Olympisch complot tijdens London 2012?

Alles over sport bespreken we hier.
combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

En denk bij 'de plaat' aan 'de matrix' en je ziet wellicht het grotere spelletje van herhalingen. Ook al is de aanslag niet gekomen de boodschap heeft zijn werk dan wel weer gedaan, kost me weer meer vrijheid wat ik je brom.

"Why does the BBC use psychologists & advisers from the Tavistock Institute [strike]and glp[/strike]?" :whistle:
Dromen
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Nou moet ik wel zeggen dat ik bepaalde dingen allemaal wat over-de-top vind. De afsluiting van de O.S., ook hier op QFF in de shout werd door velen gevolgd.

Ja, een aantal wisten het allemaal zoveel beter. Er zitten Masons achter én de illuminatie! En ook Satanisten! De standaard symbooltjes worden weer genoemd, met alle respect, ik vraag mij sterk af of men (hier op QFF) ook daadwerkelijk de intentie (of de betekenis) van deze symbolen weet. En ja, ik irriteer me soms wel aan die onkunde. Niet dat ik het allemaal zo goed weet, dat zeg ik niet. Maar het is makkelijk schreeuwen als er een vogel op komt tijdens een openingscerenomie en dat benoemen. Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk de topics van Dodeca snappen. Daar begint het al mee.

Ik denk dat het allemaal zóveel genuanceerder ligt. Persoonlijk ben ik het er absoluut niet mee eens om de Masons, illuminatie of Satanisten er van te beschuldigen. Dat er met een beschuldigend vingertje naar veel wereldleed richting de Mets wordt gewezen kan ik mij nog enigzins voorstellen vanwege de vele lijntjes op hoog niveau. Maar 'de illuminatie', of 'Satanisten', nee, als je dat serieus vind dan heb je de afgelopen 2 jaar totaal niet zitten op te letten hier op QFF. Hier een subcategorie op QFF over Satanisme. En het gaat hier niet over kinderverkrachters o.i.d.

Annyway, er hebben gister weer 2/3/4 miljard mensen naar de afsluiting zitten te kijken, en vele QFF'ers ook. Zou dát niet de grote truuk zijn?! :whistle:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, Vortex, Toxopeus
Dromen
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Overigens blijft het ook lastig discusieren over dit soort dingen, omdat de een een totaal andere definitie heeft van bijv. 'illuminatie' als de ander.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Merkabah
FreeElectron
Sun God
Sun God

[quote=""Dromen" post=59689"]
Ja, een aantal wisten het allemaal zoveel beter. Er zitten Masons achter én de illuminatie! En ook Satanisten! De standaard symbooltjes worden weer genoemd, met alle respect, ik vraag mij sterk af of men (hier op QFF) ook daadwerkelijk de intentie (of de betekenis) van deze symbolen weet. [/quote]

Wat ROI hierboven al zegt: als je maar hard genoeg zoekt, vind je vanzelf wel "bewijs".
Blijkbaar zijn er gradaties in complotterie. :P

Maar vergeet niet dat erg veel mensen inderdaad zoekende zijn; de vaste grond is in veel gevallen onder hen weggeslagen (geloof, baan) en dan wordt er toch ergens houvast gezocht.
Om Permuter0 aan te halen: er bestaan helemaal geen "ze". En daar ben ik het mee eens.
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk de topics van Dodeca snappen. Daar begint het al mee.
Ik begrijp het merendeel van zijn posts niet. Denk dat ik niet de enige ben.
Misschien zit ik nog teveel vastgeroest of dichtgetimmerd. :lol:
Maar 'de illuminatie', of 'Satanisten', nee, als je dat serieus vind dan heb je de afgelopen 2 jaar totaal niet zitten op te letten hier op QFF. Hier een subcategorie op QFF over Satanisme. En het gaat hier niet over kinderverkrachters o.i.d.
Weet je nog hoe pissig ik destijds was over Mo6 en zijn Lady Gaga-Illuminantieverhalen hier op QFF?
Ik meen dat ik de enige was .... publiek althans.
Annyway, er hebben gister weer 2/3/4 miljard mensen naar de afsluiting zitten te kijken, en vele QFF'ers ook. Zou dát niet de grote truuk zijn?! :whistle:
TV is ruk. Een drug.
En dan is er ook nog de mogelijkheid van "subliminal messages".
Want dat gebeurt naar mijn mening wél. Anders kan ik het zombie-gerdag van de meerderheid der mensen niet verklaren.

