals de troep over 9/11 op de radio... Alsof je naar Viola Holt zit te kijken die door Ted de Braak in stukken wordt gehakt met een botte roestige bijl terwijl Hanneke Groenteman de afgehakte stukken Viola in haar mond stopt, af lebbert en daarna het vlees van de huid en de botten af kluift om de afgekloven stukjes vlees vervolgens in een gehaktmolen te spugen, die dat vlees vervolgens dan weer fijnmaalt waarna het in een door Joris Demmink en Anton Teuben vol gescheten en gepiste tobbe terecht komt die dan weer wordt leeggedronken door Paul de Leeuw en Nina Brink die elkaar in de poepert aan het fisten zijn... Dat idee zeg maar... Het kotsen staat me wederom nabij... Hoe langer ik er over na blijf denken hoe meer het me zelfs gaat irriteren...

Anyways, morgen is het weer tijd voor deze "Man of Mystery" om op Radio Veronica, bij Rick en Marlous zijn zegje te doen met betrekking tot een bepaald artikel hier op QFF... En wat zou het toch mooi zijn om het eens over de aanslagen van 11 September 2001 te hebben, op de dag exact 10 jaar na de bewuste aanslagen... Wie weet? Daarover morgen meer, daar Veronica altijd op de Zondag zelf vlak voor de uitzending het artikel pas kiest...

Hieronder in de comments kan het wat mij betreft verder in ieder geval...
1119 AD
FreeElectron
Sun God
Sun God

"Alsof je naar Viola Holt zit te kijken die door Ted de Braak in stukken wordt gehakt met een botte roestige bijl terwijl Hanneke Groenteman de afgehakte stukken Viola in haar mond stopt, af lebbert en daarna het vlees van de huid en de botten af kluift om de afgekloven stukjes vlees vervolgens in een gehaktmolen te spugen, die dat vlees vervolgens dan weer fijnmaalt waarna het in een door Joris Demmink en Anton Teuben vol gescheten en gepiste tobbe terecht komt die dan weer wordt leeggedronken door Paul de Leeuw en Nina Brink die elkaar in de poepert aan het fisten zijn..."

ROFL!!! :D

(je bent Andor vergeten....) :wodan:

We weten toch allemaal hoe het gegaan is .....

Afbeelding
fr3bzy
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

#WWG1WGA #NaClO2
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

[video][/video]
1119 AD
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Afbeelding
1119 AD
blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Enter The Phony 9/11 Narrative - And Quickly.

On this blank, highly suggestible traumatized mind was immediately imprinted the narrative by a thoroughly complicit media:

1. "We have been attacked! Never before has the American mainland been attacked!"

2. "It was outside terrorists!--the ones we've been telling you about! Muslim terrorists did this despicable deed."

3. "We must attack back to defend freedom! Our bastion of freedom must now root out terrorism everywhere!"

4. "There will be sacrifices. To protect you we're going to have to limit your freedoms...all in your best interest of course."

...ad nauseum.

Afbeelding

Was the ruptured "Great Spherical Caryatid" sculpture at the twin towers foreshadowing the 9/11 "event"?

Trauma Based Mind Control

Blowing out the pillars symbolizes, rightfully so, bringing down the house as in the Samson in the temple of Dagon illustration at the top. In the case of the WTC Twin Towers, they represented the international financial world system, as was proudly emblazoned on the world's psyche since they were opened in 1970-72. Dedicated to the Rockefeller brothers, high ranking Illuminati freemasons, the iconic picture of these towers adorned more paraphernalia and received more multi-media exposure than virtually any modern architectural image.

Afbeelding

When these literal icons/idols of society disintegrated before everyone's eyes, the psychological fabric of America and much of the world was rent in two. Not only at a conscious level, but as explained above, this is also at the vast collective subconscious level, which is even more powerful, shredding a timeless symbol laden with esoteric meanings and associations held deep in the soul.

http://www.naturalmedicine.com/blogs/wo ... d-control/

The resulting trauma created a completely suggestible populace.

Hyper State control as a political tool uses psychologically coercive techniques in order to indoctrinate subjects. The end justifies the means to form an elitist, totalitarian society. If you make a person behave the way you want, you can make that person believe what you want. Hyper-State control techniques are based on the same principles as mind control techniques studied in social control systems of cult groups and social bodies in general.

Creating anxiety and fear, inducing states of high suggestibility and controlling relationships to assure loyalty and obedience are standard management techniques of the social body.

Desensitization through language abuse, propaganda and junk-information, as well as the elimination of individual ideas through repetition of chants and phrases or the inducement of dependence by introducing sports, games or TV shows with obscure rules, are part of a large set of social styling methods. Pumping up disorientation, susceptibility to emotional arousal is increased by depriving the nervous system through special diets of junk-food, prolonging mental and physical activity and withholding rest and sleep.

http://www.cognitiveliberty.org/9jcl/sy ... order.html
illuminati of my own reality
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Dromen
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Als je nu kijkt, wat er de afgelopen 10 jaar gebeurd is, ook qua nieuws en dan doel ik de opkomst van het alternatief nieuws... Wellicht dat 11-9-2011 dan de 'instap' van het aquarius tijdperk is?!
blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

God is our refuge and strength, a very present help in trouble.
Therefore, we will not fear, even though the earth be removed, and though the mountains be carried into the midst of the sea.
Though its waters roar and be troubled, though the mountains shake with its swelling, there’s a river whose streams shall make glad
the City of God; the holy place of the Tabernacle of the Most High.
God is in the midst of her.
She shall not be moved.
God shall help her just at the break of dawn.
The nations raged, the kingdoms were moved.
He uttered his voice.
The earth melted.
The Lord of Hosts is with us.
The God of Jacob is our refuge.
Come behold the works of the Lord, has made desolations in the Earth.
He makes wars cease to the ends of the Earth.
He breaks the bough and cuts the spear in two.
He burns the chariot in fire.
Be still and know that I am God.
I will be exalted among the nations.
I will be exalted in the Earth.
The Lord of Hosts is with us.
The God of Jacob is our refuge.

((Psalm 46))
Dromen
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Het Dolle Eland
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

De kranten en het nieuws staan er helemaal bol van - 10 jarige jubileum van 9/11.

Bah! Wat een gejank allemaal! en wat een gesmeerde media machine er weer bezig is om schapenzieltjes te winnen en/of weer "op het rechte" pad te zetten.

Tyf op met die Qut herdenking! Er sterven dagelijks momenteel 1000-en aan een gruwelijke dood om het ons naar de zin te kunnen maken.

Kots!
:sick:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Dromen
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

zoals ik vanmiddag in de shout zei:

Wanneer vind de herdenking plaats voor de 650.000 onschuldige vermoorde Irakezen?
blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

The last half of the word Methuselah is selah, a word which appears 74 times in the K.J.V., as another link between 1938 and 74. Selah mostly appears in Psalms, commonly linked to David. Selah is a signature at the end of Psalms 46. Count 666 chapters from the end of the Bible and come to Psalms 46.

Count 46 words from the front of the Psalm. The word is shake. Exclusive of the signature word selah, the 46th word from the end of Psalm 46 is spear. That is how we are told that Sir Francis Bacon, the real author of the works credited to Shakespeare, also designed the Pyramid Prophecy in the K.J.V. Bible.
http://www.davidlane1488.com/pryamid3.html
Plaats reactie

Terug naar “9/11”