Fouten/bugs of wat dan ook.

Help ons mee om het forum te verbeteren en deel je ideeën. Denk je dat iets beter of anders kan? Laat het weten!
Plaats reactie
Tobi
Fnord
Fnord

Ik zie zo nu en dan in de shoutbox dat er over fouten word gesproken,
Als je iets opmerkt laat dat hier dan aub duidelijk weten, dan kan dat aangepast worden.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Tobi
Fnord
Fnord

Mocht iemand nog van die rare links tegenkomen zoals we dat op qff 2.0 zijn gewent laat het dan ook even hier weten. Ik heb net wat aangepast en ik hoop dat t daarmee opgelost is.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Maverick
Antonaki
Antonaki

He man, er zijn me een paar dingetjes opgevallen. Weet niet of het allemaal bugs zijn, maar ik dacht het je toch even te laten weten:

- Rechts boven in beeld kun je op 'Aanpassen' klikken, naast de 'uitloggen' knop. Als ik hier de grootte van het lettertype verander, onthoudt het forum dit niet. Als ik de pagina ververs, zijn de letters weer klein.
- Als ik een bericht op het forum edit, springt de cursor naar de bodem van het bericht zodra ik een toets indruk. Dit gebeurt eenmaal; als ik het weer probeer is het goed.
- Kunnen we misschien signatures/onderschriften krijgen? B)
- Als ik op het tabblad 'Forum' klik, krijg ik de 'Recente onderwerpen' pagina. Dit zal waarschijnlijk ook de bedoeling zijn, maar persoonlijk zou ik graag de index van het forum willen zien.

Er waren nog een paar dingetjes maar die ben ik ff vergeten. Als het helpt, laat ik ze je graag weten wanneer ze me weer te binnen schieten.

Erg vette site en forum trouwens. Keep up the good work! ;)
FreeElectron
Sun God
Sun God

Over "recente berichten" gesproken: dat werkt helemaal niet meer, er wordt slechts 1 topic weergegeven.

:rudolfsteiner:

edit: raaarrrrr......doet 't weer. :silly:
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Momenteel loopt de website hier echt prima (getest over de afgelopen 72 uur). Héél soms wel iets slomer maar niet maar zo erg als afgelopen donderdag en daarvoor ook al een paar keer. Dus waar dat aan heeft gelegen dat sommige mensen wat problemen hadden weet ik niet. De door jou genoemde punten Maverick zal ik een voor een eens even na gaan lopen en in overleg met Vrillon zullen we eens kijken hoe we het een en ander op kunnen gaan lossen.

B)
1119 AD
Maverick
Antonaki
Antonaki

Heb er weer een paar gevonden:

- Het forum in het algemeen is (voor mij althans) nogal traag bij het laden van pagina's. Mijn verbinding is minimaal 30Mb/s down / 3Mb/s up, dus daar ligt het niet aan. Heb het ook niet bij andere sites.
- Wanneer ik 'snel reageren' gebruik, ben ik nadat ik op 'bericht plaatsen' klik, uitgelogd. Het bericht wordt dan kennelijk niet geplaatst en is ook verdwenen wanneer ik de 'terug' knop gebruik.
- Wanneer men op een topic wil reageren zonder te zijn ingelogd, verschijnt er dit bericht:
"Alleen leden kunnen deelnemen aan de forumdioscussies. Registreer of login om bijdragen te plaatsen.
Hier staat een typo in; 'forumdioscussies' moet 'forumdiscussies' zijn.

Als ik er meer vind, hoor je het. ;)
Maverick
Antonaki
Antonaki

Bij het reageren op een artikel op de frontpage, kreeg ik dit:

Afbeelding

Hoop dat je er wat aan hebt.
blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

[quote=""Maverick" post=30554"]Bij het reageren op een artikel op de frontpage, kreeg ik dit:

Afbeelding

Hoop dat je er wat aan hebt.[/quote]
:offtopic:

WOW...ik zie nu pas goed de background van de site....nice!...B) B)
:ontopic:
illuminati of my own reality
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Bij welk artikel was dat Maverick?

En BB ja rechtermuisknop afbeelding bekijken haha dan zie je 'm helemaal inclusief verborgen boodschap ;-)
1119 AD
Maverick
Antonaki
Antonaki

[quote=""baphomet" post=30587"]Bij welk artikel was dat Maverick?[/quote]Als ik me niet vergis bij het artikel over een bemande reis naar Mars.
Maverick
Antonaki
Antonaki

Het valt me net op dat er op de 'recente onderwerpen' pagina wel de groene vermeldingen (je weet wel: bijvoorbeeld '2 nieuwe') zijn te zien, maar als ik op 'index' klik, zie ik helemaal geen nieuwe posts.
*EDIT:
Nu ik weer eens kijk, valt het me op dat het nieuwsartikelen (dossiers) van de frontpage betreft. Dat zou het éen en ander verklaren.

Even een sidenote: de site en forum zijn voor mij trouwens beduidend sneller dan normaal vandaag. Misschien omdat er minder mensen online zijn dan normaal?... Dan weet je het in ieder geval even.
combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Geef die site is wat water, het heeft dorst :woohoo:

jtablesession::Store Failed
DB function failed with error number 145
Table './newlife_qff3/jos_session' is marked as crashed and should be repaired SQL=INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` ) VALUES ( '248h3bl4sbonr2cbor5tib9424','1303252973','','0','1','0' )
Tobi
Fnord
Fnord

@combi ja, waren 2 mysql tabellen gecrashed.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Plaats reactie

Terug naar “QFF Ideeënbus”