Conditionering begint al op de kleuterschool en gaat een leven lang door.
De vraag is of je er gelukkiger van wordt als je het allemaal dòòrhebt. :whistle:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus
Medemens
QoFFee Slut
QoFFee Slut

Imo was het leuk om van meerdere mensen (hier op QFF) hun mening te mogen lezen en wat er van hun visie op die Olympische spelen was/is en of die mening nou tot dom bestempeld dient te worden tsja...het is maar wat je oordeel is.

Jammer dat degene die geloven dat bijvoorbeeld de masons niet evil zijn, zo stil werden, ik denk dat als je met goed onderbouwde argumenten aankomt meer zoden aan de dijk zet.

Maar anyway, mijn insteek blijft, het zoeken naar de SCHULD is NIET hetzelfde als het zoeken naar een OPLOSSING. Wat imo niet wil zeggen dat je kop maar in het zand moet steken en niet de oorzaak van bepaalde problemen moet analyseren. Wat volgens mij echt een trent is, zoek de schuldige maar kijk niet naar de oorzaak, zucht.
Geloof niks van wat ik zeg, onderzoek alles lekker zelf!
combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Annyway, er hebben gister weer 2/3/4 miljard mensen naar de afsluiting zitten te kijken, en vele QFF'ers ook. Zou dát niet de grote truuk zijn?!
Wat dan ook je boodschap is het komt vast wel bij vele aan. De rest van de symboliek is voor mij alleen maar een signaal dat de men doet wat men al eeuwen doet het nabootsen van de natuur. Of dat nu sterren / planeten als goden zijn of 'slechts' een graantak als die elk jaar weer als zaadje gepland 'opnieuw' tot leven komt. Bewust of onbewust dat alles ?

Ik ben nu even veel aan het lezen over de rozenkruisers om die kant van het denken wat meer te proberen te begrijpen, met de kennis die we nu hebben dat als je bepaalde gebieden van de hersenen stimuleert dat men wat ervaart dan zou ... .

Zo naar de Mac Donalds gaat en een flinke Cola neemt ;) onder tussen afvraagt wat zou men toch willen bereiken met die spelen ?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Merkabah
fr3bzy
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

bij deze wil ik alle QFF'ers feliciteren met het voorkomen van de grote aanslag tijdens de olympische spelen 2012.

door de vroege berichtgeving & verspreiding van info is het onmogelijk geworden de zooi op te blazen en de schuld te geven aan bv 'de eenzame wolven' / alciada / iran / extreem links&rechts etc

trots to be a alugekkie...you should be to

:side: :whistle: :pinch: :P :unsure: :ohmy: :huh: :dry:
#WWG1WGA #NaClO2
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi, Vortex, #F#
combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

[quote=""fr3bzy" post=59705"]bij deze wil ik alle QFF'ers feliciteren met het voorkomen van de grote aanslag tijdens de olympische spelen 2012.

door de vroege berichtgeving & verspreiding van info is het onmogelijk geworden de zooi op te blazen en de schuld te geven aan bv 'de eenzame wolven' / alciada / iran / extreem links&rechts etc

trots to be a alugekkie...you should be to

:side: :whistle: :pinch: :P :unsure: :ohmy: :huh: :dry:[/quote]

Heel goed Fr3bzy master! de meeste sites geven halve waarheden, verzuipen daar de mensen in zodat men er schijt en schijt ziek van word waarna men de andere kant op kijkt en het spel gewoon weer door gaat.
Tja de spagaat tussen geef er geen aandacht aan want aandacht is bestaansrecht en geef er aandacht aan want dan word het niet occult en kan men niet (geheel) zijn gaan gaan.

