Oproep voorstel oude niburu forum :)

Help ons mee om het forum te verbeteren en deel je ideeën. Denk je dat iets beter of anders kan? Laat het weten!
Plaats reactie
langeharry
Grand Pontiff
Grand Pontiff

Dames en heren,

bij deze het verzoek of oud Niburu forum leden zich willen uitspreken over een eventueel terugkeren van het oude forum..

En dan gaat het over het forum tot 2010. De good old times, voor veel oud bezoekers..

Knip..

...ben rustig aan het knutselen geslagen en ben nu zover dat ik denk een goede definitieve versie ervan te kunnen publiceren. Gezien de doodse stilte op beide niburu’s op de forums zit k mij af te vragen of het wenselijk is deze versie van het archief weer gewoon open te gooien voor publiek als Niburu forum, maar dan uiteraard in Urubin stijl dus zonder slotjes bans en andere ongewenste censuur uitwassen waar met name Niburu.nl om bekend staat...

Knip..

Om deze reden kwam bij mij de vraag, wie van het oude forum zou het niburu forum weer actief willen zien? En waarom wel of niet?
Het is wel zo dat op dat forum heel veel informatie staat van oud leden.. wil iedereen dat dat weer openbaar komt? Er staan misschien ook wel gevoelige dingen tussen, voor sommigen.. Maar met deze brainstorm sessie willen we het onderste uit de kan halen en dit een geslaagd iets laten zijn. Weet u nog hoe veel u daar heeft geleerd? Wij, de oud leden en bezoekers, hebben het ervaren als een reis met vele ups and downs maar de rit was uiteindelijk wel de weg naar waar u nu bent.. En waar u nu bent is de plek waar u nu hoort te zijn. Dat weten we..

Maar wat te doen met het oude forum?? Dat is nu even de vraag..

Het voorstel/spinsel op de frontpage waarop gereageerd kan worden : http://urubin.com/?p=6089

U kunt uw ideeën plaatsen in de commentaardoos, zonder verplichtin te hoeven registreren.. Wel zal er, mits u voor het eerst reageert, eerst een
kleine check gedaan worden ivm spamcheck. Waarbij geen reacties zullen sneuvelen en of aangepast worden in wat voor zin dan ook.

Deze oproep verschijnt op verschillende fora op het www en we hopen mooie positieve reacties te ontvangen.

Namens team Urubin.com

Afbeelding

Langeharry
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: koewacht
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Tenenkrommende meuQ dit om terg te lezen...

Kravenaki en Antonaki die uiteindelijk gingen samenwerken en Teuben die in een van de eerste QFF Podcast afleveringen voor goed door alle manden is gevallen waar ook überhaupt maar door heen te vallen viel...

Nee Niboeboe of team Oeboebin of whatever... Ze doen maar lekker... Of deden ze natuurlijk al gewoon...

Maar echt telkens als ik dit soort oude dingen tegenkom op QFF dan bescheur ik me van het lachen :)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus
Plaats reactie

Terug naar “QFF Ideeënbus”