Gravity, Free Energy & Space Propulsion

Alles met betrekking tot vrij energie tref je hier aan.
FreeElectron
Sun God
Sun God

PS de AES ben ik ook lid van en daar is inderdaad geen plaats voor dit soort fenomenen want het is niet te meten op de klassieke manier.

Al onze metingen komen trouwens voort uit de telefoontechniek die zo'n 130 jaar oud is ... go figure.

Hoe meet je emotie? Of betrokkenheid?
Een EEG maken terwijl je luistert?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Het Dolle Eland
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

[quote name="FreeElectron"]PS de AES ben ik ook lid van en daar is inderdaad geen plaats voor dit soort fenomenen want het is niet te meten op de klassieke manier.

Al onze metingen komen trouwens voort uit de telefoontechniek die zo'n 130 jaar oud is ... go figure.

Hoe meet je emotie? Of betrokkenheid?
Een EEG maken terwijl je luistert?[/quote]

Ah! Mooi een 'AES-insider' dus... ;-)

Emotie is op diverse manieren te meten. Gewoon al puur para-, en sympatische reacties observeren, zoals hartfrequentie, ademhaling, transpiratie, pupil/oog bewegingen. Hiervoor zijn 'bio-feedback' programma's voor. Zoals bijvoorbeeld HeartMath gebruikt. Via HeartMath.org is er veel research en resultaten te downloaden.

EEG geeft een goed beeld wat er in de hersenen zelf plaats vindt.

Bloedonderzoek, zoals het niveau van suikerspiegel, cortison en Dopamine

Verder kan er natuurlijk nog veel geavanceerder gewerkt worden met PET-scans waarmee met behulp van isotoop markeerders bepaalde gebeiden van de hersenen bij bepaalde impulsen 'oplichten' met behulp van een röntgenscan.

Er is inmiddels al veel gedocumenteerd en bijvoorbeeld het effect van klassieke muziek op mens en dier is zeer fraai beschreven in het boek 'Het Mozart Effect'.

Wellicht tijd voor een eigen QFF-research centre! (in Zweden... :lol: )

G- :love:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Vortex
Grand Pontiff
Grand Pontiff

[quote name="FreeElectron"]
Hoe meet je emotie?[/quote]

Afbeelding
nosce te ipsum
Think-in-out
Antonaki
Antonaki

Ik zie hier een overgang van vrije energie naar geluid en emoties. Ik zal nog niet genoeg ingelezen zijn in de onderwerpen, maar is iedereen er van overtuigd dat vrije energie mogelijk is en simpelweg uitgesteld wordt omdat er geen geld mee te verdienen is? (ik neem het, zonder dat ik wantrouwig ben over het artikel, het nog niet aan zonder me meer ingelezen te hebben)

Nikola Tesla zou ruim 60 jaar geleden ook al weten van de(/een) mogelijkheid tot vrije energie. Hij heeft het nooit uitgewerkt, maar hij bezat de gave feiten te kunnen vaststellen puur uit beredenatie en berekeningen tussen z'n oren.

Interessante materie om je meer in te verdiepen!
Vortex
Grand Pontiff
Grand Pontiff

[quote name="FreeElectron"]
...
ik ben met Bert bezig te overleggen wat er naar buiten "mag" komen.
Bert is 1 van de krachten achter het "nieuwe" vd Heide verhaal.

Tot die tijd: full stop. Sorry.
[/quote]

Inmiddels al wat meer bekend FE?
nosce te ipsum
FreeElectron
Sun God
Sun God

Yep, maar het ontbreekt me momenteel aan tijd om een artikel te schrijven ... werk is ineens een exponentiële curve gaan vertonen.
Ben dus komende dagen/weken weinig hier, maar het artikel gaat komen!
kzeppos
Antonaki
Antonaki

free electrom wij wachten vol ongeduld op jouw informatie over Henri van der Heide !
Het Dolle Eland
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Wist even niet waar ik het moest plaatsen. Maar dit topic vraagt wel weer wat aandacht....:

..."Eng. Andrea A. Rossi and Professor Sergio Focardi of the University of Bologna, have announced to the world that they have a cold fusion device capable of producing more than 10 kilowatts of heat power, while only consuming a fraction of that"...