Gaat weer naar de Mac Donalds die schijnt tegenwoordig groen = gezond = goed te zijn, waar heb ik dat nu weer vandaan :silly:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: fr3bzy, #F#
#F#
Prince(ss) of Jerusalem
Prince(ss) of Jerusalem

Afbeelding
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi
fr3bzy
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

De Olympiade is afgesloten zonder incidenten, hoewel de oude garde andere plannen had. Een groots spektakel dat landen dichter bij elkaar bracht heeft bewezen dat mensen als één soort in vrede naast elkaar kunnen leven.

De positieve energie die ontstond heeft zich verbonden met het licht rond de wereld en brengt jullie opnieuw een stap dichter bij Ascentie.

De periode van intens licht die aanstaande is borduurt voort op het al bestaande niveau en verruimt jullie bewustzijn aanzienlijk. Jullie bevinden je duidelijk op het pad naar Ascentie en de enige persoon die je vooruitgang kan stoppen ben jij. Nu je immuun begint te worden voor de lagere energieën zien we een glorieus pad in het vooruitzicht dat je rechtstreeks naar de volgende dimensie brengt. Er is geen reden om terug te kijken omdat er zo veel is om naar uit te kijken.

Onthoud dat ongeacht wat er om je heen gebeurt, je eigen vooruitgang door blijft gaan en niets kan voorkomen dat je Ascentie bereikt. We hebben onze verantwoordelijkheid naar jullie toe en versnellen diverse acties om een brug te slaan naar het nieuwe tijdperk. We hebben bepaalde doelen voor ogen, zoals Disclosure, die bepaalde omstandigheden creëren zodat we jullie kunnen verheffen. We dienen jullie nu net als bij alle ingrijpende onthullingen tijd te gunnen omdat het altijd van groot belang is om de beste kans aan te grijpen om verder te gaan. We zeggen opnieuw dat elke vertraging in het aankondigen van Disclosure onze vooruitgang niet tegenhoudt.

We verschenen tijdens de Olympiade al was het niets bijzonders aangezien we veel vaker in jullie luchtruim worden gezien. Het voorkomen van volledige Disclosure is de laatste strohalm van de Illuminati omdat het onthult hoezeer ze bepaalde zaken altijd onder het tapijt hebben geveegd. Ze hebben zelfs mensen verwijderd die hun geheimen wilden openbaren. Het houdt ook verband met de ontwikkeling van hun eigen ruimteschepen. Wanneer dat bekend wordt komen er opzienbarende onthullingen over hun ruimteprogramma en de geheimhouding waar het mee is omhuld met als doel jullie in het duister te houden over hun reizen naar de maan en Mars.

Terwijl de waarheid naar buiten komt worden ook de regering en het leger gedwongen om hun contacten met buitenaardsen te onthullen, hoewel ze ontkennen dat die er ooit zijn geweest. De feiten over het Roswellincident zijn algemeen bekend geworden, maar jullie weten nog altijd niet wat er met de buitenaardsen is gebeurd die bij het incident betrokken waren. Disclosure is een belangrijk onderwerp en wanneer we afwijken van onze plannen zijn daar goede redenen voor. De hele kwestie raakt zo veel verschillende aspecten van jullie leven. Door reverse engineering van neergestorte toestellen zijn jullie er in verschillende opzichten op vooruit gegaan, maar in het geheim zijn er militaire toepassingen ontwikkeld die tegen jullie worden gebruikt. De rijkdommen van jullie landen worden ook misbruikt om geheime projecten van buitengewone omvang te financieren. De meeste ervan zijn erop gericht om de macht van de Illuminati te vergroten.

