idee voor een toekomstig QFF

Help ons mee om het forum te verbeteren en deel je ideeën. Denk je dat iets beter of anders kan? Laat het weten!
Plaats reactie
hotspot
QoFFee Slut
QoFFee Slut

Ik had laatst een idee voor een eventuele toekomstige versie van QFF, maar ik heb geen idee in hoeverre het technisch haalbaar is (waarschijnlijk voorlopig niet), maar wie weet in de toekomst.

Het valt mij op dat veel topics niet zo zeer discussietopcics zijn, maar meer een soort vergaarbakken voor allerlei info, plaatjes, filmpjes etc. Een normale forumstructuur is daar misschien niet de ideale vorm voor. Wat nou als er naast een gewoon discussieforum ook een soort virtuele (3D) ruimte bestaat waar tekst, plaatjes, filmpjes en muziek in geplaatst kunnen worden op een meer organische manier. Dat bijvoorbeeld een berg info letterlijk een berg info kan zijn, of een soort kathedraal/labyrint waar iedereen aan kan bouwen en linken met stuff die iedereen zelf aandraagt. Denk bijvoorbeeld aan minecraft, maar dan met blokken info. Elk topic kan een eigen bouwwerk worden met zijn eigen specifieke organische vorm, zoals het groeit zeg maar.

Je zou dan twee forumgedeeltes kunnen maken die een soort spiegel van elkaar zijn, order & chaos, met beide dezelfde categorieën. Het "order" deel is dan een forum zoals we gewend zijn, meer bedoeld voor discussies, het "chaos" deel is zoals ik net trachtte te omschrijven.

Dat was het!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, BL@DE, Vortex, meNsies
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Vet goed idee! Ik wil vanuit het beste reclamebureau in Groningen (spamhoeren-modus uitzetten doet) met alle plezier meedenken en uiteraard voor nop participeren op welke manier we dat ook maar kunnen! We moeten denk ik (ik heb er de laatste dagen wel over nagedacht zeg maar) alle bestaande posts om gaan zetten inclusief de originele voorpagina artikelen in een phpbb forum versie of iets dergelijks. Daarnaast een landingspagina maken waar wat links op staan naar nieuwe artikelen en n inlog knop en dan daarachter de rest bouwen zoals dus het los staande forum en idd een soort databak idee. Ik schreef meestal ook niet voor niets laten we er een mooie vergaarbak met informatie van maken in vele van mijn artikelen. Dus ik vind het een goed plan en zoiets moet met niet al te veel moeite toch te realiseren zijn. Dus wat mij betreft dit weekend of andere dag online de koppen bij elkaar steken en eens gaan brainstormen en dan spijkers met koppen slaan!
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, combi
fr3bzy
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

weet je hoe groot de dump dan gaat zijn ! omg
alleen voor de dump zou je dan al 2 videokaarten nodig hebben ! :D

maar wel leuk id...maar in 3d...das echt een schiatload aan data
ik bedoel we hebben nu in huidige vorm al een upload van 14 (!) gigabyte per maand :D

mss is het idee van een soort van wiki achtige index wel interessant
ik heb hier aan mijn kant ook een stel geeks die wel tijd en moeite willen steken in bv uitwerken van ideen en implementatie ervan

ik heb het voorlopig igg nog een beetje druk met de boel op poten zetten hier
maar always free free to pm mie :D
#WWG1WGA #NaClO2
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox
Tobi
Fnord
Fnord

Alles is haalbaar
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
Tobi
Fnord
Fnord

Ik ga morgen iets proberen te maken wat ik in mn hoofd heb, maar kzeg nog niet wat, want mij kennende komt er uiteindelijk toch niks van..

2:22 trouwens.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE, Medemens
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Dit topic kwam boven drijven en met de techniek van vandaag is zoiets mogelijk...
8Lou1
Knight of the Sun
Knight of the Sun

Lol die frontpage randomizer is blijkbaar niet zo random. Ik kreeg deze ook al onder mn neus geschoven.
Moet volgens mij via de glijbanen route ook gewoon mogelijk zijn.

Mijn enige maar was, ik ga t niet weer vooor jan doedel op zetten. Participatie is dus een voorwaarde en vraagt om keys cq filters voor safety start.

Eventueel op te zetten via repete dico overlegorgaan. Op die manier zouden de aggressieve topdogs outward kunnen guarden en the innergamehalls veilig blijven.

Enige wat ik me verder afvraag is waar is de fucking gamehall voor de topdogs dat gemiereneuk is goed en nodig, maar de honger blijft...
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Plaats reactie

Terug naar “QFF Ideeënbus”