BRON...: http://peswiki.com/index.php/Directory: ... 28E-Cat%29
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Toxopeus
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

:bump:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Het Dolle Eland
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Yep Toxo!

Even CROSSLINKEN dan maar en de info bij elkaar houden B)
dodeca
Knight of the Sun
Knight of the Sun

deze gast maakt het wel heel bont!

maw. gaat niet lukken
Albert Heijnstein
Antonaki
Antonaki

Voor diegene die het nog niet gezien heeft
Een korte clip over gravity as a pushing force

viewtopic.php?f=152&t=75343
Tandem pax alma triumphat ?
combi
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

Het bijhorende start artikel:

door Baphomet

Afbeelding

Vanavond tijd voor een mail van onze heuse eigen QFF informant "Q." die mij een mail stuurde met een link naar een door hem gepost "experimentje" op GLP. En nu is het tijd voor de Nederlandse variant. Het gaat dus over zwaartekracht en vrije energie. De tekst hieronder is een zéér strakke en puike vertaling van "Q." zijn oorspronkelijk Engelstalige artikel. De vertaling is gemaakt door Vortex, waarvoor über viel hulde en dikke dank!!

Zwaartekracht, vrije energie en ruimte aandrijving

Ik weet zeker dat vrije energie een realiteit is.

In 1975 heb ik een experiment gedaan met de zwaartekracht.
Het was een nieuwe ontwikkeling, gebaseerd op het originele Biefeld-Brown effect. De verplaatsing van een condensator in de richting van de positieve elektrode.
Het werkte veel beter dan het origineel.
Het was een nieuw soort van electro zwaartekracht apparaat.
Dit is iets dat zal werken in het vacuüm van de ruimte, in tegenstelling tot zogenaamde “lifters”.
Dus, wat zijn dan de resultaten van dit experiment?

Ik maakte een verticale proefopstelling, in tegenstelling tot Brown.
De spanning aangesloten in de ene richting maakte de constructie lichter.
De spanning aangesloten in de andere richting maakte de constructie zwaarder.

Zwaartekracht kan dus geen aantrekkende kracht zijn.
Het moet duwen vanuit alle richtingen. Vergelijkbaar, als een model, met de achtergrondstraling van het universum.

Het is het, gedeeltelijk, afschermen van de gravitatie “golven” of “deeltjes” veroorzaakt door de massa van de aarde en onze eigen lichamen dat ons het gevoel van ‘gewicht’ geeft.

Later vond ik een oud boek over Sir Isaac Newton waarin stond dat Newton ook dacht dat de zwaartekracht een duwende kracht uit alle richtingen moest zijn. De wetenschappelijke gemeenschap heeft er, schijnbaar, voor gekozen dit deel van zijn werk te vergeten.

Omdat deze kracht in zijn principe zowel hier als ergens anders in het universum hetzelfde is, kan het maximale effect waargenomen worden aan de rand van een zwart gat. Volgens mij gaat het hierbij dan om biljoenen, zo niet meer, aardse G krachten.

Dus een erg slordig proces kan een merkbaar verschil teweeg brengen, en zou tijdreizen mogelijk kunnen maken.

Ik begon met het originele Biefeld-Brown effect.

Het kostte me een tijdje eer ik begreep waarom het überhaupt zou kunnen werken.

Probeer de volgende theorie te volgen. Ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen.

Stel we starten met een enkel waterstof atoom.
Gewoon 1 proton met daaromheen circulerend een elektron. Als er geen andere invloeden in de buurt zijn zal het elektron een min of meer circulaire baan rondom het proton volgen.

Wanneer dit langere tijd gevolgd wordt zal het spoor wat het elektron maakt een schaal vormen in de vorm van een bal, met het proton in het middelpunt.
Het zou perfect symmetrisch zijn, net als elk ander atoom over een langere periode. Ondanks dat we daarbij de meeste kans hebben om de elektronen te vinden in hun waarschijnlijkheidswolken, zal het altijd perfect symmetrisch zijn over een langere periode.