Wellicht begrijp je nu wat er allemaal bij komt kijken en zie je het belang in van het aankondigen van Disclosure door ons of door hoge functionarissen. Het maakt een einde aan de Black Operations die vaak gericht zijn tegen andere landen om een burgeroorlog uit te lokken. Het zijn de wapens van de mensen die weinig oog hebben voor jullie en jullie leven. Ze willen enkel de wereldbevolking terugdringen. Het kwaad is diep doorgedrongen in jullie beschaving, maar de waarheid kan niet veel langer worden tegengehouden. Het einde van de tirannie en de verantwoordelijken nadert en we werken samen met onze bondgenoten hard om de waarheid naar buiten te brengen.

We zijn van mening dat de officiële aankondiging van Disclosure meer resultaat zal hebben wanneer wij het zelf voor onze rekening zullen nemen. We zijn hier samen met jullie en één voor één openen deuren die naar Disclosure leiden. Aangezien de druk die wordt uitgeoefend op jullie leiders is het een onvermijdelijke stap. Er komt een moment waarop bepaalde feiten naar buiten moeten komen. Het kan zijn dat sommige mensen daar niet op zijn voorbereid, hoewel is geprobeerd om ze klaar te stomen. Het hele proces van verlichting over ons en onze aanwezigheid duurt al vele jaren. Jullie zijn vrijwel allemaal opgegroeid in het ruimtetijdperk en raakten ermee bekend.

Terwijl mensen hun ogen openen voor de realiteit om zich heen zoeken ze naar antwoorden. De ontwaakte mensen kunnen goed uitleggen wat er precies gebeurt. Zelfs voor mensen die al verlicht zijn bestaan er bronnen met hogere kennis. Als je er klaar voor bent kun je erop vertrouwen dat je gidsen je ernaar toe leiden. Het zijn de ongeziene helden die niet op zoek zijn naar erkenning voor hun diensten. Als je je bewust bent van hun bestaan kun je ze bedanken voor wat ze voor jou hebben gedaan. In het dagelijks leven stuit je op veel toevalligheden die gunstig voor je uitpakken. Zij zitten er absoluut achter en in sommige gevallen gaat het om een strijd op leven en dood. Vergeet niet dat je engelen je in de gaten houden en ‘wonderen’ kunnen verrichten indien dat nodig is.

Ik ben SaLuSa van Sirius en ben verheugd dat onze activiteiten hebben geleid tot een relatief vredige periode in jullie leven. Dat willen we ook graag zo houden en uiteindelijk ondernemen we actie om permanente vrede op aarde te bewerkstelligen. Graag willen we bepaalde aspecten uit jullie leven verwijderen die niet thuishoren in de hogere dimensies. Het is onderdeel van een reiniging die al gaande is. Het enige wat de Galactische Federatie van Licht nodig heeft is medewerking van jullie autoriteiten zodat ons werk officieel erkend wordt. Dat zou de eerste stap naar volledige Disclosure kunnen zijn waarop we meer met jullie in contact kunnen treden.

:lol: :sick: :lol:
#WWG1WGA #NaClO2
combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Conditionering begint al op de kleuterschool en gaat een leven lang door.
De vraag is of je er gelukkiger van wordt als je het allemaal dòòrhebt.
De vraag ...
Die kan iedereen slechts voor zichzelf beantwoorden de pech is dat je in je leven heel veel mensen tegenkomt die denken dat voor jou te moeten bepalen en als je niet doet wat 'ze' je vertellen je dom, achterlijk, stom, hippie, satanist, gelovig, zweefteef, oppervlakkig enz bent.
Dat men al die begrippen vaak zelf niet eens begrijpt (ik tenminste niet) laat ik dan maar even in het midden.

Overigens kan je hier op QFF redelijk je gang gaan wat zeer zeldzaam is.
meNsies
Prince(ss) of Jerusalem
Prince(ss) of Jerusalem

*ondanks alle slechte berichtgeving is meNsies wel gewoon gegaan*
Het was niet mijn eigen keuze, door kind-verplichtingen (beloftes) zijn we gegaan en een geweldige tijd beleefd. Londen is ondanks alles wat er financieel misgaat een hele mooie stad. We waren bij vrienden met een dakterras en live uitzicht op hemelsbreed ruwe schatting 8 kilometer verwijderd en hadden dus live zicht op het stadion en vuurwerk. (ben trouwens persoonlijk naar St. Pauls Cathedral geweest in me uppie ipv naar de O.S. zoals de rest van het groeppie. Ik kan je zeggen dat die UFO een zeppelin was die 's avonds verlicht rondvloog boven het stadion, overdag was 'ie er ook. Haha, inform yourself en doe wat er op je pad komt! No Fear!!!!!

Hate and Fear are the killers of LOVE B)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
fr3bzy
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread871238/pg1
Originally posted by ProphetOfZeal
Yes, I don't care what anyone says..I know it in my heart. I love how the same people mocking the ones who spread the info about this, know absolutely nothing about the occult, false flags, symbolism, etc. They probably have no idea that the Olypmics were in fact being influenced by occult sick people, who made it their stage for ritual ceremonies no doubt. You people probably still deny even that. Those of us in the know are aware of how much darkness was surrounding this event, so you nay sayers can mock all you want.

Yes, nothing happened at the Olympics and that's AMAZING! No one was hurt, no one died, this is so great. I for one, being an extreme researcher of this topic, and of the occult/Illuminati who I feel were influencing this event, am SHOCKED, but relieved that nothing happened.

I believe the reason nothing happened, is because of the great awareness that was spread throughout the internet. So many people did their part and shared videos, articles, and info about this potential False Flag and exposed it so well, the shadow govt's were forced to STAND DOWN! This my friends is a great victory, make no mistake. Make no mistake, their plan was set and laid out, but it did not come into fruition. We foiled it. We never had this chance before. When 9/11 occurred, there was not enough to expose it yet, and word of mouth was not easily spread yet as it is today. No one even started questioning 9/11 for years. The Olympic false flag conspiracy however, millions, maybe as much as billion people were made aware of such a potential attack, so this is a totally different ball game folks.

Initially I thought that the awareness wouldn't be enough and thought only a fraction of the population will actually be made aware of this " olympic conspiracy". But after examining the numbers, I feel like at least a billion people were reached regarding this potential "False Flag attack conspiracy", and that makes a world of difference.

Take for example this video: about 2 million views, and this is just one of hundreds about the subject. Many more have hundreds of thousands of views.
[yvid]2Ny_8ZGjK1s[/yvid]

Plus there were all kinds of memes being spread about this potential FF on facebook as well. People were spreading videos and info on facebook like crazy, including me. This awareness of a potential attack of this kind is the first of its kind. This can't be labeled a "failed prediction", because no one "predicted" ANYTHING. We simply said if there was an attack of some kind, it would be an inside job. What the hell is wrong with that? What the hell is wrong with you people who cannot understand this? You need to understand that we were doing our part and may have helped saved lives, so try to look at it from our point of view. I was doing it from the good of my heart, and being an extreme researcher/activist like I am, it was only natural for me.

Again, you nay sayers can go head and mock, ridicule, but for those of us who knew what were looking at, after studying and researching this, based on our understanding of how they operate, we knew in our hearts, and still know. Keep it coming. Keep labeling us paranoid, crazy, kooks, etc, because I don't give a flying [SNIP], I'm going to keep doing what I do.

Thank you so much for those of you who spread the word on this for months on this, and don't despair, ignore the ridicule and keep moving. There will more to expose in the future I'm sure. AWESOME JOB![editby]edit on 13-8-2012 by ProphetOfZeal because: (no reason given)[/editby]
Mod Edit: Profanity/Circumvention Of Censors – Please Review This Link.[editby]edit on 14-8-2012 by Gemwolf because: (no reason given)[/editby]
#WWG1WGA #NaClO2
koewacht
Antonaki
Antonaki

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... _terugblik

De passer en de phoenix rond 20 sec.
#F#
Prince(ss) of Jerusalem
Prince(ss) of Jerusalem

je link werkt niet in holland...
Plaats reactie

Terug naar “Sport”