Stel je nu eens voor dat de zwaartekracht bestaat uit een grote en constante stroom van erg kleine, nog te ontdekken, hypothetische deeltjes.

Als deze stroom van gravitatie deeltjes slechts uit een richting afkomstig zou zijn, dan zou het de atomen beïnvloeden zoals wind stofdeeltjes beïnvloed. Ze zouden in een rechte lijn voortbewegen.

Stel nu dat deze gravitatie deeltjes uit alle denkbare richtingen zouden komen, net als wind uit alle richtingen tegelijk. Op een dusdanige manier dat ze elkander onderling nauwelijks zouden beïnvloeden.
Het uiteindelijke resultaat zou zijn dat de atomen niet zouden bewegen, slechts inertheid zou het resultaat zijn.

Stel nu dat je materiaal kon maken dat asymmetrisch in en vastgestelde richting zou zijn over een langere periode.

Zoiets zou vergelijkbaar zijn met het veranderen van een pingpong bal in een badminton shuttle.

Hypothetisch zou wind vanuit alle denkbare richtingen geen enkele visuele invloed hebben op een pingpong bal. Een badminton shuttle zou zich echter verplaatsen in zulke wind, afhankelijk van zijn eigen oriëntatie.

Dus de truck is om atomen asymmetrisch te maken, blijvend of herhaaldelijk, allemaal in dezelfde richting, in een stuk materiaal.

Dit materiaal zou dan in een richting geforceerd worden. En indien toegestaan zal het zich in die richting voortbewegen.

Nu weer even terug naar het eerder genoemde waterstof atoom in een Biefeld-Brown experiment.

Het gebruik van hoge spanning over de elektroden maakt dat het waterstofatoom over een langere periode asymmetrisch wordt, en dit creëert de kracht.

Wat heb ik verbeterd in deze opstelling?

Door een sterk magnetisch veld toe te voegen, in dezelfde richting als het reeds aanwezige elektrische veld, gaat de efficiëntie omhoog.
Het atoom veranderd meer van structuur en een betere “badminton shuttle” vorm is hiervan het resultaat.

Dus twee sterke magneten met een vaste plaats, met daartussenin een geschikt materiaal. Dit materiaal dient goede elektrisch isolerende eigenschappen te bezitten.
Op de buitenkant van dit materiaal zitten de elektroden. Met nikkel gecoate neodymium magneten zijn geleidend, dus ka je gebruik maken van hun geleidbaarheid.

Bij kamertemperatuur zal de Brown verplaatsing (een andere mijnheer met de naam Brown) een lange termijn effect bij het gebruik van hoogspanning gelijkstroom voorkomen. Deze opstelling zou alleen kunnen werken dichtbij de absolute minimum temperatuur (absolute nulpunt).

Bij kamertemperatuur dien je een hoogspanning wisselstroom met een hoge frequentie te hebben. Al deze spanning zou gemiddeld in dezelfde richting moeten zijn. Dus eigenlijk is het een gemoduleerde gelijkstroom bron.
Door gebruik te maken van dit signaal start je in feite het experiment op, keer op keer, vele malen per seconde.
De benodigde frequentie is (misschien) afhankelijk van de spanning, zeker van de gebruikte diëlektriek, de temperatuur en natuurlijk de sterkte van het magnetisch veld.

Je dient de best modulerende frequentie te vinden als een ‘sweet spot’. Er zijn meerder ‘sweet spots’ per getest materiaal.

Het resultaat zal niet zo goed zijn als wanneer je gebruik zou maken van temperaturen dichtbij het absolute nulpunt en een stabiel gelijkstroom veld.

Het vinden van het best bruikbare materiaal is het laatste wat dient te gebeuren.
Vijfendertig jaar geleden heb ik resultaten gehad met gewoon grijs PVC, zoals gebruikt wordt bij in de loodgieterij.

Ik weet nu, naar welke materialen ik dien te zoeken als zijnde beste keuzes, en ook waarom.
Dit zou ik als eerste testen.

Voor zover ik weet, zullen de snelheden die behaald kunnen worden met zo een systeem twee keer de lichtsnelheid bedragen.

Commentaar kunt U kwijt in de comments, en dat is de plek waar tevens plek is voor discussie en het bespreken van feiten, vragen en bevindingen met betrekking tot de inhoud van dit artikel. Roept U maar...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Albert Heijnstein
blackbox
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

bumpertje
baphomet
S.G.I.G. Temple Admin
S.G.I.G. Temple Admin

baphomet schreef:Vanavond tijd voor een mail van onze heuse eigen QFF informant "Q." die mij een mail stuurde met een link naar een door hem gepost "experimentje" op GLP. En nu is het tijd voor de Nederlandse variant. Het gaat dus over zwaartekracht en vrije energie. De tekst hieronder is een zéér strakke en puike vertaling van "Q." zijn oorspronkelijk Engelstalige artikel. De vertaling is gemaakt door Vortex, waarvoor über viel hulde en dikke dank!!

Zwaartekracht, vrije energie en ruimte aandrijving

Ik weet zeker dat vrije energie een realiteit is.

In 1975 heb ik een experiment gedaan met de zwaartekracht.
Het was een nieuwe ontwikkeling, gebaseerd op het originele Biefeld-Brown effect. De verplaatsing van een condensator in de richting van de positieve elektrode.
Het werkte veel beter dan het origineel.
Het was een nieuw soort van electro zwaartekracht apparaat.
Dit is iets dat zal werken in het vacuüm van de ruimte, in tegenstelling tot zogenaamde “lifters”.
Dus, wat zijn dan de resultaten van dit experiment?

Ik maakte een verticale proefopstelling, in tegenstelling tot Brown.
De spanning aangesloten in de ene richting maakte de constructie lichter.
De spanning aangesloten in de andere richting maakte de constructie zwaarder.

Zwaartekracht kan dus geen aantrekkende kracht zijn.
Het moet duwen vanuit alle richtingen. Vergelijkbaar, als een model, met de achtergrondstraling van het universum.

Het is het, gedeeltelijk, afschermen van de gravitatie “golven” of “deeltjes” veroorzaakt door de massa van de aarde en onze eigen lichamen dat ons het gevoel van ‘gewicht’ geeft.

Later vond ik een oud boek over Sir Isaac Newton waarin stond dat Newton ook dacht dat de zwaartekracht een duwende kracht uit alle richtingen moest zijn. De wetenschappelijke gemeenschap heeft er, schijnbaar, voor gekozen dit deel van zijn werk te vergeten.

Omdat deze kracht in zijn principe zowel hier als ergens anders in het universum hetzelfde is, kan het maximale effect waargenomen worden aan de rand van een zwart gat. Volgens mij gaat het hierbij dan om biljoenen, zo niet meer, aardse G krachten.

Dus een erg slordig proces kan een merkbaar verschil teweeg brengen, en zou tijdreizen mogelijk kunnen maken.

Ik begon met het originele Biefeld-Brown effect.

Het kostte me een tijdje eer ik begreep waarom het überhaupt zou kunnen werken.

Probeer de volgende theorie te volgen. Ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te leggen.

Stel we starten met een enkel waterstof atoom.
Gewoon 1 proton met daaromheen circulerend een elektron. Als er geen andere invloeden in de buurt zijn zal het elektron een min of meer circulaire baan rondom het proton volgen.

Wanneer dit langere tijd gevolgd wordt zal het spoor wat het elektron maakt een schaal vormen in de vorm van een bal, met het proton in het middelpunt.
Het zou perfect symmetrisch zijn, net als elk ander atoom over een langere periode. Ondanks dat we daarbij de meeste kans hebben om de elektronen te vinden in hun waarschijnlijkheidswolken, zal het altijd perfect symmetrisch zijn over een langere periode.

Stel je nu eens voor dat de zwaartekracht bestaat uit een grote en constante stroom van erg kleine, nog te ontdekken, hypothetische deeltjes.

Als deze stroom van gravitatie deeltjes slechts uit een richting afkomstig zou zijn, dan zou het de atomen beïnvloeden zoals wind stofdeeltjes beïnvloed. Ze zouden in een rechte lijn voortbewegen.

Stel nu dat deze gravitatie deeltjes uit alle denkbare richtingen zouden komen, net als wind uit alle richtingen tegelijk. Op een dusdanige manier dat ze elkander onderling nauwelijks zouden beïnvloeden.
Het uiteindelijke resultaat zou zijn dat de atomen niet zouden bewegen, slechts inertheid zou het resultaat zijn.

Stel nu dat je materiaal kon maken dat asymmetrisch in en vastgestelde richting zou zijn over een langere periode.

Zoiets zou vergelijkbaar zijn met het veranderen van een pingpong bal in een badminton shuttle.

Hypothetisch zou wind vanuit alle denkbare richtingen geen enkele visuele invloed hebben op een pingpong bal. Een badminton shuttle zou zich echter verplaatsen in zulke wind, afhankelijk van zijn eigen oriëntatie.

Dus de truck is om atomen asymmetrisch te maken, blijvend of herhaaldelijk, allemaal in dezelfde richting, in een stuk materiaal.

Dit materiaal zou dan in een richting geforceerd worden. En indien toegestaan zal het zich in die richting voortbewegen.

Nu weer even terug naar het eerder genoemde waterstof atoom in een Biefeld-Brown experiment.

Het gebruik van hoge spanning over de elektroden maakt dat het waterstofatoom over een langere periode asymmetrisch wordt, en dit creëert de kracht.

Wat heb ik verbeterd in deze opstelling?

Door een sterk magnetisch veld toe te voegen, in dezelfde richting als het reeds aanwezige elektrische veld, gaat de efficiëntie omhoog.
Het atoom veranderd meer van structuur en een betere “badminton shuttle” vorm is hiervan het resultaat.

Dus twee sterke magneten met een vaste plaats, met daartussenin een geschikt materiaal. Dit materiaal dient goede elektrisch isolerende eigenschappen te bezitten.
Op de buitenkant van dit materiaal zitten de elektroden. Met nikkel gecoate neodymium magneten zijn geleidend, dus ka je gebruik maken van hun geleidbaarheid.

Bij kamertemperatuur zal de Brown verplaatsing (een andere mijnheer met de naam Brown) een lange termijn effect bij het gebruik van hoogspanning gelijkstroom voorkomen. Deze opstelling zou alleen kunnen werken dichtbij de absolute minimum temperatuur (absolute nulpunt).

Bij kamertemperatuur dien je een hoogspanning wisselstroom met een hoge frequentie te hebben. Al deze spanning zou gemiddeld  in dezelfde richting moeten zijn. Dus eigenlijk is het een gemoduleerde gelijkstroom bron.
Door gebruik te maken van dit signaal start je in feite het experiment op, keer op keer, vele malen per seconde.
De benodigde frequentie is (misschien) afhankelijk van de spanning, zeker van de gebruikte diëlektriek, de temperatuur en natuurlijk de sterkte van het magnetisch veld.

Je dient de best modulerende frequentie te vinden als een ‘sweet spot’. Er zijn meerder ‘sweet spots’ per getest materiaal.

Het resultaat zal niet zo goed zijn als wanneer je gebruik zou maken van temperaturen dichtbij het absolute nulpunt en een stabiel gelijkstroom veld.

Het vinden van het best bruikbare materiaal is het laatste wat dient te gebeuren.
Vijfendertig jaar geleden heb ik resultaten gehad met gewoon grijs PVC, zoals gebruikt wordt bij in de loodgieterij.

Ik weet nu, naar welke materialen ik dien te zoeken als zijnde beste keuzes, en ook waarom.
Dit zou ik als eerste testen.

Voor zover ik weet, zullen de snelheden die behaald kunnen worden met zo een systeem twee keer de lichtsnelheid bedragen.

Commentaar kunt U kwijt in de comments, en dat is de plek waar tevens plek is voor discussie en het bespreken van feiten, vragen en bevindingen met betrekking tot de inhoud van dit artikel. Roept U maar...
En nog een :bump: om een oud Q. topic naar boven te schoppen...
Plaats reactie

Terug naar “Vrije Energie”